Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~***~ Enskattarien viikonloppu la-su ~***~

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Mä täällä yritän tehdä Sirut eli lakkasin just kynnet uudella ihanalla lakalla jos ne munkin vedet siitä sitten innostuis menemään! =D

Kierreltiin kauppoja tänään ja ostettiin sitteri räpsylle ja siihen sit sellanen lelukaari..ja mulle kiva hoitolaukkukin..=) Rahaa paloi, mutta mieli on keveä..=)

Iisa oli käväissyt..mukava kuulla susta ja ihanaa, että vauva-arki on lähtenyt mukavasti käyntiin! =) Perässä jolkotellaan sinne vauva-puolelle! =)

Lisbet: mulla on oikea nänni sellanen, että painuu aina välillä sisälle..mä kans mietin sitä imetystä, mutta kai se siitä jos sen auttaa aina vauvan suuhun kunnolla niin kyllähän se ulkona sit pysyy..(siis esim. puristaa tissiä/nänniä, että vauva saa otteen) pitää katsoa miten lähtee sit käytännössä sujumaan..mä infoan sitten..=)

Hanille jaksamista! Tiedän ton sunteen! ;)

Ninca joutui sit saikulle! Jaksamista sinne ja tuuhan kertomaan tiistain kontrollin kuulumiset!

Queenin Liiakin on kohta puolvuotias!! Hitto kun aika menee! =) Pian tosiaan tuun itsekin sinne vauva-puolelle! =)

Noniin..kynsilakkakin on jo kuivaa..olisin siis valmis lähteen!!!! *epämääräistä jupinaa* XD

Tämäpä riittääkin..mukavaa illanjatkoa kaikille!

t. poppis ja räpsytin edelleen rv40+3

Vierailija
22/38 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poppis oli sit päässyt shoppaileen! :) Kuulostaa kivalle.. Varpaat on lakattu, jospa se räpsytin tajuais vinkin ja alkais vääntäytyä ulos hiljalleen..

Iisa ja Tikru olivat käyneet morjenstamassa, kiva! Ihanalle kuulostaa teidänkin vauva-arki!

Lisbet ¿ kyllä mä ainakin olen sitä pinaattia syönyt.. Sisko tekee NIIN hyvää pinaatti-fetapiirakkaa ettei sitä voi vastustaa! :) Jos ei nyt ihan hirmuna mässää niin ei varmasti ole haitaksi.

Han sai esseen tehtyä, loistavaa! Ja valivali ihan rauhassa vaan, täällähän sitä on hyvä purkaa fiiliksiä.. Varmasti on muitakin samoissa fiiliksissä..

Buuffa kyseli 3-4D-ultrasta. Me käytiin rv 24+ ja oltiin kyllä TOSI tyytyväisiä. Meillä lysti maksoi kai n. 150 euroa Kelan jälkeen. Lääkäri oli aivan ihana ja saatiin upeat kuvat + DVD muistoksi! Suosittelen lämpimästi..

Leeniksellä on miehen kaverin 30-v bileet tiedossa.. Vitsit, mun pitäis järjestää sellaset viikon päästä. Saa nähdä onko tää koti siinä kunnossa että kehtaa. Ja taidan kyllä suosiolla tarjota jotain HYVIN yksinkertaista + ilmoittaa jengille että omat juomat mukaan..

Niina ¿ mullakin ällötti liha jossain alkuvaiheessa.. Sitten se hiljalleen meni taas alas, taisin aloittaa jollain jauhelihalla. Tänään pistelin poskeen pitkästä aikaa ravintolassa lehtipihvin. Nam :)

Han ja Rumpali taitaa olla ¿bileilemässä¿!? Kerrohan miten teillä meni! :)

Iida-Linneallakin on vaunut jo kotona ihmeteltävänä. :) Niin on nyt meilläkin. JEE! Oli kyllä pollea olo kun kurvailin niillä parkkipaikalta kotiin. hihi!

Ninca ottaa nyt rauhallisesti! Onneksi sulla on se läppäri ja langaton netti! ;)

Aurorallakin Poitsun maailmaan putkahtaminen sen kun lähestyy! Aattele, 2 viikkoa enää!!! :))) Ihqua!

Coltsfoot ¿ mekin käytiin tänään vähän huonekaluliikkeissä, tosin vain yhdessä. :) Olin netistä jo bongannut sängyn jota mentiin tulevan tädin ja mummon kanssa hakemaan ¿ sillä aikaa kun miehet teki remppahommia ¿ mutta sänkyä ei ollutkaan, joten varattiin se ja nyt eletään toivossa että tulis parin viikon päästä, ainakin ennen synnytystä ois kiva. ;) hih! Mä en muuten varmasti ois tajunnut mihin tarkoitukseen se ¿ylimääräinen¿ kangaspalanen on, ellen olisi pyytänyt ihan täydellistä esittelyä siellä vaunuliikkeessä..

Jep, taas saatiin muutama asia tehtyä ja huomenna taas jatketaan. Hiljaa hyvä tulee.. Mies meni yövuoroon, toivottavasti jaksaa. Mä taidan köllötellä vaan tässä soffalla tovin ja katsoa vaikkapa telkkaa! OHO! ;) Herkuttelen hedelmäsalaatilla ja kinuskikastikkeella ja ihmettelen Tiitiäisen möyrintää..

Kauniita unia kaikille!

Mammis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee mitä uutisia¿mä niin peukutin, et sirulla lähtee itestään käyntiin ja niinhän tuo on sitten nyytin hakureissulla =))

Aurora, supparit ollu tähän mennessä melkeinpä kivuttomia. Tänään sit oltiin kyläilee ja alkoi supistukset oikeen ikävästi tuntua alamassulla ja reisissä sillai menkkamaisesti särkien. Sanoin sit ukolle, et nyt kyl pitää päästä kotiin lepää ja kotona otin sit kaurapussin käyttöön ja niin ihaanasti helpotti särkyjä =) On se mahtavaa kun pääsette kohta nauttimaan uuden saunan löylyistä! Mä oon nyt viime viikkoina käyny saunassa harva se päivä¿.tuntuu niin hyvältä varsinkin ku oikeen rupee supistaa =)

Makkara, kiva kuulla et pääsette miehen kanssa nauttimaan toisistanne oikein kunnolla ja jos vaikka pikkuinen liittyisi vielä seuraan mahdollisimman pian =)

Hermione, löytyikö kirppikseltä mitään kivaa ja saiko lupaavia suppareita aikaiseksi?

Maitikalle tervetuloa minunkin puolestani =))

Poppis, ihquu saada söpöi vauvan vaatteita! Ja nyt kun ne kynnet on lakattu, niin laitathan kohta tänne viestii, et lähtö sit tuli =)) mäkin muuten tänää lakkasin kynnet, oiskohan sit tämä tehnyt niitä kipeähköjä suppareita??

Iisa, kiva kun teillä on vauva-arki lähtenyt leppoisasti sujumaan =)

Lisbetkin oli käynyt morjestaa =)

Han, voi kun tiedän sun fiilikset¿kyllä sitä alkaa pikkuhiljaa turhautuu =) mulla on ollut jo pari päivää sellainen tosi levoton olo. Onko sulla tullut sitä limaa vaan edelleen¿kyllä sen luulisi vähän jotain jo ennakoivan?

Leenis on sit tänään päässyt vähän viihteelle, se kyllä piristää =)

Niina, hyvä kun olo alkaa helpottaa¿kohtahan se maaginen eka kolmannes on täynnä =)

Iida, on se vaikeeta motivoida työntekoon, ku pääsee loman makuun. Onneksi aika menee nopeesti, vaikka ei aina siltä tunnu¿pian pääset mammalomalle =)

Ninca, hyvä että pääset nyt vaan lepuuttaa, jotta supistelut siitä rauhoittuu!!

Tikrukin oli morjenstanut ja neiti on jo kuukauden ikäinen¿niin ne vaan kasvaa =))

Coltsfootkin oli päässyt soppailee¿on se vaan niin kivaa puuhaa =)) ja tosiaan sulla alkaa huomisesta kolmekymppiset!

Mammis, teillä vaan remppa siellä lähenee loppuaan ja pääsette keskittymään siihen kaikista tärkeimpään =))

Johan alkaa sukulaiset ja tuttavat soitella¿.pikkasen ärsyttää, ku tietää just miks taas soittaa =) jotenkin sitä vaan tuskastuu lisää, vaikka tänäänkin supparit on olleet tosi ärhäköitä¿¿nooh täytyy vaa olla kärsivällinen vielä täs vaiheessa.

