Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Coop Kanakeitto

Vierailija
27.05.2024 |

Nyt joutuu kyllä avautumaan.

Lämmitin juuri lounaaksi Coop kanakeiton - herrajestas mitä kuraa. Kanapala poloinen etsii toistaan. Vetistä luirua jossa pari porkkanaa, ikävä Rainbown kanakeittoa. Hinta ei kyllä ole halvempi vaikka laatu ihan ala-arvoista

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on.

Vierailija
2/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ihan aidosti yllättynyt, ettei halpiskeitto pursuile aineksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow tuntuu oikeasti luksukselta Coopiin verrattuna.... Rainbow'n myslissäkin oli mielestäni enemmän rusinoita ja hedelmää kuin Coopin.

Vierailija
4/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sinnepäinkään kuin entinen. Pelkkää vettä, missä kerma? Ei kanaa lainkaan, pelkkiä höytyviä

Vierailija
5/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olitko ihan aidosti yllättynyt, ettei halpiskeitto pursuile aineksia?

No tällä kertaa oikeasti olin sillä samanhintainen Rainbow oli täyteläistä ja siitä löytyi jopa sattumia

Vierailija
6/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallista maustettua vettä, älkää ostako eineksiä vaan tehkää itse.

Vierailija
7/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole aikaa tehdä itse. Ymmärrän tuohtumuksen. Jos tuotteen koostumus/laatu huononee niin hinnankin pitäisi silloin laskea, tässä tapauksessa niin ei ole 

Vierailija
8/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow kanakeitto ainekset 300g:

Vesi, broilerinfilee 9 % (Suomi), porkkana, laktoositon KERMA, maissi, maissitärkkelys, SULATEJUUSTO, kanaliemivalmiste (suola, auringonkukka- ja rypsiöljy, aromi, hiivauute, sipuli, kurkuma, valkopippuri), valkoviini, mausteet (mm. JUURISELLERI, LEHTISELLERI, inkivääri, curry, paprika), persilja, aromit, maltodekstriini, jodioitu suola, hiivauute, sokeri, lipstikka.

Energiaa

292 kJ / 70 kcal

Valmistaja

Saarioinen Oy

COOP kanakeitto 300g noin 1,79euroa

Vesi, porkkana, broileri 8% (broilerin liha (Suomi), rypsiöljy, vesi, jodioitu suola), laktoositon KERMA, maissi, sipuli, riisijauho, muunnettu tärkkelys, kanaliemijauhe (suola, maltodekstriini, aromit, hiivauute, kananliha, kananrasva, sipulijauhe, sipulimehutiiviste, sokeri, mauste, auringonkukkaöljy), kurkuma, valkoviinietikka, curryjauhe (korianteri, juustokumina, kurkuma, sarviapila, fenkoli, mustapippuri, cayennepippuri, inkivääri), suola, paahdettu sipulijauhe, sokeri, persilja, inkivääri, korianteri

Energiaa

271 kJ / 65 kcal

Valmistaja

Kasvis Galleria Oy

Vierailija
9/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä itse Mestarin kanakeittoa. Valmistusohjeet löytyy Mestarin youtube-kanavalta.

Vierailija
10/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta eineksenä keittoja, koska pahimmillaan siinä maksaa vedestä euron per desilitra. Energiaa saa paljon vähemmän kuin jostain kiinteämmästä tuotteesta. Keittoja on niin helppo tehdä itsekin.

Vierailija
11/11 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keitossa on kanaa 8%, se tarkoittaa että annoksessa sitä on 24 grammaa. Ei siihen kovin montaa palasta mene. Itse tehtynä jos laskee niin kanafileet on s-marketissa 14,15€/kg, eli 24g maksaa 0,33€. Siihen yksi peruna ja puolikas porkkana, kerma, mausteet ja sulatejuusto niin ollaan alle eurossa vielä per 300g. Jos syöt keiton kerran viikossa niin säästät 50e vuodessa, en tiedä maksaako vaivan. Eli ei se eines lopulta hirveän kallis ole.