Miksi naiset rupeavat aina kiusaamaan sitä ujoa ja kaunista naista?
Ite oon ollut aina kiusattu ja syrjitty joka paikassa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joissakin naisissa se piirre, että keräävät ympärilleen naisia ja sitten litistetään yhtä naista ja rajataan hänet sisäpiirin ulkopuolelle
Pienistä naisista aikuisiin akkoihin.
Voikin uskoa, että ovat koko ajan hädissään siitä, joutuvatko itse ulkopuolelle. Kuulemma myös kiusaajilla on keskimääräistä enemmän ulkopuolisuuden kokemusta. Mistä kelläkin johtunee.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on joissakin naisissa se piirre, että keräävät ympärilleen naisia ja sitten litistetään yhtä naista ja rajataan hänet sisäpiirin ulkopuolelle
Yhteenkään tuollaiseen en ole törmännyt. Ettet vain ole kokemattomuuttasi erehtynyt sukupuolesta. Naisten nimittelysi viittaa pahasti siihen, että pojuluuseri yrittää vihata naisia.
T. Kaunis nainen
Ujot ja kauniit naiset saa parhaat miehet. Ja vielä 20 vuoden kuluttua seurustelusta tulevat yrittämään, josko nyt. Eikä vaikuta, vaikka olet naimisissa.
Kokemusta on.
Itseäni naurattaa miten jotkut jaksaa käyttää aikaansa nauramalla mulle. Sille kun en voi mitään että synnyin ei niin kauniiksi. Että ei se rumankaan elämä ole helppoa
Ehkä he ovat besserwissereitä, takertuvat jokaiseen yksityiskohtaan ja sanaan, joka heidän pitää mielestään korjata.
Vierailija kirjoitti:
Kiltin ja ujon näköisiä tai oloisia kiusataan.
Ja ahdistellaan. Koska oletetaan ettei ne sano takaisin tai puolusta itseään.
Höpö höpö, nassikka. Keksi parempi.
Minä olen myös kaunis ja ujo, ja ei ole kyllä naiset minua koskaan kiusanneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenkään tuollaiseen en ole törmännyt. Ettet vain ole kokemattomuuttasi erehtynyt sukupuolesta. Naisten nimittelysi viittaa pahasti siihen, että pojuluuseri yrittää vihata naisia.
T. Kaunis nainen
En ole se jolle kommentoit, mutta olen nähnyt työpaikoilla useita tuommosia naisia ja naisporukoita.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä juuri se porukan kaunein ja hiljaisin. Ei minua koskaan ole kiusattu, olen pidetty ja minut halutaan mukaan juttuihin.
Oletko miettinyt, että olisit piilonarsisti kun koet että olet joka porukassa se kaunein?
En usko että on yleisesti noin. En myöskään osaa sanoa, miksi sinua kiusataan aina.
Vierailija kirjoitti:
Ujot ja kauniit naiset saa parhaat miehet. Ja vielä 20 vuoden kuluttua seurustelusta tulevat yrittämään, josko nyt. Eikä vaikuta, vaikka olet naimisissa.
Kokemusta on.
En ole ujo tai edes kaunis, mutta minuakin isketään yhä niiden toimesta, joiden kanssa olin samaan aikaan alakoulussa. Kannattaisiko lopettaa olettaminen, että ujous olisi miehistä jotenkin erityisen kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yleensä juuri se porukan kaunein ja hiljaisin. Ei minua koskaan ole kiusattu, olen pidetty ja minut halutaan mukaan juttuihin.
Tutkimusten mukaan kauniit ihmiset ovat pidetympiä kuin vaatimattomamman näköiset. Voi johtua ihan siitäkin, että kauneus herättää positiivisia tunteita, jolloin kauniit ihmiset saavat positiivisia kokemuksia, jolloin heille elämä on mukavampaa ja he suhteutuvat siihen ja muihin ihmisiin myönteisemmin. Myönteiset ja positiiviset ihmiset ovat pidettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ei tulisi mieleenkään käyttäytyä noin. Kyllä pahasti viiraa päässä, jos toista kohtaan käytös on tuollaista!
Terkkuja vaan hoitoalalta... 😅
Meillä ei edes ehtisi kiusaamaan tosia. Sorry vain. Se toinen työntekijä on parasta mitä työpäivän aikana voi olla. Olis kaunis , ruma tai hiljainen. Kunhan tekee jotain, eikä laiskottele.
erityisherkät ovat rasittavia valittajia ja uhriutujia. ovat kiusaamisensa ansainneet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan kauniit ihmiset ovat pidetympiä kuin vaatimattomamman näköiset. Voi johtua ihan siitäkin, että kauneus herättää positiivisia tunteita, jolloin kauniit ihmiset saavat positiivisia kokemuksia, jolloin heille elämä on mukavampaa ja he suhteutuvat siihen ja muihin ihmisiin myönteisemmin. Myönteiset ja positiiviset ihmiset ovat pidettyjä.
Paitsi kateellisissa naisissa jotka alkavat syrjiä ja mustamaalata, jolloin ei niitä positiivisia kokemuksia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
erityisherkät ovat rasittavia valittajia ja uhriutujia. ovat kiusaamisensa ansainneet
Kiusaaja on usein se valittaja ja uhriutuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on.
En ole ujo tai edes kaunis, mutta minuakin isketään yhä niiden toimesta, joiden kanssa olin samaan aikaan alakoulussa. Kannattaisiko lopettaa olettaminen, että ujous olisi miehistä jotenkin erityisen kiinnostavaa.
No ainakin niiden mielestä, joiden kanssa seurustelin yliopistossa ollessa. Onhan se introverttius älyllisempää kuin jatkuvasti suuna päänä oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän alapeukut kyllä todistavat ilmiön olemassaolon puolesta ainakin joissain piireissä...
Terkkuja vaan hoitoalalta... 😅