Suppareita nyt kovasti meille loppupääläisille, jotta ei tulisi kovin pitkää taukoa tohon sirun lähtöön =)

Mykis ja hippis 39+0

Vierailija
24/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä kukun, uni ei tule. Puolen tunnin sisällä tullut pari tosi kipeää supparia, toivottavasti tulee lisää. Tosin Helistimen sivuilla sanottiin, että kivuliaat, pari tuntiakin kestävät supistukset, jotka loppuvat, kuuluvat loppuraskauteen.Just niin, mä masennuin. Mä niin toivoin, että ne olis hyviä merkkejä...

Sirulla jännät paikat:)

Makkaralla ihana tilanne, toivottavasti vauveli syntyy just tuolloin, kun on aikaa:)

Aurorallakin tosi paljon viikkoja!

Mammikselle jaksamista rempan kanssa!Kyllä se lopputulos on sitten ihana:)

Serelle toivon, että kaikki lutviutuu asunnon kanssa.

Han ja Poppis: suppareita ja lähtölaukausta odotellessa:)

Mykiksellekin lisää suppareita!

Buuffa: me käytiin rakenneultrassa 19+6 ja 4D-ultrassa 22+3 ja molemmat oli tosi ihania kokemuksia. 4D-ultra on kyllä maksamisen arvoinen. Hesassa Femedassa 4D-ultra maksoi 147 euroa, siihen kuului siis myös kuvat ja DVD. 4D-kuvilla meidän poitsusta ollaan " eletty" tää aika, kun on ollut omaa lasta ikävä.

Lisbet: kyllä mä pinaattia olen syönyt raskausaikana, käsittääkseni siitä ei ole haittaa.

Mä tahdon jo tästä masusta eroon ja pikkumiehen syliini. Kärsivällisyys ei ole koskaan ollut mun vahvin puoli, se (tai sen puute) on kaveripiirissä ihan legendaarista luokkaa.

sjt+jääräpää 39+5, ylihuomenna laskettu aika!!!

Vierailija
25/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla raportoimaan, et 6 saakka on jotain lorahdellut pöksyyn...voihan olla vain tosi vetistä valkovuotoa =)

Jorviin kun soitin ja kysyin, niin pyysivät sitten tarkistukseen...vaikka luulenpa ettei tässä vielä synnytetä.

Tulen sit varmaan myöhemmin raportoimaan, kun/jos kotiudutaan.

mykis

Vierailija
26/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Voi Mykis! Noinkohan pääsit jo hakeen vauvaa?! Ihanaa, ihanaa..vaikka vähän kateellinen olenkin! =)

Sjt:lle kans lisää suppareita! =) Nytkö se ruuhka alkaa? =D

Täällä ei mitään uutta..Huoh..Huomenna se neuvola sit ja lähete TYKS:iin..Noh..onhan tässä vielä koko päivä ja yö ennen sitäkin..=)

Leppoista sunnuntaita kaikille!

t. poppis ja räpsy rv40+4

Vierailija
27/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykis oli kukkumassa kans yöllä ja sitten lorahtelu on alkanut.. Voi hitsin hitsi! Oisitkohan jäänyt sille reissulle.. ;) Täällä nyt jännityksellä sitten odotellaan raporttia. Mykishän lakkas myös ne kynnet!!! Ehkä sunkin Sjt pitää alkaa lakkailemaan, jotta pääsisit nyyttiäsi noutamaan.. Jospa se teidän ¿jääräpää¿ on sitten täsmällinen poju ja tulee laskettuna päivänä. :) Suppareita vaan kovasti kaikille loppusuoralla äheltäville!!!

Mulla on näköjään tehneet paluun ne inhottavat pohjekrampit (¿suonenvedot¿).. Blaah. Muutamana yönä peräkkäin ne ovat kiusanneet, vaikka mulla on joka ikinen päivä ne lentosukat jalassa. :( Ehkä mun pitäis alkaa taas mutustamaan sitä magnesiumia, josko siitä ois apua. Ei oo kiva kun herää yöllä siihen että kramppaa..

Mies tuli töistä ja vaihdettiin osia tuolla sängyssä, mä heräsin ja hän meni nukkumaan. :) Nyt aion vähän aikaa surffailla ja syödä aamupalaa. Sitten alan puuhastella, jos vaikka jonkun muuttolaatikon taas purkaisi.. Yksi seinä pitäisi vielä maalata mutta en taida näillä mun onnettomilla näpeillä saada edes sitä purkkia auki. Mies saa hoitaa sen sitten kun herää. Tekisi mieli lähteä jumppaan tänään, mutta täytyy katsoa ehtiikö näiltä ¿remppapuuhilta¿..

