Oletko lukenut tämän kirjan? Peukutetaan
Nuoli ylös = olen lukenut
Nuoli alas = en ole lukenut
Aloitan: Raamattu
Kommentit (2523)
Lempi Jääskeläinen: Äyräpään kirkkopappi
Viimeksi lukenut kirjan viime vuosituhannella. Tosin silloin luin kirjastosta liki kaiken mutta sitten tajusin että ne ovat kaikki valhetta, joku on omasta päästään keksinyt kaiken. Miksi minun pitäisi tuhlata aikaa moiseen.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi lukenut kirjan viime vuosituhannella. Tosin silloin luin kirjastosta liki kaiken mutta sitten tajusin että ne ovat kaikki valhetta, joku on omasta päästään keksinyt kaiken. Miksi minun pitäisi tuhlata aikaa moiseen.
Et kai sitten tuhlaa aikaasi elokuvien tai tv-sarjojen katseluunkaan? Tai musiikin kuunteluun, kun ne sanatkin on joku omasta päästään keksinyt eikä kaikessa musiikissa ole edes sanoja...
Vierailija kirjoitti:
Ousmane: Jumalan puupalikat
Jännä että kirjan kannessa tyypin nimi on Sembene Ousmane mutta muualta päättelisin että Ousmane on etunimi ja Sembene sukunimi.
Wole Soyinka: Aké, lapsuusvuodet
-tai jokin muu Soyinkan kirja
Vierailija kirjoitti:
Just. Parempi, kun tuhlaat aikaa tänne kirjoitteluun.
Macdonell: Vedic Reader for Students
Paramahansa (paras joutsen) Yogananda, Autobiography of a Yogi (myös suomeksi nimellä Joogin elämäkerta).
Älä lue, jos et vielä ole sitä tehnyt, varsinkin jos olet materialisti. Maailman kuvasi voi romahtaa pahemman kerran, tai sitten pidät Yoganandaa* oman elämänsä Paroni von Münchhausenina?
https://www.gutenberg.org/cache/epub/7452/pg7452-images.html
Esimerkkiotsake: My Guru Appears Simultaneously in Calcutta and Serampore (välimatka n. 20 kilsaa! LOL!)
* Tarkemmin: yogaananda (yoga + aananda = autuus).
Wolf H. Halsti: Muistelmat I-III: Mies elää aikaansa, Aika vaatii veronsa, Ratkaisujen aika
Antti Hurskainen: Kuihtuminen