Voiko ylipainoinen käyttää mikroshortseja?
Kommentit (25)
Juuei älä. Varsinkaan jos reisissä on tiikerikuviointi mitä niitäkin on nähty.
Mikä ettei. Jos se jonkun muun silmään on ikävän näköistä niin se on sen jonkun muun ongelma.
Harva itse itseään kauhiasti tuijottelee muutenkaan.
Ikuisuuskysymys.
Kyllä voi, jos haluaa. Hyvältä ei välttämättä näytä, mutta sitä ei nyt tässä kysytty.
Voi. Onhan niitä kaikissa ko issakin saatavana.
Todellakin voi. Löysät shortsit useimmiten sopivat huonommin lihaville kuin tiukat.
Niitä kutsutaan silloin makroshortseiksi
Voi toki käyttää, mutta ei se hyvältä näytä. En tajua miksi jotkut haluaa oikein korostaa läskejään.
T: Ylipainoinen itsekin
Vierailija kirjoitti:
Mikä ettei. Jos se jonkun muun silmään on ikävän näköistä niin se on sen jonkun muun ongelma.
Jep, jos rakennan ruman talon niin se on muiden kuin siinä asuvien ongelma 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Ainoastaan jos ne ovat tavalliset xxxl-koon shortsit mikrokuitukankaasta.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Onhan niitä kaikissa ko issakin saatavana.
Myydään lihaville alusvaatteitakin muttei kukaan teitä niissä tahdo julkisesti nähdä.
Suosittelen mikrosortsien sijaan pelkkää haarakiilaa kalastajanlangalla. Taatusi kerää huomiota ja muhkurat saa ilmahyväilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tulee mieleen:
Monta asiaa tässä maailmassa on mitkä eivät ole kiellettyjä mutta se ei silti tee niistä toivottaa, suotavaa saati järkevää.
Kotona, kotipihalla tai uimarannalla voi ihan mainiosti. Muualla ei välttämättä kannata, ellei halua kielteistä huomiota.
ei ne enää kovin mikrot ole kehopositiivisella. ennemminkin telttashortsit
Mikäli saa vedettyä ne päällensä niin voi.