Innolla odotetaan vauvauutisia täällä, täytyy välillä käydä urkkimassa.. ;)

Voikaa hyvin!

Mammis + Tiitiäinen 30+2

Vierailija
28/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykis minkä teit=) Toivottavasti kyse on jo ihka oikeasta " lorahtelusta" ja palailet vauvauutisten kera!! Mut täällä odotellaan nyt tiiviisti tietoa kotiinpaluusta, ja jos ei kuulu susta mitään niin sit jäädän vauvauutisia odottelemaan:=) *Jänskättää* Saisi jos Enskavauvoja tullakin kun meillä on niiiiin paljon noita loppupääläisiä...

Nyt pitäis mennä siivoamaan tota meidän rojuhuonetta ja sit parin tunnin päästä appivanhemmille poronkäristystä syömään!=) *nam*

Eipä muuta tällä erää,

Aurora & Poitsu rv36+1 / rv36+5

Vierailija
29/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla tarkistelemaan onko synnäreille tullut lähtijöitä.... :) Mykis oli lähtenyt ainakin tarkistuskäynnille! Mitenköhön käy, sinnekö Mykis jäät? :) Sirustakaan ei ole kuulunut mitään vielä, siellä taitaa olla vauva tupsahtanut maailmaan... Voi miten ihanaa!

Poppis - jatka vain sitä kynsien lakkailua, eiköhän se räpsykin siitä innostu! Tyttö kun on niin ehkä tuo vähän houkuttais.... :)

Ninca oli joutunut saikulle. Sinne lepoilua - koitahan ottaa rennosti vaakatasossa. Mulla alkaa muuten lähes aina myös kävelylenkillä tiheämmät supistukset, ei aina kivuliaita mutta usein joudun himmaamman tahtia tai ihan tekemään täysiä stoppeja kun puristaa niin kovasti. Mietinkin tuossa, että kun viikkoja on vähän enemmän, sitähän voisi kokeilla noita kävelylenkkejä yhtenä lisä " ässänä" :)

Mammiksella tulee sitten pyöreitä viikon kuluttua :) Samaa vuosikertaa taidetaan olla, omat 30:set on maalikuussa. Juhlien järkkääminen on kyllä kivaa, mutta mietin niinkuin säkin että jos jotakin ylipäätään järjestää, niin aika simppelillä moodilla mennään. Ei vaan jotenkin ole energiaa alkaa mitään isoa aatellakaan... Suunnittelin, että sitten kesällä voisi pitää vaikka kunnon grillikemut kun tuo juniorikaan ei enää lymyile vatsapeitteiden alla :)

Sjt, sullakin jatkuvasti pientä oiretta pukkaa. Vieläkö supparit jatkuu? LA:kin tulee täyteen! Niin jospa teillä olisikin täsämällinen baby tulossa... :)

(.) Hitsi että nukuin huonosti viime yön. Olin täysin valveilla kahdesta kuuteen. Tilannetta ei helpottanut se, että mies lähti -tietysti- kavereiden kanssa viihteelle pippaloiden jatkoksi, ja tuli kotiin niinkin aikaisin kun viideltä. Hesarikin kolahti ukkoa ennen eteiseen! Missä lie olleetkin ei todellakaan oltu nautittu mitään olutta laimeampaa... Vitsi että oon kiitollinen... Jostakin syystä mä sijaiskärsin aina ihan yhtälailla tuosta ukon viihtellä olosta. En saa nukuttua ennenkuin se on kotona, sitten se nukahtaa immediately ja pitää sellaista meteliä (kuorsaa) ja haisee niin hemmetin pahalle että mun on pakko mennä sohvalle että voisin edes kuvitella nukahtavani. Grrr että suututtaa! Nyt on vähän pönttö sekaisin, melkein kuin olis krapula itselläänkin! Kyllähän mä ymmärrän että kaverin 30:siä on kiva juhlia oikein kunnolla, mutta silti ärsyttää kun se touhu menee noin ööfferiksi...

Huoh.... no, ehkä lähden tuonne aurinkoiseen pakkassäähän ulkoilemaan että saan vihastukseni ja tämän " sijaiskrapuilaisolon" jotenkin laannutettua.

Sunnuntaita enskat! :)

Leenis & jr 29+5

Vierailija
30/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirulla on jo varmaan nyytti kainalossa ja Mykiksellä tilanne päällä :) toivotavasti ei ollut väärä hälytys vaan että nyytin kanssa olisi sieltäkin paluu.

Kiitoksia tiggerille,coltsfotilleja sjt:lle ultravastauksista. Voipi tosiaan olla parempi että käy rakenneultrassa erikseen ja sit muuten vaan tossa 3/4D:ssä. Vaikka hinta on aika hurja niin tulee sitä rahaa turhempaankin laitettua. :)

Niina kyseli neuvolasta,eli seuraava aika on 20.2. jolloin eka tapaan terveydenhoitajan ja sitten heti perään lääkärin. Silloin sitten ne sydänäänetkin vihdoin kunnellaan. Ultraan päästään tuolla viikon 13 tietämissä.

T: Buuffa 9+0 Wau :)

Vierailija
31/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirulla varmaan nyytti on jo kainalossa.. Ja liekö Mykiskin jäänyt jo nyytin hakureissulleen..

Tässä joku aika sitten oli puhetta niistä vaunuista. Mekin käytiin viime viikolla tilaamassa emmaljungan Ceroxit pehmeällä kopalla. Montaa vaihtoehtoa katseltiin ja mietittiin, mut loppujen lopuks ne näytti meille sopivammilta. Säilyttävät nyt sit niitä tuolla liikkeessä kunhan tulevat. Ei pääse siis heti miten niitä räpläilemään. Samalla ostetiin Gracon logico s turvakaukalo. Nyt olisi sit tarkoitus saada jalusta toiseen autoon. Tosin myyjä epäili ettei jalustaa saa erikseen, mut aikoi tiedustella.

Tässä kun on ollut nyt aikaa miettiä ja pohtia asioita, niin mieltä on alkanut askarruttaa koirien aamu-ulkoilutus sit kun Rimpula on jo maailmassa. Siis silloinhan ei ole mitään ongelmaa kun mies on kotona, mut entäs sit kun hän on töissä. Meillä kun se tarkoittaa sitä, ett mies ei ole pariin päivään kotona. Meillä ainakin koirille on kauhea meno ulos (jaksavat kyllä pidättää), mut silti. Vaavi on laitettava täysin uloslähtökuntoon, kun koirat menee vain aamupisulle. Kun vielä ei asuta omakotitalossa, niin koirien kanssa on lähdettävä hihnakävelylle. Onni tietysti on, ett Rimpula on syntymässä kesää vasten niin vaatetus on ehkä vähempänä kuin ihan keskellä talvea syntyneellä vauvalla. No, eiköhän se käytäntö sit näytä miten toimitaan.

-Ninca ja Rimpula 24+2-

Vierailija
32/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada aikaiseksi aloittaa siivoilut, joten saattaa tulla piiitkä surffailureissu... Siippa on taas tekemässä tutuillaan remppaa. Ihan menee kuulemma harrastuspohjalla, eli hänen tapauksessa mennään arkena kahtena päivänä viikossa sinne heti töitten jälkeen ja takaisin kotiin tullaan sitten kun meikä vetää jo sikeitä. Ja kaikki sunnuntait kökkii siellä. Tänään sillä taisi soida kello kuuden maissa, saapi nähdä tuleeko takaisin ennen kuin nukkumatti kutsuu mua. Kolmisen kuukautta on jo mennyt näin, mutta kuulemma remppa valmistuu maaliskuussa. Ärsyttävää moinen hyväntahtoisuus, itsellä sitten aina keittää kun se ei saa mitään kotihommia koskaan aikaiseksi, grr!

Mykiksellä siellä olleet jännät paikat. Noinkohan tulee seuraavan kerran kertomaan vauvauutisia :D

Stj:lle ja poppikselle vaan kovasti suppareita, niin tulee iso kasa enskavauvoja samaan syssyyn.

Mammikselle tsemppiä sinne remppa- ja purkukuvioiden keskelle. Ja Aurorakin aloitti siivoukset. Toiset siellä jaksaa reippailla (kyllä mäkin otan ton luutun käteen ihan kohta...)

Leenis koisinut huonosti ja siippakin ollut viihteellä. Itsellä on ihan sama juttu, vaikka kuinka olisi poikki niin uni ei tule silmään ennen kuin mies saapuu kotiin rellestysretkiltään. Ja sitten vallataan koko sänky ja kuorsataan niin että allekirjoittaneelta menee hermot. Aivan mahdoton koittaa pukata itseä paljon isompaa roikaletta pienempään tilaan, saati sitten herätellä! Onneksi siitäkin on tullut jo niin vanha, ettei käy missään kuin ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.

Ninca mietti siellä koirien ulkoilutusta. Meiltäkin löytyy yksi tuommoinen koirantekele. Kovasti jo mietityttää, että kuinkahan oppii sitten vaunujen kanssa kulkemaan. Se kun on sellainen energiapakkaus, että pihalla mennään satasta ja mielellään vaihdetaan tien puolta metrin välein. Meillä mies kuitenkin lähtee töihin kuuden maissa ja palaa viiden kuuden aikaan, joten vauvan kanssa pitäisi sitten aina hoitaa aamu- ja päiväkävelyt. Iltapissat sitten ei tuota ongelmia. Mutta onhan noita muillakin koiria ollut kun vauva on tullut taloon, joten kaipa homma sitten lutviutuu itsestään. Muutenkin jännittää tuon koiran suhtautuminen vauvaan (vitsi kun sitä on tässä ajatus muuttunut jo kovasti suuntaan " kun meillä on vauva" vielä ihan hetki sitten ajatteli aina vaan että " jos kaikki menee hyvin, ja meillä olisi vauva" ). Se kun on tommoinen älytön sylikoira ja muutenkin erittäin tietoinen itsestään... Noo, mitäpä sitä liikaa pohtimaan.

Haen nyt sen luutun!

Coltsfoot 30+0, hihhei!

Vierailija
33/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...taitaa olla tositouhuissa! Hui - kunpa tulis pian kuulumisia :)

Mä tunnollisesti mutta pikaisesti taas ilmoittelen, että yhdessä koossa ollaan mutta tänään en ehdi kirjoittelemaan enempiä. Vanhemmat tuli kyläilemään, lähtevät vasta huomenna. Toivat mukanaan rottinkisen ensisängyn pikkuiselle ja paaaaljon ihania vaatteita...tuo tuleva mummu on kyllä aikast hurahtanut jo ensimmäiseen lapsenlapseensa :)

Ihanan aurinkoista talvisunnuntaita!

Makkara 37+6

Vierailija
34/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siru siellä varmaan on jo nyytti sylissä ja Mykiskin taitaa olla hakumatkalla.

Nyt vaan sitten jälleen iiiiisot supparisädetykset lopuillekin viime metriläisille.

Poppis saa erityissäteet =)

pikku-milli & Aksu 9kk

Vierailija
35/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukava eilen käydä ihmisten ilmoilla :)

MYKIS on tainnut myös päästä noutamaan nyyttiään, hieno juttu! :)

POPPIS täällä vielä, voi voi sentään. Taatusti enemmän kuin turhauttavaa :/ Toivotaan nyt kovasti, että pääsisit sinäkin tositoimiin pikkuhiljaa.

SJT, sullekin niitä kunnollisia suppareita toivotellaan täällä! Alkais se sullakin olla aika päästä synnärille.

Musta taas tuntuu, että ei tämä vauva ilman käynnistystä tule. Merkkejä ollut jo monta viikkoa, mutta vauvaa ei vain kuulu. On vain sellainen tunne, ettei se ymmärrä tulla ulos. Vaikka eihän mulla vielä ole laskettu aikakaan ollut, niin silti tuntuu siltä. Ja mitä enemmän ihmiset vakuuttelevat, että kyllä se sieltä tulee jo ihan pian, niin sitä vähemmän musta tuntuu siltä, että se tulisi :p

Mutta lupasin lakata valittamasta ja katsoa positiivisella mielellä eteenpäin :) Eilen illalla ja tänä aamuna tullut sentään hieman kipeämpiä suppareita, että vaikka ne nyt ei vielä tarkoita synnytystä, niin kyllä ne varmaan vie asioita eteenpäin :)

Kova päänsärky ollut aamuyöstä asti, kyrsii :p Ja kova väsy, taisi eilisiltainen keikka tehdä tehtävänsä. Tänään pitää kai yrittää ajoissa nukkumaan.

No niin, en muista edes että mitä tässä piti kenellekin kommentoida :)

Han ja Rumpali 39+4

Vierailija
36/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaita!

Ihana talvinen pakkaspäivä täällä Turun puolessa. Kävin tuossa justiin puolen tunnin happihyppelyllä koiran kanssa ja että mä nautin! Olin kyllä happihyppelyn tarpeessakin. Tuntui että pakko päästä ulos.

Eilen olin heittämässä yhden hautajaiskeikan, serkun miehen isoäiti haudattiin ja mä olin siellä laulamassa pyynnöstä. En siis tuntenut vainajaa enkä muitakaan kun serkkuni perheineen.

