Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiallinen keskustelu! Mies miksi haluat lapsia?

Vierailija
26.05.2024 |

Asiallinen keskustelu okei?

Kommentit (39)

21/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan mun lapsia yli kaiken. Mikään eioo ihananpaa kun se, että lapset juoksee vastaan ja kirkuu, et isi tulee. Se vilpitön ilo ja rakkaus mikä lasten silmistä paistaa on jotain ainutlaatuista, mitä eivoi sanoilla selittää. Vanhempien lasten elämää on myös mahtavaa seurata. Kuinka ne kasvaa aikuisiksi ja alottaa oman elämän. Kouluttautuu hyvin ja aloittaa työelämän. Mä oon niistä todella ylpeä. Ja innolla ootan jo lapsenlapsia. Mut se miksi aikanaan halusin lapsia, siihen en osaa vastata...

Vierailija
22/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Oli mukava lapsuus ja oletin että voin sellaisen omille lapsillekin antaa

- jatkuvuuden tunne, niin oman , suvun ja elämän ylipäänsä

- kasvatukseni ja luonteeni on verrattaen konservatiivinen ja sovinnainen, teen luontaisestikin kuten olettaa sopii. 

- ajattelin että rakastamalla ja läsnäololla saa kasvatettua onnellisia ja tasapainoisia uusia ihmisiä.

Siinä ne syyt omalla kohdallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenttien huikea määrä kertoo mitä miehet haluaa 😂

Tekee varmasti ihan hirveästi mieli vastata jos asenteet ovat valmiiksi tälläisiä.

Vierailija
24/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näihin voi lapsivihamielisessä ympäristössä saada vastattua "oikein" . Niin tai näin niin joku " onnellinen" vela tulee myrskyämään  ja todistamaan ilmeisen "onnelliseksi ja tasapainoiseksi" tekevästä ideologiastaan. On melko fanaattinen ideologia.

Vierailija
25/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saaminen edusti mulle syvemmän "tarkoituksen" saamista elämälleni. Se on jotain paljon itseä suurempaa josta on kannettava vastuu ja jonka vuoksi on uhrauduttava. Vähän samaa fiilistä kuin miksi miehet ovat valmiita menemään rintamalle kuolemaan isänmaansa puolesta. Oma lapsi on syy elää ja kuolla, tärkein asia mitä suojella ja jonka eteen ponnistella. Kai se antaa kaikelle vaivannäölle ja kärsimykselle sen perimmäisen syyn miksi jaksaa päivästä toiseen vaikka olisi kuinka raskasta. 

Mulle siunaantui tytär, ja koen elämäni suurimpana ja tärkeimpänä tehtävänä antaa sille sellainen miehenmalli, että ei ikinä tule hyväksymään mitään hampuusia poikaystäväkseen. Haluan, että tyttöni kasvaa siihen että hän on isin prinsessa ja näkee päivittäin arjessa miten miehen tulee naista kohdella, eli kuinka minä kohtelen vaimoani. Rakkautta ja kunnioitusta. Tällä kun kyllästetään alusta lähtien, niin hän toivon mukaan edellyttää samoja aikanaan omalta puolisoltaan eikä tule sietämään kaltoinkohtelua miesten taholta. 

Raskausaikana olin ihan täysillä sitä mieltä, että vauvanhoito menee alusta asti 50/50, mutta eihän se niin mennyt. Tyttö oli vauvana tissitakiainen eikä huolinut maitoa pullosta, niin valitettavasti sen takia alkuun vain äiti kelpasi. Vaimo oli silminnähden rasittunut kun ei meinannut saada hetkenkään hengähdystaukoa ja itse olin ihan avuton pelle, joka yritti kompensoida hoitamalla ruokahuoltoa ja kotitöitä. Tämä oli koko perheelle hemmetin raskasta aikaa ja se hyödyttömyyden tunne söi miestä. En suoraan sanottuna yhtään ihmettele miksi jotkut pakenevat sitä tunnetta jonnekin autotallin piiloon tai ylitöiden autuuteen. 

Onneksi sittemmin tilanne helpottui ja pääsin ihan oikeasti iskäilemään kunnolla. Voin sanoa, että mulle vanhemmuuden rooli sopii kuin nakutettu ja nyt parisuhdekin kukoistaa, kun mulla ja tytöllä alkaa olla omia juttuja ja vaimokin saa olla oma itsensä ja sitä omaa aikaa eikä olla 24/7 pelkkä maitobaari. 

Vierailija
26/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin keksiä syitä, mutta sitten tajusin, että enhän minä taida haluta. Tykkään kyllä siskonpojasta enkä epäile yhtään, ettenkö tykkäisi omistakin lapsista. Ei vain ole tunnetta, että niitä pitäisi saada.

