Naapuri asennutti aurinkobaneelit katolle
Naurettiin miehen kanssa ihan kippurassa.
Meidän talossa ei mitään baneeleita tarvita. Sähkö tulee töpselistä ilman tuollaisia hökötyksiäkin!
Kommentit (26)
Meillä mies laittoi tänään tulpat töpseleihin ettei sähköä vuoda ilmaan.
Voi kuulemma säästää jopa 200 € vuodessa!
Meillä mies levitti just pressut paneelien päälle kun sähkön hinta on negatiivinen. Muuten tulee tappiota. :(
Minulla ei ollut varaa baneeleihin, mutta kiinnitin mustaksi maalattuja vanerilevyjä katolle riviin.Nyt naapuri pitää minua edelläkävijänä.
Poistin myös autostani pakoputkien viimeiset 30cm ja laitoin syylarin ritilän tilalle muovilevyn jotta se näyttäisi sähköautolta.
Iltaisin ajan autoni Lidin latauspisteelle ja istun siellä pahviroskiksen takana tunnin autossani muka lataamassa, ja teeskentelen katsovani Ted-speech videoita iPadilläni. Oikeasti katson jornoa ja trollaan vauva palstaa kiinalaisella android tabletillani.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ollut varaa baneeleihin, mutta kiinnitin mustaksi maalattuja vanerilevyjä katolle riviin.Nyt naapuri pitää minua edelläkävijänä.
Poistin myös autostani pakoputkien viimeiset 30cm ja laitoin syylarin ritilän tilalle muovilevyn jotta se näyttäisi sähköautolta.
Iltaisin ajan autoni Lidin latauspisteelle ja istun siellä pahviroskiksen takana tunnin autossani muka lataamassa, ja teeskentelen katsovani Ted-speech videoita iPadilläni. Oikeasti katson jornoa ja trollaan vauva palstaa kiinalaisella android tabletillani.
No nyt on peisettiä! Alfamenoa 10/10.
Onko tämä baneelikeskustelu? Syöttekö siellä paljon panaaneja?