Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset rupeavat aina kiusaamaan sitä ujoa ja kaunista naista?

Vierailija
26.05.2024 |

Ite oon ollut aina kiusattu ja syrjitty joka paikassa

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä juuri se porukan kaunein ja hiljaisin. Ei minua koskaan ole kiusattu, olen pidetty ja minut halutaan mukaan juttuihin. 

Oletko miettinyt, että olisit piilonarsisti kun koet että olet joka porukassa se kaunein? 

Aiempi ei vaikuta narsistilta mutta tämä viimeisin saattaisi ollakin kun on niin hankalaa jos toinen on kaunis... 

Vierailija
42/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ole ikinä asia haitannut että joku perunan muotoinen ja näköinen nainen alkaa kiusata. Sillä on mulle ihan yhtä paljon merkitystä kuin... no, perunalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yleensä juuri se porukan kaunein ja hiljaisin. Ei minua koskaan ole kiusattu, olen pidetty ja minut halutaan mukaan juttuihin. 

Tutkimusten mukaan kauniit ihmiset ovat pidetympiä kuin vaatimattomamman näköiset. Voi johtua ihan siitäkin, että kauneus herättää positiivisia tunteita, jolloin kauniit ihmiset saavat positiivisia kokemuksia, jolloin heille elämä on mukavampaa ja he suhteutuvat siihen ja muihin ihmisiin myönteisemmin. Myönteiset ja positiiviset ihmiset ovat pidettyjä. 

Paitsi kateellisissa naisissa jotka alkavat syrjiä ja mustamaalata, jolloin ei niitä positiivisia kokemuksia olekaan.

Kauniilla on pikemminkin paljon ihmisiä ympärillään. En ole koskaan nähnyt syrjään sysättyä kaunotarta.

Vierailija
44/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalinen ihminen, tunnen kaikenlaisia, useita kauniitakin ihmisiä. Niin kauniissa ja rumissa on ihmisiä, joilla on persoonallisuushäiriöitä. Tietenkin ihan tavallisia tasapainoisia ihmisiä.

Persoonallisuushäiriöinen kaunis tuttu selittää joka paikassa esiintyvän 'kiusaamisen' kauneudellaan ja muiden kateudella. Jos 'kiusaamista' esiintyy jatkuvasti, uusissa ympyröissä, voisi olla hyvä pohtia omaakin suhtautumista ja asennettaan.  Eräs erittäin manipulatiivinen ja muita kaasuvalottava ihminen, jolle kukaan ei uskalla sanoa mitään, ettei joudu hyökkäyksen kohteeksi, jää uudestaan ja uudestaan yksin. Kiusaamisen tunne tulee siitä, että tietenkin muut puhuvat hänestä.

Koska hän asiaa jatkuvasti ihmettelee, oletan, ettei hän tajua tekevänsä mitään väärin. Tämä ihminen on selvästi kasvanut sekä tynnyrissä että narsismiaan ruokkivassa ympäristössä. Joskus tekisi mieli selittää juurta jaksain, missä hän menee vikaan. Pyrkii esim. jatkuvasti käyttämään muiden ihmisten hyvyyttä hyväkseen. Kaikki näkee hänen todellisen puolensa ja välttelee. Samoin minä, eikä minulla haluja ottaa riskiä, että saan valtavan myrskyn niskaani häneltä. Joten ghostaan hänet, kuten kaikki muutkin.

Sama ihminen pitää itseään kilttinä, arkana, ystävällisenä filantrooppina.

Vierailija
45/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kokemus kouluajoista ja hoitoalalta. Koulussa ei kutsuttu tyttöjen bileisiin enää yläasteella tai lukiossa. Hoitoalalla olin se joka jätettiin porukasta ulos. En päässyt whatsapp ryhmään eikä kerrottu asioita. Ei pyydetty aina osallistumaan työkaverin lahjoihin tai ainakaan pyydetty nimeä korttiin. Oon jo nyt pois työelämästä juuri noiden takia. Että kiusaajat saivat mitä halusivat

Ap

Vierailija
46/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sosiaalinen ihminen, tunnen kaikenlaisia, useita kauniitakin ihmisiä. Niin kauniissa ja rumissa on ihmisiä, joilla on persoonallisuushäiriöitä. Tietenkin ihan tavallisia tasapainoisia ihmisiä.

