Kun ihmiset täällä nyt puhuvat noista jäätävän lihavista täällä, niin minkä kokoisista on kyse?
Mietin vain, kuulunko siihen ryhmään 78-kiloisena (pituus 167), vai olenko vain hieman pullea vai mikä?
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta jäätävän lihava on sellainen, jonka vatsa roikkuu puolessa välissä reisiä.
Roikkuva vatsa on yksi kriteeri.
Tai että liikkuu selkäkeikkana kallistellen, vyöräytyy eteenpäin. Jos ihmienn etenee kaulimen tavoin kuten Lordi Lally, on jo liiallisen läski
Vierailija kirjoitti:
Sanon lihavaksi jokaista joka näyttää siltä että painaa 65 kiloa tai enemmän.
Mistäs Veeti 15 v, tietää miltä 65 kg näyttää?
Jos itse puhuisin jäätävän lihavista niin varmasti heillä painoa yli 120 kg. Mutta kyllä satakiloinenkin voi olla jos pituutta 150 cm. Ap on nähdäkseni vähän pullea kuten itse olin 69 kiloisena (olen 162 cm pitkä). Mutta jos himoliikkuja, kuten työkaverini, niin voi olla normipainoinenkin. Työkaverini on nimittäin niitä harvoja naisia joilla oikeasti leveät hartiat ja takamus pelkkää lihasta. Hiihtää 60 km lenkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus on niin jäätävä että lihavuudenhaltijan on pariutumismatkkinoilta ulos jäätävä
Lihavuus ei ole este pariutumiselle. Tämä on sellaista propagandaa, mitä läskivihaajat tykkää jakaa, mutta ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
jos nainen on esim 198 cm niin 113 kiloa on hyvä paino. Tsekkaa vaikka Stephanie Towers
Stephanie Towers todellakin on reilusti lihava eli meni vähän ohi sun argumentti. Vertauksena Lauri Markkanen on 213cm ja painaa silti alle 110kg miehenä huippu-urheilijan lihasmassalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nainen on esim 198 cm niin 113 kiloa on hyvä paino. Tsekkaa vaikka Stephanie Towers
Stephanie Towers todellakin on reilusti lihava eli meni vähän ohi sun argumentti. Vertauksena Lauri Markkanen on 213cm ja painaa silti alle 110kg miehenä huippu-urheilijan lihasmassalla.
Huippu-urheilijoitakin on hyvin monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi ylipainoinen bmin mukaan. 165cm ja 68 kg. Mutta käytän s ja m koon vaatteita.
lihavat on 30+ bmi
Voisit tehdä palveluksen kanssakulkijoille ja pukeutua sopivan kokoisiin vaatteisiin.Olen 165 ja painan 50-52 kiloa ja pääosin kokoni on S. Joskus XS vähän merkistä riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippu-urheilijoitakin on hyvin monenlaisia.
Ja jokaisella ton kuvan naisista on enemmän lihasmassaa kuin keskiverto taviksella ja se lihas painaa enemmän ku rasva eli tossa se pointti. Ei muuta mitään siitä mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Siis palstan mukaan minäkin olen jäätävän lihava 158/55. :D et en kauheesti täältä kyselisi.
Palstan miesten mukaan naisen pitäisi olla niin laiha, että oikeassa elämässä kuukautiset jäävät jo pois. Näitä miehet sitten etsivät tulevien lastensa äideiksi, kun eivät ymmärrä, että alipaino vie hedelmällisyyden vielä varmemmin kuin ylipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lievästi ylipainoinen bmin mukaan. 165cm ja 68 kg. Mutta käytän s ja m koon vaatteita.
lihavat on 30+ bmi
Siis mitä?
Minun bmi lienee sama, mutta olen 176 cm ja 82 kg. Minun vaatekokoni on nykyään xxl.
Kun painoin nuorena 68 kg, niin vaatekokoni oli oli l.
182cm /84 kg ja koko 40/42 tai L, harvoin XL. Meillä on paino eri paikoissa? Kun olin 65 kg oli alaosat kokoa 36 ja yläosat 38.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lihavat on 30+ bmi
Siis mitä?
Minun bmi lienee sama, mutta olen 176 cm ja 82 kg. Minun vaatekokoni on nykyään xxl.
Kun painoin nuorena 68 kg, niin vaatekokoni oli oli l.
Ihmiset ovat erilaisia. Minulla esimerkiksi on aika kapea vyötärö ja tissitkin vain keskikokoiset Rintsikkakoko on 75 C. Tai 70D joissain malleissa. Olen ilmeisesti aika tiivis pakkaus. Eli on lihaksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lihavat on 30+ bmi
Siis mitä?
Kun painoin nuorena 68 kg, niin vaatekokoni oli oli l.182cm /84 kg ja koko 40/42 tai L, harvoin XL. Meillä on paino eri paikoissa? Kun olin 65 kg oli alaosat kokoa 36 ja yläosat 38.
Miten muka 182 senttisenä sovit kokoon 36? Lahkeethan jää vajaiksi, samoin hihat.
Mä olen 160cm ja 76kg. Olen ylipainoinen, mutten omasta mielestäni nyt niin jäätävän lihava.
Olen pehmeä ja mukavan tuntuinen Liikakilot on tisseissä, reisissä ja pyllyssä, ei vatsassa niinkään. Tissit 85F.
Vaatekokona yleensä L tai XL, tai 40/42. Ihan ylpeästi itseni kannan.
Mä olen 168cm ja 107kg. Viime keväänä olin vielä 125kg, mutta hitaasti suunta alaspäin painon suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 160cm ja 76kg. Olen ylipainoinen, mutten omasta mielestäni nyt niin jäätävän lihava.
Olen pehmeä ja mukavan tuntuinen Liikakilot on tisseissä, reisissä ja pyllyssä, ei vatsassa niinkään. Tissit 85F.Vaatekokona yleensä L tai XL, tai 40/42. Ihan ylpeästi itseni kannan.
En ihan ymmärrä vaatekokoasi näin toisena isorintaisena. Miten muka mahdut kokoon 40/42, jossa rinnanympärys on n 100cm?
Munkin vartalonympärys on noin metri rintojen kohdalta ja joudun sen takia ostamaan paitoja, jotka on n 120cm ympärykseltään, jotta saan rinnat mahtumaan niihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 168cm ja 107kg. Viime keväänä olin vielä 125kg, mutta hitaasti suunta alaspäin painon suhteen.
Vau! Tsemppiä!!! Hitaasti se painokin on noussut, hyvä laihduttaakin hitaasti mutta varmasti.
Mun mielestäni ap on tuhti. Perustelen ihan sillä, että itse olen 166/60 enkä edes erityisen hoikka. Yli 70 kiloa En painanut edes viimeisilläni raskaana. Joten joo, sentin mua pidempi ja lähes 20kg isompi täytyy olla jo melko massakasa. Jäätävän lihavista en tiedä.
Omasta mielestä jäätävän lihava on ihminen, joka on vähintään sairaalloisen lihava. Sellainen, joka ei enää kunnolla voi liikkua itse ja vie kahden ihmisen paikan vaikka bussissa. Kun siis ihmisen paino on samaa luokkaa kuin pituus, esim 170cm ja 170kg.
Tuostakin lihavampia ihmisiä on vielä olemassa, mutta en keksi heille sanaa.
Ap, et ole jäätävän lihava. Et varmaan ole edes lihava, jos ajatellaan BMI-määriltelmää, vaan ylipainoinen.
Aina löytyy toki joku laihoja naisia fanittava keskenkasvuinen tai muuten ilkeä ihminen, jonka mielestä olet jättimäinen. Mutta heidän mielestään jo normaalipainoisetkin ovat liian isoja ja naisen tärkein tehtävä on olla tikkulaiha ja nätti. He keksivät niiden tikkulaihojen ja nättien ulkonäöistäkin sitten jotain valitettavaa.
PS. Googlettelin äsken kuvia 170cm/170kg kokoisista naisista ja vaikka he ovatkin oikeasti isokokoisia, tuli paha mieli kutsua heitä jäätävän lihaviksi. On helpompi nimitellä toista kun ei näe heidän kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pehmeä ja mukavan tuntuinen Liikakilot on tisseissä, reisissä ja pyllyssä, ei vatsassa niinkään. Tissit 85F.Vaatekokona yleensä L tai XL, tai 40/42. Ihan ylpeästi itseni kannan.
En ihan ymmärrä vaatekokoasi näin toisena isorintaisena. Miten muka mahdut kokoon 40/42, jossa rinnanympärys on n 100cm?
Munkin vartalonympärys on noin metri rintojen kohdalta ja joudun sen takia ostamaan paitoja, jotka on n 120cm ympärykseltään, jotta saan rinnat mahtumaan niihin.
Täällä sama kokemus. Mulla on 75E. Vaatteissa ei ole tarpeeksi ns 'tissivaraa' enkä tosiaankaan halua liian tiukkoja paitoja. Mun äiti on kätevä ompelemaan ja on kaventanut mun paitoja, kun tosiaan jää taakse ylimäärästä 15-20cm. Itse en osaa kavennella kuin ehkä jotain simppeleitä t-paitoja tai toppeja, yksi iso suora sauma siis ylhäältä alas.
Minä olen 171cm ja 74 kiloa mutta olen jäätävän laihaläski t. äijä 40