Tuntuuko teistä että olisitte edelleen noin parikymppisiä?
Monen iäkkäämmän ihmisen kanssa olen jutellut ja itsellekin vuosia jo kertynyt, ja tultu siihen tulokseen että ihan sama se pää on vaikka vuodet vierii. Toki monenlaista kokemusta ja oppia kertyy mukaan ja ne vaikuttaa asioihin suhtautumiseen, mutta mieli toimii suunnilleen samalla tavalla kuin nuorena.
Kommentit (51)
Ulkonäkö ja kroppa rapistuu, henkisesti taidan olla ikiteini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Johtunee siitä/kin että ennen sitä kahtakybää kasvaminen oli pullollaan muutoksia - joku 5-vuotias on aivan erilainen kuin 15-vuotias - mutta 20v ei ole juurikaan eri kuin 30v.
Kun saavutatt 50v olet asiasta eri mieltä.
Ei minusta ainakaan tunnu sen erilaisemmalta kuin 20 vuotta sittenkään parikymppisenä.
Ei, vaikka näytän naamastani todella nuorelta. En vaan koskaan tuntenut kuuluvani muiden nuorten joukkoon. Ei kiinnosta biletys, festarit, yökerhot, baarit, yms yms.
Usein ihmiset kokevat olevansa n. 10 v ikäänsä nuorempia.
Olen paljon älykkäämpi nykyisin.
m53
Osittain. Tuntuu että on 32v. Miksi silti on muka 45v. Ei tämä normaalia ole että on muka vanhentunut. :D
Mulla jäi kokonaan nuoruus elämättä joten tahdon kompensaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Mieleni syövereissä olen edelleen 14-vuotias, katsomassa kotona Music TV:tä 😔
42v
Täällä toinen sellainen 🤗
No en todellakaan, enkä haluaisikaan. Parikymppisenä olin epävarma ja itseäni etsivä lapsi, nyt neljäkymppisenä vahva, itsevarma ja omillaan toimeentuleva, hyvännäköinen ja - kuntoinen aikuinen nainen.
Olen nelikymppinen. Tuntuu melko samalta kuin 10v sitten. Parikymppiseen itseeni on sitten jo vähän matkaa, ei tunnu enää samalta.
Kun saavutatt 50v olet asiasta eri mieltä.