Kuinka jonku mielestä KAIKKI tatuoinnit ovat rumia.
Itselläni ei ole tatuointeja ja olen itsekin samaa mieltä, että monilla ihmisillä on omasta mielestäni aika rumia tatuointeja. Mutta se ihmetyttää kuinka niin monen mielestä joka ikinen maailmaan tatuointi on automaattisesti ruma, vaikka sen olisi tehnyt maailman paras tatuointiartisti ja työn jälki olisi taideteokseen verrattavissa.
Kommentit (79)
Yks hailee minulle, jos haluaa koristautua, kunhan sen tekee terveellisesti. Se onkin vaikeaa, kun ei tatuoijia ja niiden käyttämiä värejä mitenkään valvota. Niissä voi olla mitä vaan haitallista ja hygienia voi olla mitä vaan.
Ei se tatuointi ainakaan terveellistä ole iholle.
Minusta kannattaisi ensin kokeilla iholle siirtotatuointeja. Itse kun kokeilin niin varmistui, että inhoan totaalisesti kaikkia piirroksia iholla. En kestänyt edes vuorokautta niiden kanssa. Vaikka oli piilossa, niin olo oli idioottimainen ja tosi epämukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hieno esimerkki siitä kuinka iso tarve täällä on ihmisillä vaan päästä haukkumaan muita, oli syy mikä tahansa.
Harmittaako kun tuli teininä hakattua muutama typerä kuva. Ja nyt on ikää 40v ja nolottaa.
Ihan 30+ ikäisenä otin eikä harmita. Enemmän harmittaisi olla tuollainen itseään täynnä oleva idiootti.
Silti ottaa koville...
No kyllä tämä hermoon käy kun palstan taso on tällasta paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi verrata siihen että laitat päähäsi vaasin. Se voi olla vaikka kuinka hieno desingvaasi. Ei se sitä kantajaansa kaunista.
Tyhmän näköistä.
Mielestäni esim. tällainen herkkä kukkatatuointi on ihan nätti. Ei sitä sentään tarvitse keskelle otsaa laittaa.
https://i.pinimg.com/originals/b0/52/20/b05220239aded0ad31fe5f8bf39a1c8…
Joo, oli tuollainen ajaton, ja ihan kaunis. Suurimman osan tatuoinnit ei kyllä ole mitään erityisen hienoja tai kantajaansa pukevia. Pahinta on sellainen kun niitä tatskoja on roiskittu vähän sinne sun tänne. Tyylittömän näköistä.
Näin teinitytön, joka vetänyt yläkropan kokonaan siniseksi 🤦🤦🤦🏿, tuollaisiin pitäisi saada joku 30-40 vuotta ikärajaksi
Vierailija kirjoitti:
Onko joku Ylilauta-juttu, että tatuoinnit ovat automaattinen merkki tyhmyydestä tai mielenterveysongelmista? En ole tavannut netin ulkopuolella yhden yhtä ihmistä joka olisi sitä mieltä, enkä muista että täälläkään olisi ennen levitetty sellaista ajatusta samanlaisella innolla.
En minä ainakaan kehtaa "oikeassa elämässä" sanoa aitoa mielipidettäni tatuoinneista. Mun mielestä ne siis vaan on typerän näköisiä joitain erittäin harvoja poikkeuksia lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Näin teinitytön, joka vetänyt yläkropan kokonaan siniseksi 🤦🤦🤦🏿, tuollaisiin pitäisi saada joku 30-40 vuotta ikärajaksi
Wtf... Kieltäytyisin tekemästä jos olisin tatuointiartisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wtf... Kieltäytyisin tekemästä jos olisin tatuointiartisti.
Oiskohan tuo ollut pikemminkin joku väliaikainen vartalomaali tuolla tytöllä. Voisin kuvitella, että vaikka jonnekin festareille menossa.
Tatuoinnin ottaminen on halpaa. Sen poistaminen on kallista. Useimmilla tatuoinnin ottaneilla ei selvästi ole varaa poistaa sitä.