Mulle sanottiin että keikasta maksetaan, ja mä ajattelin että parikymppiä on ihan jees, kun en todellakaan ole mikään ammattilaulaja, kuorossa nyt olen laulanut 12v. Sain sitten keikasta SATA EUROA!!! Siis aivan tajutonta! Hippasen ylihinnoiteltua. Mutta kohtalainen tuntipalkka.. ; )

Täällähän on lähdetty nyyttien hakuun jälleen. SIRU ja MYKIS on päässeet tositoimiin! Sirukin vielä ihan luomustartilla! Ihqua ihqua!!

MAITIKALLE tervetuloa mukaan! Kivaa että porukka lisääntyy tuoreilla sitä mukaa kun konkarit jakaantuvat.

MAKKARA saa viettää aikaa miehensä kanssa oikein kunnolla. Ihanaa! Teidän kelpaa.

POPPIS kärsivällisyyttä vaan, ei pysty muuta sanomaan. Niin, vasta mä tulin tänne tosiaan 4+ jotain ja nyt ollaan jo nelinkertaistettu ne viikot. Ja eilen mä taas mietin että voinko MÄ muka olla raskaana. =) Hassua, mulla on ilmeisesti vieläkin sopeutumisvaihe menossa...

LISBET mukavaa kun kävit taas! Mä en kyllä nää syytä miksei pinaattia vois syödä. Mä olen ainakin popsinut pinaattikeittoa hyvällä ruokahalulla. Sehän vaikuttaa positiivisesti ainakin raudan saantiin.

NIINA toivottavasti pahoinvointi helpottais jo pian. Mulla aika tarkkaan siinä 12 viikon tuntumassa selvästi helppas. Toki vieläkin tulee yökkimisiä, mut se on vaan yöks pari kertaa ja sit taas mennään. En tiedä mistä ne tulee, mutta niitä nyt vaan näyttää olevan. Äiskä kyllä sanoi että teki samaa mua odottaessaan.

NINCA on syytäkin huilailla äippälomaan saakka! Kannattaa varmaan ihan alkaa tosiaan sopeutua siihen ajatukseen. Itsekin oon miettinyt että saas nähdä miten töissä kun siellä joutuu nostamaan välillä yksin tosi raskaita juttuja, kuten ihan vaikka potilaita.. Yritän tietty välttää, eikä työkaverit oikein annakaan mun nostaa. Mut sit iltavuorossa kun on yksin, niin pakkohan sitä on. =/

Ja tuota koiruuden ulkoilutusta oon kans miettinyt. Onhan siinä ohjelmanumeroa pakata vauva täyteen tamineeseen kun lähtee koiraa ulkoiluttamaan. Ja sama parhaimmillaan se kolme kertaa päivässä. Onneks on kans kesävauva tulossa, ei tarvii pakata kymmeneen vaatekertaan joka kerta. Kaipa kaikki sit onnistuu. Lienee sitä muutkin koiralliset saaneet lapsia. : )

COLTSFOOTilla vaan oksut jatkuu. Hö. Ja koitahan saada selkä huilimalla kuntoon.

LEENIS kuulostaa ärsyttävän tutulle toi teidän miehen krapulointi. Ihan kun meidän isäntä.. Mä joudun aina kärsimään kans siitä kun se on viihteellä ollut. Onneks viimeaikoina selvästi vähemmän.

SUPPAREITA niitä kaipaaville, HERMIONE, POPPIS, HAN, SJT

Nyt kun söin tuossa äsken vähän karkkia (hyi mua!!) niin kävin sit pötkölleni ja selvästi tuntui tuolla masussa kuplimista. Ja tuntui masua painellessa miten se pinkeä osa masua (eli ilmeisesti Naksu) siirtyi välillä toiseen paikkaan. Nytkin tässä istuskellessa vähän lytyssä tuntuu välillä sellainen kuplaus silloin toinen tällöin. Kaipa se sit todella on Naksu joka siellä alkaa morsettaa että täällä ollaan. =)

Pitäis kai mennä ostelemaan mammakalsareita, omat alkkarit tuntuu jäävän jo vähän snadeiksi. Rullautuvat mokomat tuohon häpyluun päälle makkaralle. =) Not good. ; )

Jushka ja Naksu 17+3

Vierailija
37/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykis taisi tosiaan jäädä nyytinhakuun :) ihanaa, lissöö enskavauvoja!! Sirulla varmasti jo nyytti kainalossa. Toivottavasti molemmilla sujuu kaikki hyvin.

Poppis taitaa olla ainakin viikkojen mukaan seuraava. Mikäs tilanne siellä? Jokos päästään pian teidän puolesta jännäämään? Tosi hassua muuten, että nyt olet jo yli LA:n, kun silloin tullessani tänne odotus-puolelle sulla oli viikkoja kasassa muistaakseni joku 25, ja nyt jo synnytät!! Menee äkkiä tämä aika...

SJT:lläkin jo LA ihan kulman takana, joten vaavi voi tulla hetkenä minä hyvänsä. Tsemppiä tsemppiä ja tsemppiä. SUP-SUP siis Poppikselle, SJT:lle, Hanille ja kyllähän se Makkarallakin on jo viikkoja sen verran, että sinnekkin suppareita jo toivottelen.

Mammis se jatkaa innokkaana remontin parissa. Mahtaa olla jo mahan ja rempan tekemisessä yhdistämistä ;). Mun mies just vitsaili mulle, että ei taitaisi multa enää hetken päästä seinän maalaus onnistua, kun tuhrisi mahallaan sitä mukaa kun saisi maalausta edistettyä :D. Noh - ehkäpä ei nyt kuitenkaan... Pistäppä jotain fotoa rempasta, kun saatte sitä edistettyä.

Buuffa kyseli 4d ultrasta. Meillä ei ole kokemusta moisesta vielä, mutta ajateltiin miehen kanssa kysellä vähän rakenneultrassa, että missä sitä täällä Hämeenlinnassa noin ylipäätänsä tarjotaan. Hinta taitaa pyöriä tosiaan alle 200 yli 100.

Niinalle piti kommentoida, että ekassa neuvolassa tosiaan vain kyselevät ja täyttävät tietoja. Meilläkään ei silloin kuunneltu sydänääniä, vaikka viikkoja oli 11 kun siellä käytiin. Lääkärineuvola meillä oli vasta np-ultran jälkeen, ja se oli tosi nopea (ja kivulias) käynti. Lähinnä teki sisätutkimuksen (joita inhoan!!) ja kokeili vatsan päältä minkä kokoinen kohtu oli. Meillä ei edes kuunnellut sydänääniä, kun ultra oli ollut juuri. Sitten vasta toisella neuvolakäynnillä rv 15 kuuntelivat dopplerilla sydänäänet. Seuraavassa (kolmannessa) neuvolassa sitten ottavat sen sf-mitankin ekaa kertaa.

Nincalle jaksamista vuodelepoon. Tulee tosiaan pitkä raskausaika, jos joudut ihan loppuunasti sängyssä sen viettämään. Uskon kyllä, että lepäämällä nyt kunnolla pääset vielä ylös sängystä ennen raskauden loppua. Tule kertomaan sitten lääkärikuulumiset heti, kun niitä saat. Jaksamista ja tsemppiä!

Auroralla enää 2 viikkoa vaavin näkemiseen :)!! Mahtaa olla hassu tunne, kun tietää tarkalleen, koska oman pienokaisensa näkee. Miten poitsu on nyt liikkunut mahassa? Toivottavasti on hiukan aktivoitunut, niin ettei ainakaan äitiään kokoajan jännityksessä pitäisi. Nauttikaa saunomisesta!

(.) Itse sain vihdoin ja viimein kuvat sinne blogiin julkisiksi. Hiukan jännitti, että joskos joku mut niistä kuvista tuntee, mutta eipä sillä niin väliä. linkki on http://kuvablogi.com/blog/4276/1/. Alkaa siis mahaa jo hiukan olemaan ;)

Niin, ja meinasi ihan unohtua: olen tuntenut vaavin liikkeet!! Mieletön tunne, kun makoilin tuossa sohvalla, ja ihmettelin, että mikäs hemmetti tuo oli ... sitten se toistui, ja ei voinut kyllä erehtyä. Pieni potkuhan se oli!! Mies olisi tietysti halunnut hänkin tuntea potkut, mutta luulen, että menee vielä hetki ennen kuin ne vatsan päältä tuntuvat.

Jahas - nyt pitää mennä kokkailemaan. Mukavaa sunnuntai iltaa kaikille enskoille!

Peipposka rv 18+1 (hui! pian jo puoliväli!!)

Vierailija
38/38 |
28.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilkein unohtui listasta.