Oikeita arjen meikki- ja ihonhoitovinkkejä tänne!
Kerätään tänne niitä todellisen elämän meikkivinkkejä, joita ei muualta kuule. Tarkoitan niitä rikkomuksia, joita kauhistellaan, että niin ei pidä missään nimessä koskaan tehdä koska blaa blaa blaa. Niitä niksejä, joilla säästätte aikaanne ja hermojanne vaikka niin ei pitäisi tehdä contour-meikkien maailmassa.
Aloitan: Mulla on vain yksi meikkikynä, kulmakynä. Rajaan sillä myös silmät.
Nyt sitten on kaikki sallittu, enkä kaipaisi vakiarvostelijoita paikalle. Pelkkiä vinkkejä mitä te olette hyväksi havainneet, vaikka Tummelia silmänalusiin.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ryppyinen mummeli joka ei osaa meikata, ei edes laittaa ripsiväriä. Haluaisin oppia juurikin ripsarin laittamisen. Luomet roikkuu ja ripset ovat ihan eriparia. Ongelmana on aina ollut ripsivärin paakkuuntuminen ja alaluomille variseminen. Omistan 38 asteisella vedellä lähtevän ripsivärin. Myös huulipunan kanssa on ongelmia kun huuleni ovat ryppyiset.
Osta ripsikampa ja huulirasva. Molempia saa halvalla Normalista. Ja huulipuna oikeaa sortimenttia, ei mitään kuivattavan kestopunaa.
Ripsikampa on, mutta en silti saa paakuttomia ripsiä.
Kaverin puolesta kyselen, että kuinka vedenkestävä aurinkosuojavoide poistetaan? Käykö AqualanL?
Öljypohjaisella putsarilla paras. Aqualan L ei siis käy.
Vierailija kirjoitti:
Mulla huulipuna kasautuu huulten pystysuoriin ryppyihi. Sokkaril möivät pohjustustustuotteen mut ei auttanu. Millane puna toimis meil vanhoil akoil?
Rajauskynä, ja sen annetaan kuivahtaa pieni hetki ennen huulipunan laittoa. Ihan marketeista löytyy nätisti levittyviä ja hyvin paikoillaan pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ryppyinen mummeli joka ei osaa meikata, ei edes laittaa ripsiväriä. Haluaisin oppia juurikin ripsarin laittamisen. Luomet roikkuu ja ripset ovat ihan eriparia. Ongelmana on aina ollut ripsivärin paakkuuntuminen ja alaluomille variseminen. Omistan 38 asteisella vedellä lähtevän ripsivärin. Myös huulipunan kanssa on ongelmia kun huuleni ovat ryppyiset.
Minulle on käynyt samalla tavalla. Tapanani oli laittaa illalla suihkun jälkeen kosteusvoidetta kasvoille. Toisinaan myös luomille. Aamulla meikkasin ja iltapäivällä meikit oli naamalla. Ryhdyin puhdistamaan aamuisin ennen meikkausta silmän ympärykset ja silmäluomet vesiliukoisen meikin pudistusaineella. Nivean tuote on toiminut hyvin. Se irrottaa ylimääräisen rasvan. Vaihdoin ripsivärin tuotteeseen, jossa ei ole mitään eritysominaisuuksia kuten pidentävävää tai tuuheuttavaa ominaisuutta. Jos laitan rajaukset tai luomiväriä, laitan pohjustustuotteen alle. En koskaan puuteroi silmänalusia. Huulten rajaus on vanhempana välttämätöntä jos aikoo saada huulipunan pysymään. Matta huulipuna pysyy paljon paremmin paikoillaan kuin kiiltävät huulipunat. Kapeilla huulipunamalleilla on helpompaa saada aikaan tarkkaa jälkeä. Jos ikää on, kannattaa varoa ettei laita kaihin tai ikänäön vuoksi liian tummaa tai paksua kerrosta meikkiä.
Hyvä idea, mut eiks ne huulikiillot ole aika tahmasii? Oisko muunlaisii?