Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes nelikymppiset miehet haluavat lapsia "ehkä joskus"

Vierailija
25.05.2024 |

Tinderissä tulee vastaan melkein nelikymppisiä miehiä jotka "miettii vielä" lasten hankintaa, tuttavapiirissä joitain +35v miehiä jotka "ehkä joskus tulevaisuudessa" voisivat miettiä perheen perustamista ja treffeillä on tullut vastaan neljääkymppiä hipovia miehiä joille on muutenkin kaikki elämän suunnitelmat joskus jopa asuinmaata myöten ihan auki. 

Tässä lienee yksi syistä sille miksi lapsia ei synny, miesten ikinuoruusharha.

Kommentit (1397)

Vierailija
461/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reippaasti kolmekymppinen mies enkä halua lapsia vielä vähään aikaan. Haittaako tämä joitain naisia? Okei, ei kiinnosta, ja sori, etten valitse juuri sinua lasteni äidiksi juuri silloin kun sinä sitä haluaisit. Tästähän tässä ketjussa on kyse, naisista joita häiritsee, että joku mieluinen mies ei haluakaan samaa asiaa juuri silloin kun nainen sitä haluaisi. Ei tässä ole mistään muusta kyse. Biologisesti mies voi hankkia lapsia vaikka minkä ikäisenä, joten turha tuota asiaa ainakaan on päivitellä. Ellei ole kyse äärimmäisestä luuseriaineksesta, lapseton mies on lapseton täysin omasta halustaan. 

Et ilmeisesti ole lähes nelikymppinen? Vai oletko?

Jos haluaa sulkea silmänsä tutkimustuloksilta, tilastoilta ja todennäköisyyksiltä, nii

Miesten sperman laatu huononee miehen ikääntyessä. Haluatko riskin jälkeenjääneeseen lapseen?

Tuo ei ole riski koska samanikäisillä naisilla on 0% mahdollisuus saada lapsi ilman lääketieteen apua.

Vierailija
462/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöskään silloin jos nelikymppinen pariskunta ei saa lasta ei automaattisesti tarkoita sitä, että syynä on nainen. Se syy hedelmällisyysongelmissa on usein miehessä. Tämäkin vaan on asia jossa on totuttu hakemaan selitystä naisesta. 

Ei tarkoita automaattisesti, mutta ei se usein miehissä ole. Duodecim kertoo kyllä totuuden.

Lapsettomuus voi johtua niin miehestä kuin naisestakin. 25 % tapauksista lapsettomuus johtuu naisesta ja 25 % miehestä. 25 %:ssa tapauksista syytä on molemmissa. 25 %:ssa tapauksista lapsettomuuden syy jää täysin tuntemattomaksi. 

Olen kuullut juttua kahdesta pariskunnasta, joissa vaimot päätti jättää tuhkamunat miehensä, kun mitään ei saatu aikaiseksi. Tuli kaksi ero

Nimittelet miehiä tuhkamuniksi mutta et naisia mahoiksi spérmaämpäreiksi?

Miesvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iäkkäiden miesten huonolaatuisten nallien estäminen mihinkään hedelmälliseen maaperään palvelee Suomen kansan älykkyyden ja geeniperimän paranemista.

Vierailija
464/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesvihamies on näköjään uurastanut vastausviestien kanssa Wordissa koko yön ja sitten nukkunut pommiin: spämmäys alkanut tänä aamuna näköjään vasta klo 7.32. 

😂

Eli sinulla valui elämästä täysin hukkaan 32 minuuttia, kun stalkkauksesi kohde ei ollutkaan paikalla heti klo 7:00. Oletko pitänyt kirjaa, että monenako aamuna olet joutunut pettymään viidentoista vuoden aikana?

Vierailija
465/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

#miesvihamies on näköjään uurastanut vastausviestien kanssa Wordissa koko yön ja sitten nukkunut pommiin: spämmäys alkanut tänä aamuna näköjään vasta klo 7.32. 

😂

Eli sinulla valui elämästä täysin hukkaan 32 minuuttia, kun stalkkauksesi kohde ei ollutkaan paikalla heti klo 7:00. Oletko pitänyt kirjaa, että monenako aamuna olet joutunut pettymään viidentoista vuoden aikana?

Kommentoimasi viesti oli tullut palstalle vasta paaaaaljon myöhemmin kuin sinun spämmioksennuksesi. Tuo mamma on siis mitä todennäköisimmin vielä nukkunut makeasti silloin, kun sinä jo hiki päässä postailit kommenttejasi. Mutta tämän käsittäminen taitaa ylittää kapasiteettisi. 🤭

Vierailija
466/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin ekan lapsen varmaan vasta noin 40-vuotiaana max 25-vuotiaan naisen kanssa. Hyvä järjestely kaikille osapuolille. 

