Jos pyydät miestäsi laittamaan sormet pilluun
Kommentit (14)
Mä saisin muutakin pienellä vilkaisulla.
En pyydä, räplätköön vaan munaansa.
Provosta poistopyyntöön noin kaksi minuuttia. Poistopyynnöstä viestin poistoon parista minuutista puoleen tuntiin. Nämä siis kokemuksen perusteella.
Pitääkö nainen aina siitä, että suudellessa mies työntää pari sormea pilluun vai pitävätkö jotkut enemmän siitä, että antaisi pillun olla rauhassa?
Mä yleensä pyydän sormea peppuun, ja eipä muistu mieleen kertaa etten olisi saanut aika lailla asap.
N44
Vierailija kirjoitti:
Mä yleensä pyydän sormea peppuun, ja eipä muistu mieleen kertaa etten olisi saanut aika lailla asap.
N44
NO NYT! Nyt on laadukasta naista linjoilla!
Hyi! Olette irstaita! Sormet eivät kuulu "sinne", eivätkä varsinkaan "sinne"!
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö nainen aina siitä, että suudellessa mies työntää pari sormea pilluun vai pitävätkö jotkut enemmän siitä, että antaisi pillun olla rauhassa?
Ei pilluun voi työntää kahta sormea ilman etukäteisvalmisteluja ja kiihoitusta. Mutta klitorista voi kenties hieroa jos nainen siitä pitää. Tissin hierominen voisi toimia paremmin ilman lupaakin suudellessa. Toimi ainakin vaimolle kun tavattiin. Istuin vierelle ja ensitöikseni aloin suutelemaan suulle. Kun vastaus oli tulinen oli käteni jo hieromassa muhkeita tissejä. Pelinavaukseni oli mieleinen. Ei kyllä olut etukäteen suunniteltu juttu vaan vaistonvarainen toiminta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
NO NYT! Nyt on laadukasta naista linjoilla!
Kiva, kerrankin joku ei väitä mua mieheksi noiden puheiden takia. Pus 😘
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pilluun voi työntää kahta sormea ilman etukäteisvalmisteluja ja kiihoitusta. Mutta klitorista voi kenties hieroa jos nainen siitä pitää. Tissin hierominen voisi toimia paremmin ilman lupaakin suudellessa. Toimi ainakin vaimolle kun tavattiin. Istuin vierelle ja ensitöikseni aloin suutelemaan suulle. Kun vastaus oli tulinen oli käteni jo hieromassa muhkeita tissejä. Pelinavaukseni oli mieleinen. Ei kyllä olut etukäteen suunniteltu juttu vaan vaistonvarainen toiminta.
Onhan se jo kiihoitusta, kun suudellaan, kyllä siinä suudellessa jo paikat kostuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se jo kiihoitusta, kun suudellaan, kyllä siinä suudellessa jo paikat kostuu.
Meidän emäntä kun on kuuden lapsen äiti, niin on lähtöjäänkin väljä. Pari sormea menee koska tahansa, vaikka olis kuivempikin. Ei se välttämättä kivalta tunnu mutta siis uppoaa. Ja nopeasti tuo kyllä kostuu kun jotain sen suuntaistakaan tapahtuu. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Olette irstaita! Sormet eivät kuulu "sinne", eivätkä varsinkaan "sinne"!
Onko tämä vitsi?
Mun mies heräisi heti. Muutakin olisi tarjolla.