Mikä on se aika milloin on ollut pitkään sinkkuna
Onko joku aika minkä jälkeen on kelvoton parisuhteeseen
Kommentit (6)
Varmaan päälle kolmekymppinen eikä mitään kokemuksia.
Lähde: minä itse kys. tilanteessa.
Mielipide oma, ei tarvi suuttua
Varmaan kun on ollut koko ikänsä muutamaan kuukautta lukuunottamatta. Olisin kyllä parisuhteen saanut halutessani, mutta olen ymmärtänyt, että en jaksa ihmisiä ja haluan olla omissa oloissani surimman osan ajasta, joten ei tällaisen kannata parisuhteeseen edes hakeutua.
n41
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kun on ollut koko ikänsä muutamaan kuukautta lukuunottamatta. Olisin kyllä parisuhteen saanut halutessani, mutta olen ymmärtänyt, että en jaksa ihmisiä ja haluan olla omissa oloissani surimman osan ajasta, joten ei tällaisen kannata parisuhteeseen edes hakeutua.
n41
En myöskään ymmärrä sitä ajattelua, että ainoa tapa olla olematta "yksin" on olla parisuhteessa.
Riippuu iästä. Alle 25-vuotiaalla 1-2 vuotta, vanhemmilla vähän enemmän. Eikä silloinkaan ole välttämättä kelvoton parisuhteeseen.
En ole eläessäni ollut parisuhteessa ja olen noin 40 vuotias. En pidä mahdottomana, että saattaisin vielä mahd. joskus olla. Mutta toki tiedostan, että moni ikäiseni, joka on tai on jo ollut luultvasti löytää mahd. nopeammin parisuhdekumppanin kuin minä. En pidä itseäni kelvottomana. Päinastoin olen hyvilläni kuon olen päässyt siitä vaiheesta yli, jolloin kuvittelin ja luulin, että parisuhde miltein kenen hyvänsä kanssa tekisi elämästäni arvotettavampaa ja parempaa. Sen sijaan koen nyt, että parisuhde on mahdollisuus ei velvollisuum jota ilman elämä olisi yksiselitteisesti vähemmän arvokasta.
4v
Yleensä tässä kohtaa hälytyskellot viimeistään soi, että mikä tyypissä on vikana