Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tykkää miehen koirasta - ihmiset sanovat empatiakyvyttömäksi ja kylmäksi jos ei koirista tykkää

Vierailija
26.05.2024 |

Mä en ymmärrä tätä koirien palvontaa. Ja sitä että ei saa ääneen sanoa ettei tykkää koirista. 

Joku äiti Iltalehdessä kertoi kuinka huomasi lapset saatuaan ettei ollutkaan tarkoitettu äidiksi ja hän muutti pois ja jätti lapset isälle. Sitä ei paheksuttu edes mitenkään.

Mutta sitten jos minä sanon, että haluaisin eroon koirasta niin olen kuulemma hirviö.

Koirasta lähtee niin paljon karvaa, että koko ajan saa imuroida. Koira syö lasten ruuat pöydiltä, repii roskat, haukkuu ja murisee vieraille ja karkailee, jos sekunninkin ovi on auki. Lisäksi se haisee ihan saamarin pahalle, koska on jo vanha koira. Koirasta on paljon isompi vaiva kuin lapsista yhteensä. 

Mutta jos vahingossakaan sanon jossain sukujuhlissa että en jaksaisi koiraa enää yhtään, että oon aivan loppu siihen työmäärään ja mielelläni antaisin sen pois niin minua katsotaan vihaisesti. 

#teamkissat

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee pahalle.

Kissoja voisin nuuskutella koko päivän.

Ja syödä samoilta pöydiltä joilla kissat kävelee sen jälkeen kun ovat juuri tulleet pska ja pissalaatikoltaan? Ja eikös kissat olleet aika iso riski myös raskaana oleville naisille jonkun tietyn bakteerin perusteella, näin muistelisin?

on niissä kissoissakin niitä puolia jotka ei saa nuuskuttelemaan niitä kun ajattelee.

Vierailija
122/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä ovi auki ja toivo että piski lähtee ulos ja jää auton alle. Sitten sanot ettet halua uutta koiraa

Toivot että koira jää auton alle? Hyi mikä sadisti olet. Normaali ihminen vaan ehdottaisi että koiralle etsittäisiin uusi koti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee pahalle.

Ja kissojen kusiastia on niin hyvän tuoksuinen! Jo itse se pissan aromikin on niin pistävä. 

Vierailija
124/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan ja koiran älykkyyseroja (Simon's cat)

https://youtube.com/shorts/8ltliqS8VCQ?si=2ekthJMf9L7qhx8b

Vierailija
125/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP uskon inhoaa koiria noin yleisesti,on vain aivan loppu vastuunkantoa,joka ei hänelle oikeasti edes kuuluisi. Koira on miehen. Ei sitä eläintä tosin voi hoitamattakaan jättää. Mitäpä jos AP sanot vain miehelle,että hoidat koirasi itse syystä se ja se tai ostaa koiran hoitopalveluita. Rahaahan hänellä näköjään on,koska viettää aikaa enemmän töissä kuin vastuullisena lemmikin omistajana.

Vierailija
126/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP uskon inhoaa koiria noin yleisesti,on vain aivan loppu vastuunkantoa,joka ei hänelle oikeasti edes kuuluisi. Koira on miehen. Ei sitä eläintä tosin voi hoitamattakaan jättää. Mitäpä jos AP sanot vain miehelle,että hoidat koirasi itse syystä se ja se tai ostaa koiran hoitopalveluita. Rahaahan hänellä näköjään on,koska viettää aikaa enemmän töissä kuin vastuullisena lemmikin omistajana.

'uskon' =tuskin 

Vierailija
127/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olet vaan väsynyt. Liikaa työtä, kotitöitä ja sinun vastuulla kaikki. Koirakin vielä siinä. Ja sinä varmaan imuroit? Lähde lomalle ja jätä mies huolehtimaan kaikesta? Sano, että käyttää koiran eläinlääkärissä ja trimmaajalla sillä aikaa. Mukavaa lomaa!

Vierailija
128/131 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä ovi auki ja toivo että piski lähtee ulos ja jää auton alle. Sitten sanot ettet halua uutta koiraa

Toivot että koira jää auton alle? Hyi mikä sadisti olet. Normaali ihminen vaan ehdottaisi että koiralle etsittäisiin uusi koti..

Se on herran haltuun tapahtuuko vai ei. Jos op todella haluaa päästä eroon niin laittaa niitä myrkkylihapullia ulos ja syyttää ulkopuolista

Vierailija
129/131 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on herran haltuun tapahtuuko vai ei. Jos op todella haluaa päästä eroon niin laittaa niitä myrkkylihapullia ulos ja syyttää ulkopuolista

Sitten tulee naapurin taapero käymään kylässä ja syö ne pullat. Hyvä sä! 

Vierailija
130/131 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joskus harmistuttaa varsinkin nämä monet nuoret, jotka eivät koskaan mieti tulevaisuuttaan viikkoa pidemmälle. Mennään vain hakemaan koira, vaikka ei voi tietää, voiko sitä pitää ensi-innostusta pitempään. Ja varsinkin jos on aikeissa lapsia tehdä, niin koiranhan voi sitten unohtaa. Ja kun muuttaa paikkakuntaa, niin ei ehkä asuntoon voi koiraa ottaakaan.

Koettaisit ap etsiä koirasta jotain hyviä puolia. Pese, niin ei haise, ja lenkitä yhdessä lasten kanssa. Koira kaipaa rakkautta ja antaa sitä myös.

Vaikka tykkäänkin eläimistä, niin ei tulisi mieleenikään ottaa sellaista, koska en ehkä eläkään niin kauan kuin se eläinparka eläisi.

Vierailija
131/131 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat haisee pahalle.

Ja kissojen kusiastia on niin hyvän tuoksuinen! Jo itse se pissan aromikin on niin pistävä. 

Laadukas kissanhiekka on vastaus tähän. Halvalla ei saa hyvää. Mulla on monta kissaa mutta et pystyisi haistamaan asunnossani missä on kissavessa.