Kuski selaili puhelinta kesken matkan ja ohjasi bussia kyynärpäillään näin Onnibusin toimitusjohtaja kommentoi
Ei tähän syyllisty pelkästään Onnibussin kuskit.
Linja-autokuskit puhuvat ja ennenkaikkea keskittyvät juuri puhelimeensa. Olen joutunut hyppäämään kadun puolelle pysäyttääkseni komeasti ohi ajavan bussin, ja useampaan kertaan.Vaikka kuinka heiluttaa kättään ,ei auta kun kuskin katse on puhelimella.Yleensä puhelimeen puhutaan koko sen ajan jonka autossa istun.
Samoin pois- tai sisäänpääsy on hankalaa kun kuski ei tiedä mikä ovi pitäisi avata tai sulkea.
Olisi toivottavaa, että joku tarkastaja matkustaisi satunnaisesti ja tarkaillisi heidän toimintaa.Ovat sentään vastuussa monista ihmisistä.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
HSL kuskeista voi antaa palautetta HSL verkkosivujen kautta.
Laitan aina palautteen kun kuski puhuu kännykällä ajon aikana tai soittaa itämaista musiikkia kovalla bussissa .
Laittakaa palautetta, se vaikuttaa!!!
Itse ohjasin kerran bussi jopa MULKKULLANI! Hyvin ajo tasaista, monta kilometrilä ja matkkustaja tykkäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitan aina palautteen kun kuski puhuu kännykällä ajon aikana tai soittaa itämaista musiikkia kovalla bussissa .
Itse ohjasin kerran bussi jopa MULKKULLANI! Hyvin ajo tasaista, monta kilometrilä ja matkkustaja tykkäsi
Minäkin yritti mutta mulku oli liikaa iso ja tuli ratti lukko. Bussi ojassa ja matkakustaja ei hyvä tunnelma?