Vierailija
27/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin keksiä syitä, mutta sitten tajusin, että enhän minä taida haluta. Tykkään kyllä siskonpojasta enkä epäile yhtään, ettenkö tykkäisi omistakin lapsista. Ei vain ole tunnetta, että niitä pitäisi saada.

Se että tykkää lapsista ei olekaa syy heitä haluta vaan sen pitää olla jotain ihan muuta. Itse tykkään monista asioista mutten niitä silti halua.

Vierailija
28/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina halunnut, vaikea sitä on yrittää järkiperäisesti analysoida. Kolme lasta halusimme/saimme ja vaimon kanssa yhdessä heistä huolehdimme.

Ammattini ja työni liittyy myös lasten kasvatukseen eli omalla kohdallani kyseessä ei ole yksittäinen haluaminen, vaan pikemminkin kutsumus ja elämäntehtävä. Tämä ei tarkoita etteikö elämässäni olisi mitään muuta tai että olisin erityisen uupunut, päinvastoin.

Vierailija
29/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska synnyin tällaiseksi.

Vierailija
30/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti kiinnostaisi kuulla miksi miehet haluaisi lapsia? Voiko joku kertoa. Tarkoitan miehiä jotka hoitaa sitä lasta en niitä miehiä keille se on vaan joku status kysymys.

Sama täällä. Itse olen vanhempi mutten koskaan haluamalla halunnut lapsia.

Miten lapset olisi status kysymys?

Siten että lapseton mies on statukseltaan korkeammalla kuin lapsellinen.

Katsoin huvittuneena, kuinka polleana mieheni kulki tyttärentyttäremme sylissään kaupassa. Tyttö on vasta vauva ja mieheni piteli söpöläistä, kuin hänellä olisi maailman suurin aarre sylissään ja kenelläkään muulla ei olisi vastaavaa. Statuksesta en tiedä mitään, mutta siinä oli selvästi mies, joka oli onnellinen siitä, mitä elämä on hänelle antanut. 

Vierailija
31/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeasti kiinnostaisi kuulla miksi miehet haluaisi lapsia? Voiko joku kertoa. Tarkoitan miehiä jotka hoitaa sitä lasta en niitä miehiä keille se on vaan joku status kysymys.

Katsoin huvittuneena, kuinka polleana mieheni kulki tyttärentyttäremme sylissään kaupassa. Tyttö on vasta vauva ja mieheni piteli söpöläistä, kuin hänellä olisi maailman suurin aarre sylissään ja kenelläkään muulla ei olisi vastaavaa. Statuksesta en tiedä mitään, mutta siinä oli selvästi mies, joka oli onnellinen siitä, mitä elämä on hänelle antanut. 

Sillä että on itse ylpeä jostain ei tee siitä statusta nostavaa asiaa.

Vierailija
32/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin huvittuneena, kuinka polleana mieheni kulki tyttärentyttäremme sylissään kaupassa. Tyttö on vasta vauva ja mieheni piteli söpöläistä, kuin hänellä olisi maailman suurin aarre sylissään ja kenelläkään muulla ei olisi vastaavaa. Statuksesta en tiedä mitään, mutta siinä oli selvästi mies, joka oli onnellinen

Sillä että on itse ylpeä jostain ei tee siitä statusta nostavaa asiaa.

Isoisyydestä voi moni olla ylpeä mutta miten kukaan voi olla isyydestä? Sehän on sama kuin olisi ylpeä siitä että puoliso on saanut paljaalla, ehkä mieheltä ehkä joltain muulta.

