Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten keräisin rohkeutta pyytää työkaveria treffeille?

Vierailija
26.05.2024 |

Olen aivan lääpällään tähän tyttöön ja epäilen että hän on myös vähän ihastunut minuun. Ainakin tykkää jutella kanssani tauoilla, hymyilee paljon ja joskus punasteleekin kun hän huomaa miten tuijotin häntä. Olen yleensä aika itsevarma mutta ongelmana tässä on että meillä on jonkin verran ikäeroa(hän 23 minä 41). Mitä jos olenkin tulkinnut signaaleja väärin ikäerosta johtuen? En ole koskaan seurustellut noin paljon nuoremman kanssa, vaikka tosin itse olen ihan nuorekas, harva uskoisi nelikymppiseksi harrastuksien ja luonteen perusteella.

Miten keräisin rohkeuden pyytää tätä tyttöä ulos? Jos olisit itse tytön asemassa miten haluaisit vanhemman miehen työpaikalla lähestyvän?

Pusuja, M41:)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot vaikka jotain tyyliin "taitaapi,, tyllerön kiima kumpua hieman kutittaa?? ;))) jospa setä hieman rapsuittaisi,,,,,!!"

Vierailija
22/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ikäistäsi seuraa💋

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin tulossa sanomaan että rohkeasti vaan pyydät vaikka kahville, mutta äläpä sittenkään. Äärimmäisen harva nuori nainen kiinnostuu vanhoista setämiehistä.

Silloin voisi tärpätä jos ap on komea, lapseton, koulutettu, hyvätuloinen ja hyvät käytöstavat. Mutta jos näin olisi niin ihmettelen miksi olisi enää sinkku. 

Jos on eronnut, isä jne niin unohda. Mieti miksi nuori tyttö ottaisi sinut lapsineen kun hän voisi ottaa lapsettoman miehen ja tyhjästä pöydästä rakentaa elämä mahdollisine lapsineen. 

Vierailija
24/24 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te vastailette ilmiselvälle provolle? "Pusuja" 

Siksi, että vietän aamukahvihetkeni kuten haluan. Vaikka sitten vastailemalla Vauva-palstan provoihin. Nih.

Noh, työttömillä nyt on aikaa vastailla ja "aamukahvitella" päiväsaikaan. 

Ihan työllisilläkin on taukoja silloin tällöin. Tiesitkö, ettei kukaan pysty keskittymään puoltatoista tuntia pidempään yhtäjaksoisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi