Nää on mummokengät eikö olekin? (Linkki)
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhajuhliin sopivat esimerkiksi maksimekon tai leveälahkeisten kevyestä kankaasta tehtyjen housujen kanssa todella hyvin yhteen.
Vähän sellaisiin ajattelin. Mulla on sininen pellavamekko ja toinen korallinpunainen joiden kanssa haluisin ruskeat sandaalit. Ja sellaisen punotun korilaukun :) Ap
Virkkaatko itsellesi paperinarusta vielä tyyliin sopivan leveälierisen hellehatun?
Kiilakorko tuo myös tukevuutta askellukseen, ei ole niin kiikkerä kuin yhtä korkea tavallinen korko.
Öh, tavalliset kesäsandaalit? Pennuilla taas käsitteet sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tiedä, mutta rumat ne on. Pirun rumat.
Mikä niistä tekee rumat?
Väri. Kiilapohja. "Korkki" pohja.
Eli kaikki pielessä mun makuuni.
N52
Niin, siis onko naisen edelleen vuonna 2024 keikuttava jollain jäätävillä koroilla mukulakivikaduilla ym, ettei olisi "mummo tai täti"? Ehkä mummoudun ihan mielelläni, jos se tarkoittaa naisen vapautumista, olematta joka paikassa koko ajan "naisellinen ja seksikäs". Ihan kuin jotkut 50-luvun arvot olis edelleen voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee rumat?
N52
Mä tykkään kyllä kiilakoroista. On helpompi kävelläkin kuin ihan tavallisilla koroilla. Ap
100 euroa kengistä, jotka näyttää max. 20 euron kesäsandaaleilta?
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa tuollainen kiilakorko ei ole mummokenkä, vaan nuorten malli, mutta noissa kyseessä olevissa kengissä on silti toteutuksessa jotain rumaa ja mummomaista. Ehkä se johtuu ruskean nahan/keininahan materiaalista, väristä tai leikkauksesta. Eli vaikutelma on tätimäinen. Toinen hyvin samannäköinen kenkäpari olisi nuorekas.
Mikä toinen samannäköinen kenkäpari? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhajuhliin sopivat esimerkiksi maksimekon tai leveälahkeisten kevyestä kankaasta tehtyjen housujen kanssa todella hyvin yhteen.
Vähän sellaisiin ajattelin. Mulla on sininen pellavamekko ja toinen korallinpunainen joiden kanssa haluisin ruskeat sandaalit. Ja sellaisen punotun korilaukun :) Ap
Virkkaatko itsellesi paperinarusta vielä tyyliin sopivan leveälierisen hellehatun?
En. Onko korilaukuissakin siis jotain vikaa?😄 ap
Vierailija kirjoitti:
100 euroa kengistä, jotka näyttää max. 20 euron kesäsandaaleilta?
No missä on kahdellakympillä vastaavat? Mulla on yhdet Ponsin sandaalit ostettu joskus Espanjasta ja ne on hyvälaatuisia. Ap
Entä jos pukeutuisit just niinkuin tykkäät, ap. Ole rohkeasti oman tyylisesi, älä kysele täältä ja nöyristele.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos pukeutuisit just niinkuin tykkäät, ap. Ole rohkeasti oman tyylisesi, älä kysele täältä ja nöyristele.
Pukeudun toki. Välillä vaan on hauska kysyä av-raadin mielipiteitä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee rumat?
Tuo nahkainen osa jalkapöydän päällä on oudon näköinen. Jos olisi selkeästi leveämpi, olisi paremman näköinen, noin saa jalat näyttämään rumalta.
Vierailija kirjoitti:
Mä oisin aatellut, että ovat nuorison suosimat trendikengät. Mummokengät on tasapohjaiset ja tärkeintä niissä on, että on mukavat jalassa. Mummot haluaa miellyttää vaan itseään.
Kakarat noita käyttää, mauttomat!
JA ap, mummo sulla on housuissas! ÄLÄ nimittele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä tekee rumat?
N52
Mä tykkään kyllä kiilakoroista. On helpompi kävelläkin kuin ihan tavallisilla koroilla. Ap
Omien sanojesi mukaan siis mummo, koska nimittelit kenkiäkin mummokengiksi
En ole vielä tähänkään päivään mennessä tykästynyt kiilakorkoihin, ne näyttää jotenkin juntilta. Ja nuo tuo mieleen maalaisjuntit.
Periaatteessa tuollainen kiilakorko ei ole mummokenkä, vaan nuorten malli, mutta noissa kyseessä olevissa kengissä on silti toteutuksessa jotain rumaa ja mummomaista. Ehkä se johtuu ruskean nahan/keininahan materiaalista, väristä tai leikkauksesta. Eli vaikutelma on tätimäinen. Toinen hyvin samannäköinen kenkäpari olisi nuorekas.