Törkeää naisvihaa terveyskeskuksessa
Vaadin lääkäriä mittauttamaan minulta ferritiinin, ehkä hieman kovaäänisesti, mutta asiallisesti, ja minua pyydettiin poistumaan. Kieltäydyin ja vaadin hoitoa, huoneeseen tuli kaksi hoitajaa viemään minut pois.
Aion tehdä asiasta rikosilmoituksen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on täysin keskeneräinen olento jos se tarvitsee noin paljon lääkäreitä ja diagnostiikkaa päästäkseen edes nelikymppiseksi.
Olet siis samaa mieltä antiikin ajan kreikkalaisten kanssa? heille vain mies oli täydellinen olento.
Naisille vastaan sanominen on aina naisvihaa.
Samoin kuin juutalaisten kritisointi on juutalaisvihaa ja katseen nostaminen maasta mustien edessä rasismia.
Provo mut jos ei, niin erilaisia kokeita on satoja eikä terkkarissa ole niihin mitään valmiuksia. Sama vastaus miehille ja naisille mutta onko kukaan mies kysellyt ferritiiniensä perään? Kun ei löydy oireita jotka antaisi syyn labralähetteeseen.
Terveyskeskuslääkärit eivät ole vapaita lähettämään ihmisiä laboratoriotutkimuksiin muuten kuin selvästi itse toteamansa syyn perusteella, ja silloinkin joihinkin tutkimuksiin saattaa olla pyydettävä esimiehen lupa. Näin tietenkin ensi sijassa siksi, että yhteiskunnan varat kohdentuisivat järkevästi.
Lääkäri päättää mitä kokeita otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Terveyskeskuslääkärit eivät ole vapaita lähettämään ihmisiä laboratoriotutkimuksiin muuten kuin selvästi itse toteamansa syyn perusteella, ja silloinkin joihinkin tutkimuksiin saattaa olla pyydettävä esimiehen lupa. Näin tietenkin ensi sijassa siksi, että yhteiskunnan varat kohdentuisivat järkevästi.
Siksi heidän pitäisikin ajatella järjellä eikä musta tuntuu-logiikalls.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yksityistä lääkäriä, julkisella puolella ei yleensä tehdä muuta kuin annetaan Buranaa oli vaiva mikä hyvänsä.
Ja oli miten huono olo tahansa ja kauan, niin buranaa vaan naamaan. Myöhemmin paljastuu, että kyseessä onkin syöpä, siihen ei burana auta. Joko lääkärit ovat ylityöllistettyjä tai sitten tietämättömiä. Tietämättömyyttä ja osaamattomuutta paikataan sitten ylimielisellä käytöksellä.
Myös ilkeitä on hyvä muistaa. Tekoäly tai ihminen valvomaan vastaanottoa reaaliajassa niin, että eettisyys jne. toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile yksityistä lääkäriä, julkisella puolella ei yleensä tehdä muuta kuin annetaan Buranaa oli vaiva mikä hyvänsä.
Hanki ironiantaju.
Hanki reasliteetit.
Vierailija kirjoitti:
Serkkuni oli kaatunut (selvistäpäiten), ambulanssi haki, julkisen puolen lääkäri antoi buranaa ja lähetti kotiin. Seuraavana yönä oli kuollut aivoverenvuotoon.
Naisviha on luonnollista ja oikein.
T: 20v Ykä 😎
vuonna 2004 syntynyt ykä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ja heidän ferritiini hysteriansa.
Huom JOTKUT naiset. Suurimmalla osalla eiole järjessä mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Maksa itse pilipalitestisi.
Maksa itse näöntarkastuksesi, niin et varmasti saa ajokorttiasi pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on naisvihaa puhtaimmillaan. Vähätellään naisten terveyshuolia ja tehdään niistä pilaa. Kuten ennen vanhaan fibromyalgia oli muka naisten luulotauti ja autismi johtui kylmistä äideistä, jotka eivät osanneet kasvattaa lapsia.
Ironia on mahdotonta. Ne tekevät sen itse.
- Paavo Haavikko
Aloitus on nimenomaan vähättelyä.
Vierailija kirjoitti:
Provo mut jos ei, niin erilaisia kokeita on satoja eikä terkkarissa ole niihin mitään valmiuksia. Sama vastaus miehille ja naisille mutta onko kukaan mies kysellyt ferritiiniensä perään? Kun ei löydy oireita jotka antaisi syyn labralähetteeseen.
Näytä mies, joka saa yhtä huonoa kohtelua kuin nainen.
Se alkaa jo syntymästä ja jatkuu potilastietojen avaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten osaa ajatella, että naisilla ferriitiniä laskevat kuukautiset, raskausaika ja synnytykset? Millä miehet perustelevat tarpeensa ferritiinimittaukseen?
Esim synlabissa voi testauttaa ferritiinin ilman lähetettä.
Miksi et vain käy yksityisessä laboratoriossa? Niihin pääsee ilman lähetettä, saa valita haluamansa verikokeet ja halvimmat kokeet maksaa vain kymppejä.
Minä kysyin viestillä tk:sta: varaanko ajan lääkärille kilpirauhasarvojen verikokeen saadakseni. Pian tuli vastaus, labrapyyntö on tehty, käy se ja palataan asiaan jos on aihetta. Ystävällisellä asenteellakin voi hoitaa asioita. Näin Helsingissä.
Ja oli miten huono olo tahansa ja kauan, niin buranaa vaan naamaan. Myöhemmin paljastuu, että kyseessä onkin syöpä, siihen ei burana auta. Joko lääkärit ovat ylityöllistettyjä tai sitten tietämättömiä. Tietämättömyyttä ja osaamattomuutta paikataan sitten ylimielisellä käytöksellä.