Voihan ne leimat ihan kauniita ollakin, mutta itse mieluummin ripustan teokset vaikka maalauksina kodin seinille. En haluaisi omissa nahoissani mitään kuvia kanniskella.
Jostain syystä pidän itse kammottavimpina sellaisia tatskoja, joissa mainitaan perheenjäsenen nimi tai jopa kuolinvuosi.
En kyllä haluasi sitäkään, että kenenkään ihossa lukisi minun nimeni, vaikka onnekseni niin ei ole varmaankaan pääsyt käymään.
Ex-miehellä on nyt jo aikuisen poikamme etunimi oikein isoilla kirjaimilla tatuoituna kyynärvarteen, eikä poika itse tykkää siitä yhtään.
Pojan itsensä mielestä isänsä paikkailee sillä hyvin vähäistä suhdettaan lapseensa ja ymmärrän hyvin, että leima kädessään on saattanut omissa piireissään saada jotain "hyvän isän" meriittiä. Vaikkakaan ei koskaan ole mitään poikansa eteen tehnyt, ei kasvatuksellisesti eikä taloudellisesti. Tapaavat ehkä korkeintaan parin vuoden välein, ja nekin tapaamiset poika kokee piinallisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas hieno esimerkki siitä kuinka iso tarve täällä on ihmisillä vaan päästä haukkumaan muita, oli syy mikä tahansa.
Harmittaako kun tuli teininä hakattua muutama typerä kuva. Ja nyt on ikää 40v ja nolottaa.
Ihan 30+ ikäisenä otin eikä harmita. Enemmän harmittaisi olla tuollainen itseään täynnä oleva idiootti.
Silti ottaa koville...
No kyllä tämä hermoon käy kun palstan taso on tällasta paskaa
No jos jättäisit kommentoimatta niin ehkä taso edes vähän paranisi.
Juu ei kukaan sano naamatusten toiselle että noi sun tatskat on ihan karmeita.
Niihin todetaan vaan että "Ihan hieno". On kiva joo".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi verrata siihen että laitat päähäsi vaasin. Se voi olla vaikka kuinka hieno desingvaasi. Ei se sitä kantajaansa kaunista.
Tyhmän näköistä.
Susta ei järkevää ihmistä saa vaikka miten yrittäisit.
Ei varmaan, mutta tiedosi, että tyhmäkin mielipide on sallittu Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä haukutaan ihmisten ominaisuuksia, koska ovat munattomia sanomaan kasvotusten. Pelkäävät joutuvansa raastupaan. Nössöt.Jos sanot jollekkin tatuoidulle että karmean näköinen töhry niin siinnä voi toiselle tulla paha mieli. Paras sanoa vaan että "Ihan kiva tatska sulla".
"Ihan kiva tatska sulla" Sori, mutta ei olla viime aikoina palkattu yhtään uutta työntekijää tänne.
Teos voi olla vaikka kuinka kaunis, mutta se ongelma tulee juuri siitä että se on jonkun nahassa ja silloin se ei ole kauniin näköistä.
Uimarannat on kauhean näköisiä. Kyllä puhdasihoinen nainen rannalla näyttää kauniilta.
Olisiko liikaa vaadittu jos tatuoidut pitäisivät peittäviä vaatteita rannalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä edellisen kanssa siitä, että muiden tölvääminen joidenkin kuvien vuoksi nyt ei ole fiksun aikuisen ihmisen käytöstä eikä tee siksi kenestäkään parempaa ihmistä, että hänellä ei kuvia itsessään ole. Niin, ja itselläni ei ole ainuttakaan, enkä sen vuoksi arvioi ihmisiä vaan sen mukaan, kuinka he kunnioittavat ja arvostavat muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Leimat on white trash juttu
Aika monella tuntemallani akateemikollla on tatuointi. Niin monella, että itse ole tatuoimattomana vähemmistössä.
Mä en tykkää tatuoinneista. Ne eivät vain ole kauniita. Lisäksi on jo ajatuksena oksettavaa, että joutuisin suutelemaan tatuoitua ihoa. Onneksi miehelläni ei ole tauoituja.
Mietin aina miksi kaunis iho pilattiin jonkun hetken mielijohteen takia.