Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt tälle linjalle lähdetään tänä iltana, niin minua

Vierailija
26.01.2007 |

Henkilökohtaisesti ihmetyttää ja vähän ärsyttääkin naiset jotka eivät laittaudu pätkääkään vaan laahustavat vanhoissa virttyneissä vaatteissa meikittä ympäri marketteja.

Hiuksia ei ole leikattu värjätty sitten edellisen karkausvuoden ja kengät ovat muotia vuodelta -94.

Laukku on tekomateriaalia ja saumat rispaantuneet ja sisus tahrainen ja värjääntynyt.

Mahdolliset lapset näyttävät suurin piirtein samalta.

Miksi?? kertokaa jos tunnistatte itsenne.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka käyttää enää kenkiä vuodelta -94 :o

Vierailija
2/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras selitys minkä olen kuullut on ollut " meillä ei ole peiliä joten en tiedä miltä näytän" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kauppaan ostoksille, en kalastelemaan toisten ihmisten hyväksyntää ;) ...se reissu ei muutenkaan ole huutavan lapsen kanssa niin juhlaa, että kiinnostais ihan meikata ja pukeutua sitä varten... :)

Vierailija
4/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni sentään näyttää siistiltä, mutta mä en jaksa aaamuisin edes herätä miksi jaksaisin meikata ? Sinunko takiasi, tuskin.

Nyt on vain tilanne että oma jaksaminen menee sen ripsarin edelle.

Vierailija
5/43 |
26.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ei tarvitse meikata tai laittautua minun takiani, vaan ihan ITSENNE takia! tuskin fiiliksiä nostaa kenelläkään jos näyttää ja tuntee itsensä ihan jyrän alle jääneeksi.

Raskautta on turha käyttää tekosyynä siihen että antaa mennä vaan, kysy vaikka mieheltäsi (tuskin uskaltaa sanoa mielipidetään, älä kysykään:)

Vierailija
6/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikittömyys ja hiusten värjäämättömyys johtuu siitä, että haluan olla luonnollinen. Toki hiuksia joskus leikkaan, mutta usein ne on kuitenkin " vain" kiinni niskassa.

Vaatteisiin ja hiusten laittamiseen en vaan yksinkertaisesti JAKSA panostaa. Olen masentunut ja usein on saavutus itsessään, että lähden ylipäätään kauppaan. Jos sinne pitäisi pukeutua " hienosti" ja laittaa hiuksetkin vielä, koko kauppareissu jäisi tekemättä.

Vierailija
7/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn hädin tuskin kävelemään niin ei kuule varmasti tee mieli meikata. Kaikilla kun raskaus ei ole helppo.

Ja normaali tilanteessa kyllä olen kaunotar kerään katseita nyt ei JAKSA!! Ja se ei ole tekosyy vaan SYY.

Elämässä kun on joskus muutakin mietittävää kuin minkä väristä luomiväriä laittaa...

Vierailija
8/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottekos, mulle on marketissa ihan sama onko ripsaria vai ei. Joskus tulee käytyä marketissa juhlien jälkeen siistissä vermeissä ja meikit naamassa, eikä se kohota marketissa asioimista mihinkään uusiin sfääreihin.

Vierailija
9/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan tarpeeksi laittautua ja olla puunattavana. Mua ei kiinnosta enää yhtään, jos menen city-markettiin verkkareissa ja ilman meikkiä. Kukaan ei edes tiedä,että olen ollut mallina useamman vuoden ulkomailla. lapsen kavereitten vanhemmat joskus ovat sanoneet ja päivitelleet mm. supermallikisoja ja mä vaan oon ollut ihan hiljaa. Niille ei tulis mieleenkään varmaan se, että miten paljon meikillä ja vaatteilla saa aikaan. Olen aina ihan hirveissä vermeissä, melkein kuin vitsi.

Vierailija
10/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei, toisinaan pukeudeun siististi, meikkiä en käytä. Tukka on just värjätty, mutta se on huonosti värjätty ja on ihan sekavärinen. tänään olin kauppakeskuksessa collegehousut jalassa.

tytöllä oli kyllä uusi siisti neuletakki ja ticketin haalari. lapsi on useimmiten siisteissä vaatteissa, toisin kun minä...

XD

Vierailija
11/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esmes minä, joka mielummin kuljen justiinsa sen näköisenä kun huvittaa. se ei tee minusta huonoa ihmistä, ehkä vain vähemmän pinnallisen..

Vierailija
12/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt olen kotihoidontuella, eli kampaajaan, uusiin vaatteisiin saati käsilaukkuun ei ole varaa. Olen kuitenkin valintaani itse tyytyväinen, enkä ole edes pahoillani jos ulkonäköni jotakuta häiritsee :9

Lapseni ovat siististi puettuja, kiitos sukulaisten.

Vierailija
13/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin näyttämöllä. Ne ei edes seiso normaalisti vaan poseeraa, ja kun niille juttelee, niitten katseet skannaa ympäristöä että katsooko joku. Toi on pahimmillaan vähän päälle parikymppisenä.

Vierailija
14/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kaikki kuvat on aika naurettavia, ihme huulimutristus ja feikki ilme naamalla, kroppa ihmeellisesti mutkalla.

Vierailija
15/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne jotka ovat juuri niitä mäntysuovalla ja juuriharjalla kuurattuja, ovat aina sitä mieltä että he ovat sielukkaampia ihmisiä kuin ne jotka katsovat ulos lähtiessään peiliin (siis pinnallisia kuten joku jo asian ilmaisi).

Kysymys ei käsittääkseni ollut siitä, että täydessä gaalameikissä ja kampauksessa pitäisi esiintyä siwassa, vaan siitä että on ihan jees ottaa muu maailma huomioon=näyttää ihmiseltä.

Vierailija
16/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään koe, ettei minua ole otettu huomioon, jollei sulla ole ripsaria.

Vierailija
17/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meikkivoidetta, valokynää, peitepuikkoo, puuteria, kajalia, ripsaria, luomiväriä, huulipunaa ja huulien rajauskynää eikä myöskään ripsentaivutinta ja muita mukavia laittautumisvälineitä lisäksi pari tuntia aikaa..

Mulle ainakin riittää kun hiukset on hyvin ja vaatteet puhtaat ja tuoksun hyvälle...

Sitäpaitsi en halua edes näyttää bratsilta!

Vierailija
18/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva aikuinen haluaa näyttää bratzilta, mutta moni aikuinen haluaa näyttää huolitellulta aikuiselta (jos vielä vähän trendikkyyttä kehiin niin aina parempi).

Vierailija
19/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkipäät voisivat asioida siellä keskenään ja me tavikset päästäis tästä ainaisesta narinasta.

Vierailija
20/43 |
27.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meikatut on kaikki sellaisia... ja meikkaamattomat tällaisia...

eiköhän ihmisiin kannata tutustua ihan yksitellen, niin huomaa miten kivoja ja mielenkiintoisia ovat sekä meikatut että meikkaamattomat naiset ja miehet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan