Muistatteko vielä miltä tuntui, kun huomasitte, että olette hyvännäköisiä?
Muistatteko vielä miltä tuntui, kun huomasitte, että olette hyvännäköisiä ja pojat haluaa seksiä, pussailla, kiihottua... kanssanne? Milloin tuo "herätys" tapahtui?
Itselläni se tapahtui 6. luokalla. Muistan sen tunteen ihan selkeästi. En koskaan ajatellut pienenä katsoessani missikisoja tai jotain telkkarista/netistä, jossa oli tosi kauniita tyttöjä/naisia, että olisin kaunis tai nätti. Äiti joskus sanoi mulle noin, mutta se tuntui itsestä epäuskottavalta. En silloin kuutosella koskaan meikannut kouluun, pidin ihan tavallisia vaatteita: huppareita ja farkkuja. Käyttäydyin ihan tavallisesti. En tiedä sitten mitä siinä tapahtui muuta kuin ehkä pojille tuli jokin testoryöppy puberteetin myötä ja tuntui, että olin huomion keskipisteenä. Meidän luokalla oli tosi kauniita tyttöjä, enkä tiedä mikä se spesiaali juttu minussa oli. En koskaan kysynyt, eikä pojista olisi varmaan saanut silloin sellaista selville.
Nautin kyllä siitä huomiosta jota sain ja podin samalla huonoa omaatuntoa. Tunne oli kihelmöivä ja kutkuttava, sain helposti masturboidessani orgasmeja. Pussailin erään pojan kanssa välitunnilla ja seukattiin olevinaan. Poika olisi halunnut heti seksiä (yhdyntää), en ollut valmis. Särjin varmasti monen muun sydämenkin. Limudiskojen hitaissa pojat halusivat nojata ja hieroa kovaa pippeliään minuun. Huomasin tuonkin selkeästi ja nautin.
Hassua, etten tänä päivänäkään pidä itseäni erityisen vetävänä. Katselin just luokkakuvaa ja tajusin, että olin siinä poikien ympäröimä (sellainen koko koulun kuva maaseudulta) :D
Kommentit (29)
Mä huomasin sen saman nyt harmaantuvana ja kaljuuntuvana keski-ikäisenä miehenä.
On ollut ihana huomata että seksipositiivisessa yhteisössä kelpaan ja olen arvostettu ihan tällaisena.
Yks poika sanoi mulle koulun diskossa olisko ollut seiskalla tai kasilla, että olen kauneinta mitä hän on koskaan nähnyt. En uskonut, mutta se silti salaa nosti itsetuntoa. Vähitellen uskoin, koska olimme yhdessä koko loppuyläkoulun ja vielä lukiossakin. Tunsin myös erektion silloin painuvan vartaloani vasten ja kostuin. Pakko myöntää. Mua suudeltiin musan loputtua, jotenka aika ihanaa oli.
Mua jotenkin suruttaa kun niin monelta jää tällaiset ihanat jutut kokematta. Joko ujoutta tai sitten ei vaan osata hyödyntää kropan ja kasvojen parhaita puolia. Toiset on vaan luonnonkauniita.
Näin miehen/entisen pojan näkökulma. Ne "tavalliset" tytöt on just monesti niitä kaikkein kauniimpia ihan luonnostaan. Mulla oli kaikkein ujoin ikinä tyttiksenä aikoinaan eikä voisi olla ihanampaa teiniaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Yks poika sanoi mulle koulun diskossa olisko ollut seiskalla tai kasilla, että olen kauneinta mitä hän on koskaan nähnyt. En uskonut, mutta se silti salaa nosti itsetuntoa. Vähitellen uskoin, koska olimme yhdessä koko loppuyläkoulun ja vielä lukiossakin. Tunsin myös erektion silloin painuvan vartaloani vasten ja kostuin. Pakko myöntää. Mua suudeltiin musan loputtua, jotenka aika ihanaa oli.
No mutta, eihän poika ollut tuolloin paljon mitään nähnytkään joten saattoi pitää paikkansa. Nyt sama mies saattaisi olla eri mieltä.
On toki hyvä että kehosi reagoi ihan normaalisti, kuten kuuluukin. Kerroithan että poika tuntui hyvältä?
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta, eihän poika ollut tuolloin paljon mitään nähnytkään joten saattoi pitää paikkansa. Nyt sama mies saattaisi olla eri mieltä.
On toki hyvä että kehosi reagoi ihan normaalisti, kuten kuuluukin. Kerroithan että poika tuntui hyvältä?
M48, guru
Itse olin ainakin teinipoikana netin suurkuluttaja ja naiskauneutta olin nähnyt erittäin paljon mukaan lukien paljasta pintaa. Silti se yksi tytsy koulusta vei voiton kauneus ja ihanuuskisassa.
Tajusin nyt nelikymppisenä, että olin nuorena tosi kaunis. En ollut mikään poikamagneetti, mutta olisinpa silloin ymmärtänyt miten hoikka ja nätti olin. Olen aina kärsinyt huonosta itsetunnosta enkä osannut ottaa kehuja vastaan enkä uskonut, että minusta oltiin oikeasti kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Itse olin ainakin teinipoikana netin suurkuluttaja ja naiskauneutta olin nähnyt erittäin paljon mukaan lukien paljasta pintaa. Silti se yk
Miksipä ei. Kyllähän miehen on pakko päästä panemaan vaikka toki runkkailu on ihan mukavaa sekin. Mun nuoruudessa seilattiin lehtiroskisten jalluja. Ei tullut mieleenkään että se riittäisi ;)
Kaverit alkoi huomautella kun olin parikymppinen nuori nainen että miehet tuijottaa bussissa, kadulla yms. En ollut yhtään innostunut koska olin juuri tajunnut olevani kiinnostunut naisista (naiset ei tuijota samalla lailla)
Vierailija kirjoitti:
Kaverit alkoi huomautella kun olin parikymppinen nuori nainen että miehet tuijottaa bussissa, kadulla yms. En ollut yhtään innostunut koska olin juuri tajunnut olevani kiinnostunut naisista (naiset ei tuijota samalla lailla)
Mitä kriipejä kyylääjiä sun frendit oli?
Stalkkasivat sitä miten muut katsoivat sun cameltoeta?
M48, guru
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kerroin jotenkin kömpelöin sanavalinnoin. En muista tarkkaan, mutta jotenkin näin "älä lopeta sitä mitä sä teet". :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kerroin jotenkin kömpelöin sanavalinnoin. En muista tarkkaan, mutta jotenkin näin "älä lopeta sitä mitä sä teet". :D
Eli tanssimista?
M48
Nyt setämiehenä olen huomannut, että naiset ovat alkaneet katsella "sillä silmällä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M48, guru
Kerroin jotenkin kömpelöin sanavalinnoin. En muista tarkkaan, mutta jotenkin näin "ä
Eli tanssimista?
Joo ja sitä stondiksen painumista :D
Vierailija kirjoitti:
33v kun on alkanu miehistyy ja rupee istuun kroppaansa
Sama. Nuorena olin semmoinen hujoppi. Nopea pituuskasvu ja vehkeittenkin kasvu aiheutti enemmän epävarmuutta kuin, että olisi tehnyt mieli elvistellä. Voi kuinka komea olin, kunpa olisin sen tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Nyt setämiehenä olen huomannut, että naiset ovat alkaneet katsella "sillä silmällä".
Kun ei tarvitse esittää ja rehvastella vaan aitous välittyy. Sama toisin päin.
Miten nuori komea poika voi olla epävarma itsestään? Tytöillä sen ymmärtää, koska on enemmän ulkonäköpaineita. Todella sääli ja jos vielä varustuskin on komea, en tajua.
Muistan ihan täysin, koska menin lukioon isommalle paikkakunnalle. Olin vielä peruskoulussa olvanaan ihan kersa ja kateellisena katselin seurustelevia pareja. Lukion ekana päivänä olimme välkällä ja poikaporukka kulki ohi. Kysyin kaveriltani - kattoiko ne mua? Kaveri sanoi - tietysti sähän oot kaikkein nätein. Olin hämmentynyt ja hän liioitteli, mutta silloin tajusin.