Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin pulahtamassa alasti

Vierailija
26.05.2024 |

Kävin pulahtamassa alasti läheisellä uimarannalla tänään, oli niin hikinen olo puutarhatöiden jälkeen.

Kuinka ollakaan en huomannut että sivummalla samalla rannalla oli muuta porukkaa. Taisi miellyttää näkymät kun siihen malliin vilkuilivat. Huomasin tämän vasta kun olin siinä rannalla riisunut. :)  Semmoiset setit tänään. Viettäkäähän ihana tuleva kesä ja muistakaa käydä uimassa. Alasti ehkä sitten myöhemmin kun ranta on tyhjä 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kesäisin aina aamuisin nakuna uimassa. Ihanan vapaata ja viilentää. Voi esim kävellä ranta viivaa kauemmaksi ja mennä pyyhkeen tai kylpytakin kera veden äärelle ja jättää rannalle odottamaan 

Eihän sieltä vedestä erota oletko alasti jos kauempana ui

Vierailija
2/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viatonta ei-seksuaalista nakuilua pitäisi yleisesti ottaen olla yhteiskunnassamme paljon enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaali ihminen katselee ympärilleen, ennenkuin riisuuntuu alastomaksi!! Aika outoa, jos vasta alastomana huomaa muut!! Mutta jokainen tyylillään!

Vierailija
4/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana tilanne, kun kolmionmuotoisen tontin rantaviiva on lähes 200 m. 

Vierailija
5/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisillä uimarannoilla alasti uiminen on kielletty. Siitä voidaan sakottaa.

Vierailija
6/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viatonta ei-seksuaalista nakuilua pitäisi yleisesti ottaen olla yhteiskunnassamme paljon enemmän.

Joo, en tajua nykyistä yleisten rantasaunojen kulttuuria, jossa on yhteissaunat ja uikkareita on pidettävä päällä koko ajan. Mielestäni älytöntä, epähygieenistä ja tekee lauteet limaisen märiksi, kun väkeä lappaa märät uimkarit päällä. Olisi erilliset saunat sekä suohkut miehille ja naisille. Uimaan sitten vaikka uikkareissa.

Vierailija
7/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin uin kesällä paljon nakuna metsäisellä rannalla. Jos siellä joku sattuu näkemään polulta tai järveltä, niin ihan sama. Yleiset rannat sitten uikkareilla, jos satun eksymään. Ei oikeen enää innosta ne, kun metsärannalla sielu lepää.

Vierailija
8/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, en tajua nykyistä yleisten rantasaunojen kulttuuria, jossa on yhteissaunat ja uikkareita on pidettävä päällä koko ajan. Mielestäni älytöntä, epähygieenistä ja tekee lauteet limaisen märiksi, kun väkeä lappaa märät uimkarit päällä. Olisi erilliset saunat sekä suohkut miehille ja naisille. Uimaan sitten vaikka uikkareissa.

Uikkarit saunassa eivät ole kulttuuria.

Vierailija
9/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä kenen saunassa ollaan!!

Vierailija
10/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se nykyaikaista yhteissaunakulttuuria. Ei kulttuuri sanana tarkoita, että pitäisi olla vanhaa, perinteistä, arvostettavaa tms.

Vierailija
11/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt mökillä uimassa alasti jo 20 vuotta. Vastarannan vanhallapojalla on hyvä "lintukamera". Näytti kuvan minusta, kun seisoin laiturilla pukeutuneena kumisaappaat jalassa. Kumisaappaan varresta pystyi lukeman valmistajan nimen. En viitsinyt kysyä, onko muita kuvia. Voidaan sanoa, että hänellä on karvantarkka kamera, mutta miksi en tuottaisi iloa naapurilleni, kun ei ilmeisesti näytä kuvia muille. Ja omasta mielestäni minulla on hyvä kuvauksellinen vartalo, rinnatkin (D-kuppi) kestävät vielä lyijykynätestin, jos nostan kädet niskaan. Ja pieni karvakolmio on pelkkä koriste, se ei estä isoja pikku häppäreitäni näkymästä.

Vierailija
12/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt mökillä uimassa alasti jo 20 vuotta. Vastarannan vanhallapojalla on hyvä "lintukamera". Näytti kuvan minusta, kun seisoin laiturilla pukeutuneena kumisaappaat jalassa. Kumisaappaan varresta pystyi lukeman valmistajan nimen. En viitsinyt kysyä, onko muita kuvia. Voidaan sanoa, että hänellä on karvantarkka kamera, mutta miksi en tuottaisi iloa naapurilleni, kun ei ilmeisesti näytä kuvia muille. Ja omasta mielestäni minulla on hyvä kuvauksellinen vartalo, rinnatkin (D-kuppi) kestävät vielä lyijykynätestin, jos nostan kädet niskaan. Ja pieni karvakolmio on pelkkä koriste, se ei estä isoja pikku häppäreitäni näkymästä.

Nyt on kiihottavaa!

Vierailija
13/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein ottamassa aurinkoa ja uimassa Inkoon Kopparnäsissä, ja aina alasti tietenkin. Katselijoita ei häiritse minua ollenkaan, päinvastoin, on ne sitten siellä alasti tai vaatteet päällä. 

Vierailija
14/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei kuulu seksipalstalle. Ilmiannettu.

Vierailija
15/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei kuulu seksipalstalle. Ilmiannettu.

Ota hyvä ihminen lääkkeesi. 

Tässä puhutaan sellaisesta asiasta mikä voi johtaa ihan mihin vaan, itse olen harrastanut seksiä nakurannalla uimisen yhteydessä, mitä moni muukin on tehnyt. 

olet siinä mielessä osittain oikeassa että alastomana olemisella ei välttänättä johda seksiinyhtä vähän kuin että seksiä aina harrastetaan täysin alastomana. 

Vierailija
16/26 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastarannan mökin naapuri, vanhapoika, kiikaroi kun me perheen miehet, iskä ja parikymppiset pojat, joskus isompikin mies/poikaporukka, pulahdetaan saunan jälkeen järveen nakuina tietysti. Naisväen vastaavat pulahdukset ei naapurimiestä näy kiinnostavan, lähtee pois siinä vaiheessa. 

Vierailija
17/26 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tästä huomaa: nautit saunoissa tiirailusta se on päätavoitteesi vaikka kuin ssnoisit olevasi päivittäinen kuntouimari. sillä toisella mirlellä oleva ihminen pätkääkään väliyä siit et kaikil on uikkarit. eli nää niitä ja niitä turhina ihmettelevät on piilo tai jotkut jopa julkitirkisteliköitä/fantasijoijia

Vierailija
18/26 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti uiminen ok jos ei muita vedessä atm

Vierailija
19/26 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onse hurja.. ? - (LapinlahdenLinnut tv-sarja joskus..)

Vierailija
20/26 |
01.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastarannan mökin naapuri, vanhapoika, kiikaroi kun me perheen miehet, iskä ja parikymppiset pojat, joskus isompikin mies/poikaporukka, pulahdetaan saunan jälkeen järveen nakuina tietysti. Naisväen vastaavat pulahdukset ei naapurimiestä näy kiinnostavan, lähtee pois siinä vaiheessa. 

Maalla on maalaistenjutut.. ;))