Kuinka jonku mielestä KAIKKI tatuoinnit ovat rumia.
Itselläni ei ole tatuointeja ja olen itsekin samaa mieltä, että monilla ihmisillä on omasta mielestäni aika rumia tatuointeja. Mutta se ihmetyttää kuinka niin monen mielestä joka ikinen maailmaan tatuointi on automaattisesti ruma, vaikka sen olisi tehnyt maailman paras tatuointiartisti ja työn jälki olisi taideteokseen verrattavissa.
Kommentit (79)
No, mun mielestä se yhdistelmä on se ongelma. Piirros voi olla kaunis, mutta ei se ihoon sovi, iho on parempi ilman.
Ainoa tatuointi minkä voisin ottaa on rintaan, elvytyskielto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leimat on white trash juttu
Aika monella tuntemallani akateemikollla on tatuointi. Niin monella, että itse ole tatuoimattomana vähemmistössä.
Muhahhhah !. Päivän naurut. Kiitos.
Olen 40-vuotias väikkärin aikoinaan väsännyt ja tutkijapiireissä pyörinyt nainen. Ehkä noin 1/4:lla silloisista kollegoistani oli erilaisia ja erikokoisiakin, tarkkaan harkittuja tatuointeja. Niillä oli itse kullekin jokin erityinen merkitys. En osaa ajatella että tatskat olisivat jotenkin "wt".
Itse olen suunnitellut n. 20v yhtä pientä tatuointia. Se liittyisi hyvin merkitykselliseen asiaan nuoruudessani, joka on iso osa identiteettiäni vielä tänäkin päivänä ja pysyy sellaisena kuolemaan asti. Olen lykännyt sen ottamista juurikin siksi etten vain vanhempana muuta mieltäni. Vuosien varrella olen enemmän ja enemmän alkanut ajatella yksinkertaisesti että YOU ONLY LIVE ONCE. Olen päässyt siihen pisteeseen että en kadu edes mitään kamalia elämässäni tekemiäni virheitä, ne ovat osa minua. Niin kuin tatointikin olisi. Joten aika taitaa olla kypsä toteuttaa tämä haave.
Nyt täytyisi vain ottaa selvää hyvästä tatuointitaiteilijasta, joka viilaisi kuvion kanssani täydelliseksi.
Ps. Nykyisellä kumppanillani on käsivarressa nuoruuden päähänpistona hommattu kuvio. Hän ei itse oikein välitä siitä, mutta minusta se on seksikäs ;)
Minulla on tatuointeja ja olen niihin lopen kyllästynyt. Myönnän sen.
Haluaisin todellakin ne pois mutta...
Kylläpä täällä kirjoittelee vanhanaikaisia ihmisiä. Tatuointeja on monenlaisia, rumia ja kauniita.
Taideteos on upea raameissa seinällä. Sama kuva on pöljän näköinen iholla. Väritkin vielä haalistuu ja leviää vanhetessaan.
En tykkää tatuoinneista. Ja vieläkin rumempaa on kun päällä on kaunislinjainen vaate jonka alta näkyy puolikas tatuointia. Vaate ei pääse oikeuksiinsa ja tatuointi näyttää entistäkin tyhmemmältä.
Yhtään hienoa en ole vielä nähnyt. Mutta: eipä sitä minua varten olekaan ihoon hakattu, vaan kantajaansa. Minua ne ei kiinnosta ja se on ok.
Ruotsalaistutkimuksen mukaan tatuoinnit nostavat riskiä saada imusolmukesyöpä 21%. Rumaa tai ei, vaarallista kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä täällä kirjoittelee vanhanaikaisia ihmisiä. Tatuointeja on monenlaisia, rumia ja kauniita.
En ole vielä nähnyt kaunista tatuointia kenelläkään, mutta odotan sitä päivää.
Tatuointi on aina terveysriski ja kaikkein turhin sellainen.
Näyttää suurimmalla osalla kirjoittajista kasvanut lerssi otsaan, ja täytyy sen myötä purkaa pahaa oloaan tänne. Tatuoinnit voivat olla ihmisille hyvinkin henkilökohtaisia, ja niistä arvuuttelu on pöljää. Itselläni ei ole tatuointeja, hyväksyn ne muilla aivan täysin. Pääasia, ettei kasvoihin ota tatuointeja, muualla ne on ok.
Jahas. Konservatiivilahkon lahopäät on sankoin joukoin paikalla. Tatuoinnit on jees harkitusti ja hyvin tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on katsojan silmissä. Erilainen mielipide sinun kanssasi ei tee kenestäkään vanhanaikaista.
Vain eräällä maorimiehellä olen nähnyt hienon tatuoinnin, tosin kaikki kauneus tuli hänen kulttuurinsa vahvasta perinnöstä. Muista tatuoinneista ajattelen, että luonnollinen iho olisi aina ollut kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi verrata siihen että laitat päähäsi vaasin. Se voi olla vaikka kuinka hieno desingvaasi. Ei se sitä kantajaansa kaunista.
Tyhmän näköistä.
Mielestäni esim. tällainen herkkä kukkatatuointi on ihan nätti. Ei sitä sentään tarvitse keskelle otsaa laittaa.
https://i.pinimg.com/originals/b0/52/20/b05220239aded0ad31fe5f8bf39a1c8…
On se ihan nätti, kyllä.
Ei vaan pysy montaa vuotta tuollaisena, värit haalistuu ja kuvio muuttuu epäselväksi.
Ikääntyneemmällä iholla onkin sitten ihan tuhrun näköinen.
Siirtokuvana voi tuollaisen ihollensa laittaa, jos haluaa.
Vaan eipä tuota ikääntymistä kukaan nuori ole koskaan tosissaan ottanut, ei koske heitä.
Jotkut kaverit otti tatuointeja 70-luvulla kun oltiin nuoria. Vastikään kävin erästä tapaamassa kuolinvuoteellansa. Eturauhassyöpä vei.
Hänellä oli muun muassa alakaulalla aikoinaan hyvin herkkä ja romanttinen tatuointi jossa kaksi pikkulintua suukottelivat, ihan tuhruksi oli sekin muuttunut.
Vai että oikein akateemikolla 🙄