Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt tälle linjalle lähdetään tänä iltana, niin minua

Vierailija
26.01.2007 |

Henkilökohtaisesti ihmetyttää ja vähän ärsyttääkin naiset jotka eivät laittaudu pätkääkään vaan laahustavat vanhoissa virttyneissä vaatteissa meikittä ympäri marketteja.

Hiuksia ei ole leikattu värjätty sitten edellisen karkausvuoden ja kengät ovat muotia vuodelta -94.

Laukku on tekomateriaalia ja saumat rispaantuneet ja sisus tahrainen ja värjääntynyt.

Mahdolliset lapset näyttävät suurin piirtein samalta.

Miksi?? kertokaa jos tunnistatte itsenne.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä siksi että olen nuhristunut tai laiska, vaan siksi, että viihdyn myös ilman meikkiä ja osaan olla muuten siisti. Ei kaikkien tarvitse olla tällingissä.

Sitäpaitsi, olen säästänyt sillä paljon rahaa. Meikitkään eivät ole mitään kovin halpaa tavaraa.

Vierailija
22/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin tein työkeikan tilaisuuteen jossa oli paljon trendikkäitä IT-alan työntekijöitä. Jotkut naisista olivat suorastaan ruman näköisiä viimeisen päälle trendikkäässä asussaan. Puhumattakaan käytöksestä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nämä muodikkaat törkimykset erottaa heti teistä aidoista, saunapuhtaista kaunosieluista!

Vierailija
24/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilman meikkejäkin ihan hyvän näköinen, mutta jos laitan itseni niin miehet tuijottaa ja naiset vittuilee.

Vierailija
25/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuinpa vaan tapauksesta joka jäi mieleeni..

Lisäyksenä se, että oletin em. naisten olleen neiti-ihmisiä -minä, minä, minä asenteineen-..

-17, 28-

Vierailija
26/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en meikkaa

1) siksi, että ihoni kestää huonosti meikkejä, olen huomattavasti kauniimpi meikittä, kuin punottavassa ja kutisevassa ihossa

2) siksi, että minulla on melkoisen vähän aikaa itsestäni huolehtimiseen. Peseydyn päivittäin, käytän silmänympärysvoidetta ja kosteusvoidetta kasvoilla, ja ripset on yleensä kestovärjätty, kampaajalla käyn säännöllisesti

3) olen jo sen ikäinen, että ymmärrän, ettei pintamuodin perässä tarvitse juosta, voin käyttää sellaisia vaatteita joissa viihdyn, toki ne ovat siistejä, virttyneitä ja vanuttuneita vaatteita voi käyttää kotitöissä.

4) minulla on ihan hyvä olo meikkaamattakin ja uskon sen kyllä näkyvän senkin

Vierailija
27/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muitakin " tälläytymiskeinoja" ;).

Vierailija
28/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa haluan tehdä nopeasti ostokset, että pääsen kotiin vetään virttyneet rikkinäiset lökäpökät jalkaan ja suttuisen t-paidan päälle. Minulle on yks hailee miltä näytän muiden mielestä. Itse en edes kaupassa huomaa muita ihmisiä.

Vierailija
29/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa rusketus, meikki,ja laihduttakaa pillereillä, mut koko naissukukunta vihaa teitä ja olette sieluttomia ja sosiaalisesti kykenemättömiä ämmiä, joiden ainoa keino saada edes jotain huomiota on ulkonäkö. Kun sisältö puuttuu, ei sitä voi korvata millään.

T: äiti, joka on sekä luonnostana hyvännäköinen että sisältöpitöinen

ps. fuck you

Vierailija
30/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jos meikkaa, ei päänsisällä ole sitten mitään.. ok, saat olla tota mieltä. musta nyt vaan tuntuu kirjoituksesi perusteella että sinä olet se jonka päässä ei ole mitään.

Vierailija
31/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteetkin on minulle tärkeä osa, takki, pipo, kaulaliina ja hanskat on sävyä sävyä niin etten ole kuin tikkurilan värikartta =)

Nytpä minua inhottaakin kun olen menossa magneettikuvaukseen ja hiuksissa ei saa olla edes lakkaa joten, se on laitettava se pipo päähän ja sitä en muuten pois ota:)

No, kirurgin vastaanotolle mentäessä saan kuosittaa jälleen hiukseni. Aika on vaan aamulla klo 7.00 joten täytyy herätä kuten aamuvuoroon mennessä 5.45 että ehtii böönata.

Vierailija
32/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pynttään mutta en ole lehmä vaan ihan ihminen ;) Lehmät ei osaa kirjoittaa, se todistaa ihmisyyteni.

Olen todella sosiaalinen ihminen, voi kun tutustuisimme niin uskoisit.

Minulla on paljon ystäviä joista äärettömän hyviä ystäviä 7 ;) mainitsimpa tuonkin. Joillekkin itsestään huolehtiminen on vain tärkeää, joillekkin se ei ole. T:39

Vierailija
33/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnonkauniit parempi:)

Vierailija
34/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaikka kotona, tuleeko teille mieleenkään, että se teidän mies (jos sellaista on) katselee varmaan mielellään muita NAISIA kaupassa, jotka oikeasti ovat naisellisia... Jos haluatte miehenne katseet mielummin itseenne niin kammatkaa tukka ja tehkää itsellenne jotain, eikä tarvitse todellakaan olla mikään ylimeikattu, mutta huolitellun näköinen edes ja heittäkää ne HELV.. löysät gollege housut roskiin!!

Nykyään kun saa halvalla vähän naisellisempiakin " kotihousuja" :)

Vierailija
35/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina laittautua kauppaan. Jos on -20 pakkasta ja menen kävellen markettiin toppavaatteissa ja pipo päässä (kyllä, käytän talvella pipoa, hui), en jaksa laittaa tukkaa kun se kuitenki liiskautuu pipon alla. Meikit myöskin leviävät pitkin naamavärkkiä, jos sattuu satamaan oikein kunnolla lunta. Jos meen autolla, niin yleensä näen vähän vaivaa. Mutta ei mun mielestä kauppareissulle tarvi pynttäytyä kuin olisi baariin menossa. Paksu pakkelikerros kertoo minusta enemmänkin naisen epävarmuudesta, kuin itsestään huolehtimisesta.

Vierailija
36/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

hankkikaa rusketus, meikki,ja laihduttakaa pillereillä, mut koko naissukukunta vihaa teitä ja olette sieluttomia ja sosiaalisesti kykenemättömiä ämmiä, joiden ainoa keino saada edes jotain huomiota on ulkonäkö. Kun sisältö puuttuu, ei sitä voi korvata millään.

T: äiti, joka on sekä luonnostana hyvännäköinen että sisältöpitöinen

ps. fuck you

Sisältöpitoinen? Ja kommunikointityylisi on luokkaa " lehmät" ja " fuck you" ?

Tämähän juuri todistaa että ei ne rumat ja homssuiset ole yhtään sen sielukkaampia, tästä ketjusta päätelle he ovat juuri niitä ilkeimpiä. Tätäkin kirjoittajaa hädin tuskin voi uskoa aikuiseksi.

Jos olisit niin ihanan lämmin, syvällinen ja lempeä, et varmasti ämmittelisi ja lehmittelisi naisia vain siksi, että he käyttävät ulkonäköönsä satsaamiseen hieman enemmän aikaa kuin sinä.

Vierailija
37/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan niin, että olet hyvännäköinen VAIN, jos olet sinne kauppaan meikattu ja hiukset kampauksella? Eikö siisteys ja puhtaus ole vähintään yhtä hyvä? Ja OIKEASTI, onko tämä yksi maalman tärkeimmistä asioista ;-)?!

Mulla ainakin vaihtelee tilanteen mukaan, minne viitsin tälläytyä ja lähisiwa ei tosiaankaan ole yksi niistä paikoista ;-). Toisekseen, kaippa sitä tulisi kuljettua trendivaatteissa ja vaikka Guessin laukku kainalossa, jos olis sitä ylimääräistä rahaa tuhlata. Mutta tuhlaan sen rahan mieluummin lapseen ja IHAN muihin asioihin. Kukin tyylillään...

Vierailija
38/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meikkaaminen ja omaan ulkoiseen imagoon sairaalloisesti keskittyminen tehdaan toki ihan vaan siita syysta, etta ITSELLA on siten parempi olo. Just joo... :-). Namahan on puhtaasti makuasioita. Joku tykkaa katsella laitettua naista, joku luonnollista. Koskee miehia ja naisia.

Vierailija
39/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain olen huomannut niin minä olen armollisempi kuin mieheni ja koitan ymmärtää miksi jotkut meikkaa liikaa tai on liian pienissä vaatteissa kun taas miehestä se on hirveän näköistä. Enkä todellakaan halua enää enmpää mieheni huomiota. Se juoksee mun perässä kotona jo muutenkin jatkuvasti kuin kiimainen koira.

Vierailija:

tai vaikka kotona, tuleeko teille mieleenkään, että se teidän mies (jos sellaista on) katselee varmaan mielellään muita NAISIA kaupassa, jotka oikeasti ovat naisellisia... Jos haluatte miehenne katseet mielummin itseenne niin kammatkaa tukka ja tehkää itsellenne jotain, eikä tarvitse todellakaan olla mikään ylimeikattu, mutta huolitellun näköinen edes ja heittäkää ne HELV.. löysät gollege housut roskiin!!

Nykyään kun saa halvalla vähän naisellisempiakin " kotihousuja" :)

Vierailija
40/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuin pahasti synnytyksen jälkeen, ensinnäkään ei kiinnostanut ylipäänsä edes mennä kauppaan. Tätä kesti vuoden. Jossain vaiheessa olisi ollut kiinnostusta tehdä itselleen jotain, mutta sitten siihen ei ollut mahdollisuutta. En edes muista koska olen viimeksi syönyt/siivonnut jne. ilman, että lapsi on nukkumassa. Muun aikaa se huutaa vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan