Miksi naiset rupeavat aina kiusaamaan sitä ujoa ja kaunista naista?
Ite oon ollut aina kiusattu ja syrjitty joka paikassa
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet suhtautuu ujoon ja kauniiseen poikaan?
Homottelua paljon ja pahimmillaan turpaan antamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin. Kyllä pahasti viiraa päässä, jos toista kohtaan käytös on tuollaista!
Terkkuja vaan hoitoalalta... 😅
onko ne kiusaajat niitä ylipainoisia röökimuijia joilla räväkät hiukset?
Mä olin teiniaikoina se ujo ja nätti tyttö, ja jouduin kyllä kiusatuksi. Nimenomaan muiden tyttöjen toimesta, pojat olivat minulle aina suht mukavia. Minua jätettiin ulkopuolelle ja ulkonäköäni haukuttiin, joten ajattelin itsekin olevani ruma, nolo ja "oudon" näköinen. Kuitenkin luokkakuvia katsellessa huomaan nyt, että olinkin oikeasti todella sievä. Pääkiusaajani (joka kai koki minut jotenkin kilpailijaksi) oli nätti hänkin, luokan muut tytöt eivät niinkään.
Noiden aikojen jälkeen en onneksi enää joutunut kiusatuksi, kun en enää antanut muiden kävellä ylitseni. Jotkut tytöt/naiset ovat joskus opiskellessa tai työpaikoilla yrittäneet jotain, mutta olen pistänyt käytökselle stopin heti alkuunsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joissakin naisissa se piirre, että keräävät ympärilleen naisia ja sitten litistetään yhtä naista ja rajataan hänet sisäpiirin ulkopuolelle
Pienistä naisista aikuisiin akkoihin.
Voikin uskoa, että ovat koko ajan hädissään siitä, joutuvatko itse ulkopuolelle. Kuulemma myös kiusaajilla on keskimääräistä enemmän ulkopuolisuuden kokemusta. Mistä kelläkin johtunee.
Tällaiset kiusaajat ajattelevat, että eivät kelpaa muille omana itsenään, joten pakko vetää koko ajan jotain kovisroolia ja korottaa itseään painamalla toisia alas. Hyvällä itsetunnolla varustettujen ei tarvitse turvautua tuollaiseen.
Minä olen ujo ja ruma ja niistä piirteistä on todella paljon kiusattu läpi elämän. Aikuisena ei ehkä niinkään, olen onneksi sulautunut ajoittain ryhmiin jopa ihan hyvin.
En ole erityisen ujo, mutta pukeudun hyvin, näytän hyvältä, olen hoikka, hyvin koulutettu ja varakkaissa naimisissa. Voi pojat sitä kateellisten määrää. Todella raskasta seurattavaa. Siksi yritän aina piilottaa kaikki, en kerro mistään henkilökohtaisesta kuten matkoista, vain pakolliset.
Ap kuulostaa ärsyttävältä, itserakkautta tihkuvalta ääliöltä, luulen sen olevan syy enemmän kuin "kauneus ja ujous" 😂
Enpä ole ikinä nähnyt tällaista kaavaa. Ap toki voi olla sellainen, johon kiusaajahenkiset aina iskevät, mutta en usko että nuo mainitut piirteet on se juttu, koska tunnen useamman tosi kauniin ja ujon naisen, joista valtaosas Ei olla kiusattu ikinä.
Tyttöystävä on kaunis, hoikka ja ujo.
Hänet kiusattiin aikoinaan kaveriporukasta ulos. Tai jätettiin syrjään ilman mitään oikeaa syytä, mutta minulle tuo on kiusaamista. Aikuiset ihmiset kuitenkin kyseessä ja jättivät juuri hänet kutsumatta leffaan,rannalle, museoon ym.
Sitten latasivat someen kuvia joissa olivat isommalla porukalla. Tuntuu että tekivät tuon vittuillakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vallanhalu. Se, että tuntisivat itsensä paremmiksi, vaikka ovat perusluuseria pahempia vielä.
Tämä se on. Nainen ottaa johtajan paikan välittömästi jos huomaa ettei johtajaa ole tai hänellä ei ole auktoriteettia. Johtajan paikka ei kuitenkaan ole naiselle luonnollinen, vaan valta nousee päähän ja kiusaaminen ja alistaminen alkaa nopeasti.
Parisuhteissa miehellä pitää olla auktoriteettia. Vässykät miehet joutuvat tossun alle ja lopulta tämä johtaa eroon.
Olet siis varmaan yläasteella oleva "nainen"?
Helpottaa, kun täytät 40. Siinä vaiheessa ei enää tullut murhaavia mulkoiluilmeitä naisilta kaupoissa, kun erehdyin liian lähelle naisia ja heidän miehiään.
Siinä vaiheessa kun täytät 45, alat olla ilmaa myös miehille. Ei enää kukaan katso pitkään, ikään kuin et siinä enää kävelisikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vallanhalu. Se, että tuntisivat itsensä paremmiksi, vaikka ovat perusluuseria pahempia vielä.
Tämä se on. Nainen ottaa johtajan paikan välittömästi jos huomaa ettei johtajaa ole tai hänellä ei ole auktoriteettia. Johtajan paikka ei kuitenkaan ole naiselle luonnollinen, vaan valta nousee päähän ja kiusaaminen ja alistaminen alkaa nopeasti.
Parisuhteissa miehellä pitää olla auktoriteettia. Vässykät miehet joutuvat tossun alle ja lopulta tämä johtaa eroon.
Älä nyt jaksa vetää tätä naisvihaista agendaasi tähänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt jaksa vetää tätä naisvihaista agendaasi tähänkin.
Kyllä tuo ainakin mun kanssa pitää paikkansa. Määrätietoisena ja ratkaisukeskeisenä tyyppinä en todellakaan jaksaisi vetää mitään vässykkämiestä perässä, jotta saadaan asioita aikaiseksi.
Tytöt/naiset ehkä tekevät tällaista enemmän (tai niin ainakin aina väitetään), itsekin olen joutunut sen "uhriksi". Mutta osaa ne pojat ja miehetkin. Oma veljeni on aina ollut kivan näköinen ja yleisesti pidetty, varsinkin tytöt tykkäsivät aina. Mutta etenkin lapsuudessa ja myöhempinäkin vuosina hänellä oli kaveriporukoita, joissa oltiin kaveria yhtenä päivänä ja toisena jätettiinkin ulkopuolelle menoista, pyöräiltiin nauraen karkuun jne. Etenkin kolmen kaverin porukoissa tuo korostui. Mieheni on kertonut yläasteajastaan vastaavia kokemuksia.
Tiedä sitten johtuiko tuo hyvännäköisyydestä vai mistä, mutta ikävä ilmiö joka tapauksessa.
sen sijaan että ihmettelette miksi jotain kiusataan miksi ette puutu siihen kun tälläistä huomaatte? kaikki vain päivittelevät ja katsovat sivusta .PUUTTUKAA KIUSAAMISEEN! minäkin ole ollut hiljainen mutten ujo ja se oli syy kiusaamiseeni koulussa ja työelämässä. olin myös urheilullinen ja ikäisekseni voimakas tyttö ja pystyin tappelemaan myös poikien kanssa kouluaikoina kunhan sen tajusin. siihen loppu kiusaaminen. kova kovaa vastaan se toimii.
Anteeksi,,mutta en osaa lukea ajatuksia!Mistä minua syytetään?Mihin rikokseen olen mielestänne syyllistynyt?Ei voi tietää,kun ette tule syytöksiänne esittämään minulle face to face!