Vierailija
33/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eräs nainen lukee ketjua surullisena. Petetty, hakattu, jätetty - tämä järjestys - vammasiabortista lähti koko hyvin alkanut juttu menemään niin metsään että sieltä ei sitten koskaan noustukaan... ja kolmas pyörä on se mitä mies sitten sai itselleen... Hänen stoorinsa on mielestäni hirvittävä mutta sitä en hänen puolestaan kerro... Itse sain kokea kolme raiskautta joista yksi päätyi että tulin raskaaksi enkä 'pystynyt' menemään aborttiin... kuukaudet kuluivat ja oli kuin olisin ollut kidutusboksissa mutta luonto ratkaisi tämän puolestani ja synnytin kuolleen lapsen. Nyt vasta kaikki alkaa olemaan jotenkin järjestyksessä vaikka tämä nuoruuden juttu johti sitten siihen että olen sinkkuna ollut enkä löydä ketään sopivaa... en halua suhdetta ilman rakastumista ja olen iloinen siitä että kukaan mahdollinen aviomieskandi ei ole jäänyt roikkumaan ympyröihini ja yksi heistä on jo kuollut... Lisääntyminen ei ole elämän tarkoitus toisin kuin Googlekin väittää... eli seksi ei ole elämän tarkoitus vaan Jumalan yhteydessä eläminen... sikiö = heti lapsi koska sillä on 1/2 mies + 1/2 naisen DNA:ta... DNA säilyy periaatteessa 500 vuotta... haudattu tai tuhkattu... Parisuhde Raamatun mukaan ei sovi kaikille, jotkut syntyneet niin ja jotkut on maailma tehnyt parisuhteeseen sopimattomiksi jne... Meidän täytyy luoda yhteiskunta jossa kaikilla on kuitenkin joku paikka eikä haittaa minkälaisessa seksi-tilassa kukin elää eli onko sinkku tai pari jonkun kanssa... ja Raamatun mukaan ihmisen keho on pyhä, Jumalan temppeli, abortissa murha - koska sikiö on ihminen - tapahtuu murhapaikkana naisen kohtu... SORI - IHAN HIRVEETÄ...

Vierailija
34/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa hyvän elämän, ja hyvää elämää voi viettää yksinkin, mutta hyvä kumppani ei haittaa mitään.

Kumppanin osoittauduttua hyväksi, mies voi haluta tehdä kumppanin kanssa lapsia. Eli lapsi tulee vasta kumppanin "kunnollisuuden" selvityksen jälkeen.

Jos ei ole kunnolsta kumppania, ei tule lastakaan. "Huonompien" kumppanien kanssa voi kyllä pitää hupia.

Lapsista voisi tulla lisää iloa elämään. Siksi varmaan mies haluaa lapsia. Siinä syy, ei ole monimutkaista.

Jostain syystä myös uralle on etua lapsista, mutta ei se ole merkitsevä tekijä asiassa. Miehet voivat tehdä menestyksekästä uraa ilman lapsiakin.

Vierailija
35/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastan lapsia.

Vierailija
36/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä eräs nainen lukee ketjua surullisena. Petetty, hakattu, jätetty - tämä järjestys - vammasiabortista lähti koko hyvin alkanut juttu menemään niin metsään että sieltä ei sitten koskaan noustukaan... ja kolmas pyörä on se mitä mies sitten sai itselleen... Hänen stoorinsa on mielestäni hirvittävä mutta sitä en hänen puolestaan kerro... Itse sain kokea kolme raiskautta joista yksi päätyi että tulin raskaaksi enkä 'pystynyt' menemään aborttiin... kuukaudet kuluivat ja oli kuin olisin ollut kidutusboksissa mutta luonto ratkaisi tämän puolestani ja synnytin kuolleen lapsen. Nyt vasta kaikki alkaa olemaan jotenkin järjestyksessä vaikka tämä nuoruuden juttu johti sitten siihen että olen sinkkuna ollut enkä löydä ketään sopivaa... en halua suhdetta ilman rakastumista ja olen iloinen siitä että kukaan mahdollinen aviomieskandi ei ole jäänyt roikkumaan ympyröihini ja yksi heistä on jo kuollut... Lisääntyminen ei ole elämän tarkoitus tois

Tunge se raamattu sanonko mihi uskis

Vierailija
37/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa hyvän elämän, ja hyvää elämää voi viettää yksinkin, mutta hyvä kumppani ei haittaa mitään.

Kumppanin osoittauduttua hyväksi, mies voi haluta tehdä kumppanin kanssa lapsia. Eli lapsi tulee vasta kumppanin "kunnollisuuden" selvityksen jälkeen.

Jos ei ole kunnolsta kumppania, ei tule lastakaan. "Huonompien" kumppanien kanssa voi kyllä pitää hupia.

Lapsista voisi tulla lisää iloa elämään. Siksi varmaan mies haluaa lapsia. Siinä syy, ei ole monimutkaista.

Jostain syystä myös uralle on etua lapsista, mutta ei se ole merkitsevä tekijä asiassa. Miehet voivat tehdä menestyksekästä uraa ilman lapsiakin.

Miehet tekee varmemmin menestyksekkään uran ilman lapsia haitoilla

Vierailija
38/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on iha varma että lapset toimii hyvänä seksintappajana. Itsellä seksi väheni 100% ja lapset kohta aikusia. Kaduttaako lasten teko? Kyllä

Vierailija
39/39 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska olen aina halunnut tulla isäksi. Mutta en kuitenkaan halua naista elämääni. Yksinäiset miehet ei saa edes adoptoida, joten olen pattitilanteessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän