Nää on mummokengät eikö olekin? (Linkki)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassiseen tyyliin sopivat kengät. Kannattaa muistaa, että keskivertopalstalainen käyttää ainoastaan helvetin rumia lenkkareita, Kuomia, feikki-Crocseja ja varvassandaaleja, joten kommentit ovat sitä luokkaa.
Ja Vuittonin käsilaukkuja. Noi ap'n sandaalit sopisi värin ja materiaalin puolesta hyvin yhteen sen toisen ap'n hehkuttaman typerän LV-laukun kanssa.
Hanki elämä. Kun rupeaa kuvittelemaan tunnistavansa anonyymeja geneerisiä kirjoittajia palstalla, se on merkki siitä, että viettää liikaa aikaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassiseen tyyliin sopivat kengät. Kannattaa muistaa, että keskivertopalstalainen käyttää ainoastaan helvetin rumia lenkkareita, Kuomia, feikki-Crocseja ja varvassandaaleja, joten kommentit ovat sitä luokkaa.
Ja Vuittonin käsilaukkuja. Noi ap'n sandaalit sopisi värin ja materiaalin puolesta hyvin yhteen sen toisen ap'n hehkuttaman typerän LV-laukun kanssa.
Hanki elämä. Kun rupeaa kuvittelemaan tunnistavansa anonyymeja geneerisiä kirjoittajia palstalla, se on merkki siitä, että viettää liikaa aikaa täällä.
Juu, en kyllä ole mitään laukkuja hehkuttanut :D ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, en kyllä ole mitään laukkuja hehkuttanut :D ap
Et sinä, vaan toinen ap.
Vierailija kirjoitti:
Muorien ja vanhapiikatätien mielestä hienot
Mä vähän luulen että tällaisia kommentteja laukovat ovat niitä rööki/nuuska huulessa ja linttaan astutuissa tennareissa kesät talvet kulkevia
oon ollu mummo 15-ikäisestä asti jos kiilapohjat on mummoa. Käytän vain niitä mikä on hyvä jalassa
En ole mummo, mutta 60-vuotias. Ikinä en ole noin rumia kenkiä käyttänyt. En myöskään ole mielikuvissani yhdistänyt tuollaisia vanhempaan käyttäjäryhmään, vaan enemmän nuorehkoon joukkoon. Rumuus on toki täysin makuasia, mutta ikäassosiaatio mummoihin menee pieleen.
Nämä kengät ei mun mielestä ok nuorille eikä vanhoille. Joku pellavamekko latotansseissa voisi sopia noihin?
Eivät ole mummokengät. Mulla on vähän samantyyppisiä ja ollu koko elämä. Älkää vaan ostako kenkiä toisillenne! Se on tosi vaikea homma varsinkin kun puolinumerot poistettu. Jos jalka 36 1/2 niin 36 liian pieni eikä sinne voi jalkojaan tunkea ja 37 aina liian pitkä eli iso. Ei mitään tietoa kuinka vääränkokoisia kenkiä ihmiset käyttää mut sit niillä onkin jalat, jalkaterät, aivan pilalla. Siis jotku prinsessatkin kulkee liian korkeissa kengissä ja koko kehon asento menee ihan omituseksi. Luultavasti niillä kaikilla vaikka mitä jalkavaivoja iäkkäinä. Tossa kengässä on muuten aika hyvä koron korkeus sillä kyllä kengässä voi vähän korkoa olla... Ton korkuisia olivat naisten korkokengätkin ENNEN... Mulla kaappi täynnä todisteita korkkareiden korkeuksista.