Vierailija
467/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin ekan lapsen varmaan vasta noin 40-vuotiaana max 25-vuotiaan naisen kanssa. Hyvä järjestely kaikille osapuolille. 

Saatko 25-vuotiaan naisen, haluaako hän lasta silloin ja saatko hänet edes raskaaksi? Spermasi oli parempaa parikymppisenä.

Vierailija
468/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatko 25-vuotiaan naisen, haluaako hän lasta silloin ja saatko hänet edes raskaaksi? Spermasi oli parempaa parikymppisenä.

Edellinen tyttöystäväni oli 18 v, minä taas tuolloin päälle kolmekymppinen. Nytkin mitä viimeks olin Tinderissä puolet matcheistani oli 18-20 v naisia. Joten enköhän pysty myös 40-vuotiaana saamaan jo hedelmällisyyden ehtoopuolella olevia 25 v naisia. :D Enkä ole koskaan kuullut, että 40 v mies ei pystyisi ikänsä takia saamaan naista raskaaksi. Mutta kai vauva.fi:n mummojen vaihtoehtoisessa todellisuudessa asia voi näinkin olla. 

Vierailija
469/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän yli 40. En halua seurustella miehen kanssa, jolla pieniä lapsia. Eli jos tekee lapsia vanhempana niin ei kannata erota, ei edes, jos vaimo pettää.

Vierailija
470/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v mies ei enää kauan saa lisääntymisikäistä kumppania. Jos on yli 40,voi ehkä yrittää löytää jonkun 49v naisen, joka vielä ehkä voi raskautua edes hoidoilla. Mutta ei kukaan hedelmällisimmässä iässä oleva halua ryhtyä omaishoitajaksi +40v miehelle

Vierailija
471/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edellinen tyttöystäväni oli 18 v, minä taas tuolloin päälle kolmekymppinen. Nytkin mitä viimeks olin Tinderissä puolet matcheistani oli 18-20 v naisia. Joten enköhän pysty myös 40-vuotiaana saamaan jo hedelmällisyyden ehtoopuolella olevia 25 v naisia. :D Enkä ole koskaan kuullut, että 40 v mies ei pystyisi ikänsä takia saamaan naista raskaaksi. Mutta kai vauva.fi:n mummojen vaihtoehtoisessa todellisuudessa asia voi näinkin olla. 

Siitä nyt äkkiä yrittämään. Moni parikymppinen saattaa haluta panostaa koulutukseen ja uraansa, eikä ole ehkä juuri nyt halukas lisääntymään. Ehkä kymmenen vuoden päästä lisääntymisasia kiinnostaa ja silloin olet viisikymppinen ja spermasi laatu on vielä huonompaa. Nuori daami on saattanut löytää ikäisensä uroon ja kantaakin hänelle lasta.

Vierailija
472/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vähän yli 40. En halua seurustella miehen kanssa, jolla pieniä lapsia. Eli jos tekee lapsia vanhempana niin ei kannata erota, ei edes, jos vaimo pettää.

Tämä solipsistinen neuvo vain sen takia, että SINÄ et tykkää jostain? Nainen toden teolla oletkin. 

Vierailija
473/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omat lapset muuttaa kohta pois kotoa niin ei todellakaan halua seurustella eronneen miehen kanssa jolla on pieniä lapsia tai ala-asteikäisiä.

Vierailija
474/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ollut kiinnostunut yksi mies, mutta sillä on 5- vuotias lapsi, EI KIITOS.

Vierailija
475/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suattaa sitä haluta vuan suattaa sitä olla haluamattakin.

Vierailija
476/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"kehittyneiden maiden suurin geneettinen uhka ei ole miesten siittiökannan heikkeneminen ja hedelmättömyys, vaan hedelmälliset ikääntyvät miehet."

Vierailija
477/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omat lapset muuttaa kohta pois kotoa niin ei todellakaan halua seurustella eronneen miehen kanssa jolla on pieniä lapsia tai ala-asteikäisiä.

Kukaan ei jaksa kuunnella miehen lapsia kiukuttelemassa joka toinen viikko tai joka toinen viikonloppu.

Vierailija
478/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä nyt äkkiä yrittämään. Moni parikymppinen sa

Lässynlässyn. Taidan tuntea itseni ja mahdollisuuteni paremmin kuin joku satunnainen mummo netin syövereissä. :D Mutta siitä vaan, jos auttaa nukkumaan yösi hah. 

Vierailija
479/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä solipsistinen neuvo vain sen takia, että SINÄ et tykkää jostain? Nainen toden teolla oletkin. 

Jos teet lapsia vanhempana niin hoidane itse.

Vierailija
480/1397 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun tissisi oli paremmat parikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä