Käynti Helsingin Louis Vuittonin liikkeessä
Mitä asioita kannattaa huomioida etukäteen? Pitääkö esimerkiksi aika varata etukäteen? Miten pukeutua, tms?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Louserit Vuittuun https://kauppa.voima.fi/tuote/louserit-vuittuun-ja-muita-voiman-vastama…
Mulle tuli sama mieleen. Hyvä kirja.
Siinä on useinkin jono turisteista. Ei yksin anneta katsella, myyjä aina osallistuu esittelyyn. Pädejä kantaavat, nimi kysellään, aktiivisesti esittelevät. Asiallisen ystävällisiä. Ainakin kun itse kävin liikkeen sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuon linkin kautta katsomassa laukkuja. Kalliita ja minusta rumia asusteita.
Mihin tuo hinta perustuu ? Vai perustuuko tuo siihen, että laukut on niin tunnistettavia ja kaikki tietää että on vähintään tonnin väsky.
Mulla on useita LV:n laukkuja ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. Ne ovat kauniita, laadukkaita ja hyvin tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tuon linkin kautta katsomassa laukkuja. Kalliita ja minusta rumia asusteita.
Mihin tuo hinta perustuu ? Vai perustuuko tuo siihen, että laukut on niin tunnistettavia ja kaikki tietää että on vähintään tonnin väsky.
Siihen. Sinänsä ekologista, kun suurin osa tuotteen arvosta on pelkkää mielikuvaa eli ilmaa. Pieni määrä työtä ja luonnonvaroja -> iso tuotto.
Kukaan tavis ei oikeasti tunnista oikeaa ja väärää vuittonia, eli yks hailee mikä laukku naisella/miehellä on.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan tavis ei oikeasti tunnista oikeaa ja väärää vuittonia, eli yks hailee mikä laukku naisella/miehellä on.
Tuo on ihan totta! Yleensä laukkuihin kiinnittävät huomiota ainoastaan he, joilla on saman brändin laukku. Esimerkiksi mun juttusille on tullut moni nainen, jolla on ollut myös LV:n laukku:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on useita LV:n laukkuja ja olen ollut niihin todella tyytyväinen. Ne ovat kauniita, laadukkaita ja hyvin tehtyjä.
Leuhka olet.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari päivää sitten Helsinki-Vantaalla turvatarkastuksessa jonossa ja siinä omia tavaroitani odotellessa huomasin että eräässä kaukalossa oli Vuittonin laukku. Jono seisoi joten oli aikaa katsella sitä. Minusta se näytti todella muoviselta. Siis oliko se feikki? Ovatko kaikki Vuittonin laukut nahkaa?
Jotenkin todella säälittävää käyttää jotain feikkilaukkua. En pysty ymmärtämään motivaatiota tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin pari päivää sitten Helsinki-Vantaalla turvatarkastuksessa jonossa ja siinä omia tavaroitani odotellessa huomasin että eräässä kaukalossa oli Vuittonin laukku. Jono seisoi joten oli aikaa katsella sitä. Minusta se näytti todella muoviselta. Siis oliko se feikki? Ovatko kaikki Vuittonin laukut nahkaa?
Jotenkin todella säälittävää käyttää jotain feikkilaukkua. En pysty ymmärtämään motivaatiota tuohon.
Käyttävät nahkaa ja canvasta.
Kivaa varmaan mainostaa kyseistä firmaa?
Ei vaan Keski-Euroopassa, minne mun useat työmatkat ovat suuntautuneet.