Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri asennutti aurinkobaneelit katolle

Vierailija
26.05.2024 |

Naurettiin miehen kanssa ihan kippurassa. 

Meidän talossa ei mitään baneeleita tarvita. Sähkö tulee töpselistä ilman tuollaisia hökötyksiäkin!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä baneelikeskustelu? Syöttekö siellä paljon panaaneja? 

Vierailija
22/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies laittoi tänään tulpat töpseleihin ettei sähköä vuoda ilmaan.

Voi kuulemma säästää jopa 200 € vuodessa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä?

Vierailija
24/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies levitti just pressut paneelien päälle kun sähkön hinta on negatiivinen. Muuten tulee tappiota. :(

Vierailija
25/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ollut varaa baneeleihin, mutta kiinnitin mustaksi maalattuja vanerilevyjä katolle riviin.Nyt naapuri pitää minua edelläkävijänä. 

Poistin myös autostani pakoputkien viimeiset 30cm ja laitoin syylarin ritilän tilalle muovilevyn jotta se näyttäisi sähköautolta.

Iltaisin ajan autoni Lidin latauspisteelle ja istun siellä pahviroskiksen takana tunnin autossani muka lataamassa, ja teeskentelen katsovani Ted-speech videoita iPadilläni. Oikeasti katson jornoa ja trollaan vauva palstaa kiinalaisella android tabletillani.

Vierailija
26/26 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ollut varaa baneeleihin, mutta kiinnitin mustaksi maalattuja vanerilevyjä katolle riviin.Nyt naapuri pitää minua edelläkävijänä. 

Poistin myös autostani pakoputkien viimeiset 30cm ja laitoin syylarin ritilän tilalle muovilevyn jotta se näyttäisi sähköautolta.

Iltaisin ajan autoni Lidin latauspisteelle ja istun siellä pahviroskiksen takana tunnin autossani muka lataamassa, ja teeskentelen katsovani Ted-speech videoita iPadilläni. Oikeasti katson jornoa ja trollaan vauva palstaa kiinalaisella android tabletillani.

No nyt on peisettiä! Alfamenoa 10/10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme