Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käynti Helsingin Louis Vuittonin liikkeessä

Vierailija
26.05.2024 |

Mitä asioita kannattaa huomioida etukäteen? Pitääkö esimerkiksi aika varata etukäteen? Miten pukeutua, tms? 

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei ole tungosta. 

Vierailija
2/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your Louis Vuitton store in Helsinki is currently open and looks forward to welcoming you.

We recommend booking an appointment with a Client Advisor to visit our store and discover our collections.

Otherwise, you will be able to enter our store as soon as a Client Advisor is available for you.

https://eu.louisvuitton.com/eng-e1/point-of-sale/finland/louis-vuitton-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä käyminen on nyt helpompaa kun ovat normaalin liiketilansa remontin ajan evakossa Stockmannilla. Siellä ihan vaan erillinen osasto Pohjois-Espan sisäänkäynnin vieressä. Ei ole ovia eikä väliseiniä, joten sinne voi helposti vaan ikäänkuin ajautua ja sitten taas pois. Kuljen siitä aika usein ohi ja ihan normaalisti pukeutuneita ihmisiä siellä näkyy. Myyjillä nyt on mustat puvut mutta asiakkaat kesätamineissa. Viimeksi kassalla seisoi joku mies shortseissa ja t-paidassa maksamassa ostoksiaan. Ei heillä ole varaa käännyttää ketään asiasta pois. 

Vierailija
4/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen varaamaan ajan. Esim. tuote-esittelyä varten. Näin saat vierailustasi ja ostokokemuksestasi enemmän irti.

terv: vapaa kassa

Vierailija
5/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh! Ankeaa! Miksi ihmeessä menisit sellaiseen!?

Vierailija
6/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt koskaan Louis Vuittonin Helsingin liikkeessä, mutta muualla kylläkin. Mulla on ollut tapana varata aika SA:lta, koska se kuuluu hyviin tapoihin. Palvelu on ollut aina vertaansa vailla, mulle on muun muassa tarjottu shampanjaa, jne. 

Vierailija
7/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä asioita huomioit kun menet kauppaan? Miten pukeudut?

Vierailija
8/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luivittuutuotteet rumia.

Kuka kehtaa käyttää.

Vierailija
9/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä luisvuitton sälää saa kiinalaisista verkkokaupoista ihan vitosella. Paketin voi noutaa lähimmästä postiautomaatista.

Vierailija
10/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan varaaminen shoppaamiseen tuntuu aika typerältä, koska eihän siellä kuitenkaan yksin saa shoppailla niin että tila suljettaisiin muilta asiakkailta.

Vierailija
11/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkilaukut ovat usein rumia ja epäkäytännöllisiä. Kovin ovat myös kalliita.

Vierailija
12/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen varaamaan ajan. Esim. tuote-esittelyä varten. Näin saat vierailustasi ja ostokokemuksestasi enemmän irti.

Menen ostamaan laukkua, en hakemaan elämystä.

Vierailija
13/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vuitton.

(en keksi muuta aiheeseen...)

Vierailija
14/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan varaaminen shoppaamiseen tuntuu aika typerältä, koska eihän siellä kuitenkaan yksin saa shoppailla niin että tila suljettaisiin muilta asiakkailta.

Kun olen varannut ajan, mua on kyllä palveltu ihan eri tilassa, missä olen saanut rauhassa kokeilla laukkuja ja asuja. 

Vierailija
15/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva mennä silmäilemään heidän laukkujaan. 

Vierailija
17/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen ostamaan laukkua, en hakemaan elämystä.

Olet rahvaanomainen moukka!

Vierailija
18/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuon linkin kautta katsomassa laukkuja. Kalliita ja minusta rumia asusteita.

Mihin tuo hinta perustuu ?  Vai perustuuko tuo siihen, että laukut on niin tunnistettavia ja kaikki tietää että on vähintään tonnin väsky. 

Vierailija
19/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olen varannut ajan, mua on kyllä palveltu ihan eri tilassa, missä olen saanut rauhassa kokeilla laukkuja ja asuja. 

Stockan LV:llä?

Vierailija
20/31 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkilaukut ovat usein rumia ja epäkäytännöllisiä. Kovin ovat myös kalliita. 

Siinä tapauksessa sun kannattaa miettiä tarkemmin, mitä ostat. Ei kannata hankkia sellaista, mistä ei tykkää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän