Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pressa sporttaa 7 tuntia viikossa. Paljonko sä ehdit urheilla/liikkua sun tärkeiltä ja kiireellisiltä hommilta?

Vierailija
26.05.2024 |

Ite noin 10-12 tuntia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtii vaikka mitä kun nousee pehkuista tarpeeksi ajoissa. Niin pressakin tekee. Ja minä myös. Herään kello 6 oli sitten arki tai sunnuntai. 

Vierailija
2/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap, siis reilut 10 tuntia. Hyödynnän lasten harrastusajat mahdollisimman tehokkaasti ja sen lisäksi käytän pari iltaa viikossa omaan liikuntaharrastukseen.  Onnistuu, kun lapset ovat jo suht isoja. 

Pressalle 7 tuntia viikossa on kyllä kiitettävä saavutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan liikuntaa, koska sporttaaminen kuulostaa imbesilliltä pätemiseltä.

Vierailija
4/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7 viikossa keskimäärin. Toki arkiliikuntaa sen lisäksi.

Vierailija
5/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaroin paikasta toiseen. Ei kulu aikaa, kun sama menisi bussissa istuessakin.

Vierailija
6/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ehdi kuin jotain 35 tuntia. Olen hyvä ihminen.

No olipa hauska...

Vierailija
7/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo 7h/vkossa ole kuin 1h päivässä. Se aika varmasti järjestyy presidentillekin. Itselleni liikuntaa tulee 5-8h vkossa. N. tunti päivässä tulee työmatkoista. Sit viikossa jumppaa, pyöräilyä, porrastreeniä ja vesijuoksua vaihdellen säistä rippuen. 

Vierailija
8/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressa ei olekaan siivooja, niin se tarvitsee muuta liikuntaa.

t. siivooja

Vierailija
9/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen fyysistä duunia niin sanoisinpa että 40 tuntia viikko.

Vierailija
10/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaista urheilua (kuntosali tai uinti) 3 kertaa viikossa noin reilun tunnin kerrallaan.

Lisäksi koirien lenkitystä joka päivä. Tätä en laske urheiluksi kun on vaan kävelyä ja pysähtelyä, mutta liikettä ja raitista ilmaa siinäkin tulee. Ja parasta koirien lenkityksessä on säännöllisyys, vaikka olisi kuinka kevyt liikuntamuoto niin kyllä siinä terveyshyödyt tulee kun se toteutuu 365 päivänä vuodessa. Ilman koiria olisi taatusti liikunnattomia päiviä, koska läheskään aina ei hotsittaisi lähteä sinne lenkille.  

Vierailija
11/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0.

Vierailija
12/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 h päivässä kahden ison koiran kanssa metsäpoluilla.

Lisäksi viikonpäivästä riippuen tennis (2 x 1,5 h), sali (1-2 x 1 h), uinti (2 x 1 h), joogaa ja kehonhuoltoa.

Eli sanoisin mulla tulevan viikossa keskimäärin 18-20 h liikuntaa, joista alle puolet on urheilua eli kovemmalla sykkeellä tapahtuvaa. Työ ei sitten olekaan fyysistä ja työmatkat taitan toistaiseksi autolla.

Vierailija
13/13 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kolme kertaa viikossa salilla tunnin kerrallaan ja joka aamu sauvakävelemässa puoli tuntia. Siitä tulee 6,5h viikko. Olen pitkäaikaistyötön mutta minulla ei ole aikaa kuntoilla yhtä paljon kuin presidentillä.