Persoonallisuushäiriöinen kaunis tuttu selittää joka paikassa esiintyvän 'kiusaamisen' kauneudellaan ja muiden kateudella. Jos 'kiusaamista' esiintyy jatkuvasti, uusissa ympyröissä, voisi olla hyvä pohtia omaakin suhtautumista ja asennettaan.  Eräs erittäin manipulatiivinen ja muita kaasuvalottava ihminen, jolle kukaan ei uskalla sanoa mitään, ettei joudu hyökkäyksen kohteeksi, jää uudestaan ja uudestaan yksin. Kiusaamisen tunne tulee siitä, että tietenkin muut puhuvat hänestä.

Koska hän asiaa jatkuvasti ihmettelee, oletan, ettei hän tajua tekevänsä mitään väärin. Tämä ihminen on selvästi kasvanut sekä tynnyrissä että narsismiaan ruokkivassa ympäristössä. Joskus tekisi mieli selittää juurta jaksain, missä hän menee vi

Kuulostaa aika omituiselta tuo kertomuksesi. Millaisia hänen raivopuuskat sitten ovat?

Vierailija
47/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuulostaa aika omituiselta tuo kertomuksesi. Millaisia hänen raivopuuskat sitten ovat?"

Voi kuulostaa omituiselta jos olet ollut aina tekemisissä tasapainoisten ja reilujen ihmisten kanssa. Tämä on kuitenkin täyttä totta. Narsistinen raivo ei välttämättä näy ulospäin. Sehän helppoa olisi jos hän saisi kunnon raivonpuuskia, ei jäisi mitään epäselvyyttä. Narsisti kostaa mustamaalaamalla, muuttelemalla sanomisiasi ja kertomalla eteenpäin, haukkumalla sinut yksityisesti, valehtelmalla sinusta muille jne. Lopulta olet hänen narratiivissaan itse se 'hankala ihminen'. Tämä on sitä myrksyä ja hyökkäystä, jota useimmat välttelevät. Myrskyn kohteena oleminen on kamalaa, ja jos ei ole kokemusta narskuista aiemmin, voi se vetää itsetunnon alas ja henkisen hyvinvoinnin pohjamutiin.

Minulla on kokemusta ja pistän narskun höpinät mappiin ö.

Tämä narsisti teki sen tyypillisen, eli alussa onki kaiken negatiivisen, joita sitten nyt jälkikäteen on käyttänyt minua vastaan. Olin onneksi varovainen, alitajuisesti, ja vältin puhumasta hänelle liikaa. Yhä yrittää ohjata keskustelua muiden ihmisten arvioimiseen ja saada minut haukkumaan muita, voidakseen käyttää sanomisiani minua vastaan. Jos kieltäydyn keskustelemasta näistä aiheista, olen estynyt ja taas: 'hankala ihminen'.

Narsisti osaa vääntää ja kääntää ja kävelee lopulta ulos tilanteesta puhtaana kuin pulmunen. Ole onnellinen jos et ole kohdannut heitä. Kohtalotoverini tietävät mistä puhun. Uhrina helpointa on vain häipyä, kadota kokonaan ja eräs näin tälle minunkin narsistille teki. Se oli viisainta mitä tuossa tilanteessa voi tehdä, antaa mahdollisimman vähän materiaalia narsistin revittäväksi.

Vierailija
48/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas naiset itse näyttävät että se nainen älähtää, johon totuus kalahtaa 😏

Vierailija
49/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus mikäpä muukaan. 

Vierailija
50/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuushan se selittää yleensä kaiken mustamaalaamisen.

Vierailija
51/51 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän asiaa jatkuvasti ihmettelee, oletan, ettei hän tajua tekevänsä mitään väärin. Tämä ihminen on selvästi kasvanut sekä tynnyrissä että narsismiaan ruokkivassa ympäristössä. Joskus tekisi mieli selittää juurta jaksain, missä hän menee vi

Miten viestistä poistettiin pahan puhumiseen liittyvä kohta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme