Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hele! Unohdin että mies täytti pyöreitä!

Vierailija
26.05.2024 |

Nyt ketuttaa niin että aivoissa kipinöi💥 Mies soitti ja siinä sitten ahaaelämys heräsi että päivä meni tosiaan. Onko joku muu yhtä taulapää näiden syntymäpäivien kanssa? Kertotaa vertaistueksi kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen, että unohtaminen on inhimillistä. Ja se, että sinua nyt ketuttaa asia, kertoo että asialla on sinulle merkitystä.

Itse olen ollut parisuhteessa, jossa toista ei vaan kiinnostanut. Muisti synttärit, muttei kiinnostanut niin paljoa, että olisi vaikka kukkapuskan antanut saatteella "onnea".

Vierailija
2/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelen, että unohtaminen on inhimillistä. Ja se, että sinua nyt ketuttaa asia, kertoo että asialla on sinulle merkitystä.

Itse olen ollut parisuhteessa, jossa toista ei vaan kiinnostanut. Muisti synttärit, muttei kiinnostanut niin paljoa, että olisi vaikka kukkapuskan antanut saatteella "onnea".

Toivottavasti mieskin näkee asian noin. Järjestän jonkin mukavan yllätyksen ja pahoittelen pahvista muistiani, ei kai muukaan auta.

Välinpitämättömältä vaikuttaa sinun entinen kumppani jos ei tarkoituksella mitenkään huomioi merkkipäivänä. Minä onnittelen ystäviä yleensä vain viestillä, mutta sekin tuntuisi kumppanin kohdalla aivan liian pienieleiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun unohdit, teit  valinnastani helpompaa, muutin kakkosvaimoni luokse.

EX miehesi

Vierailija
4/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreitä rantapalloja?

Vierailija
5/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaatimattomuuttaan ei tietenkään halunnut mitään juhlia pitää.

Unohtaminen ja tapettiin hukkuminen lienee miehesi kohtalo.

Vierailija
6/6 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaatimattomuuttaan ei tietenkään halunnut mitään juhlia pitää.

Unohtaminen ja tapettiin hukkuminen lienee miehesi kohtalo.

Höpö höpö. Mieheni ei tee itsestään yleensä koskaan numeroa, mutta kyllä hän nauttii siitä että merkkipäivänä juhlistetaan. Hävettää kun on varmaan odottanut että jonkinlainen muistaminen on minun suunnalta luvassa, ilman muistuttamista jälkikäteen :(

Olisi hyvä laittaa puhelimeen muistutus vuoden välein kaikkien läheisten merkkipäivistä kun on näin hajamielinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan