Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Tom Selleck mielestäsi komea?

Vierailija
24.05.2024 |

?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Minulle hän edustaa sitä ihanaa aikakautta kun miehet:

Olivat miehiä

Näyttivät miehiltä

Pukeutuivat kuin miehet.

Nykyaika on ihan paskaa.

Jos näet jonkun ankkahuulisen silaritisu bbl:n läpikäyneet henkilön, sinun täytyy varautua siihen että kyseessä saattaa olla 2020 luvun Tom selleck, jos syyllistyt minkään tason olettamiseen, se on duunit pois, tukka pois ja raiskaussyyte varmuuden vuoksi.

M41

Vierailija
22/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuorempana. Ja toki näyttää aika hyvältä yhä jos vertaa muihin ikäisiinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistuttaa Burt Reynoldsia, josta en hänestäkään tykkää. Just niin kuin joku jo täällä kirjoitti, muistuttavat ilmiselvästi Tom of Finlandin ukkoja.

Vierailija
24/26 |
25.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaa Burt Reynoldsia, josta en hänestäkään tykkää. Just niin kuin joku jo täällä kirjoitti, muistuttavat ilmiselvästi Tom of Finlandin ukkoja.

Totta, ilmiselviä homoikoneja molemmat. En tiedä ovatko itse homoja tai muutenkaan heistä mitään, kun mikään heidän tekemänsä ei ole kiinnostanut. Tuon tyylisiä miehiä oli 70-luvulla paljon kyllä heteroissakin. Kumpikaan ei ole minun mielestäni komea, auttamatta tulee vain homovibat ja se taas ei herätä haluja yhtään. Ulkonäkökään ei miellytä, kasvonpiirteet tai väritys. Maskuliinisia kyllä ovat molemmat, mutta ei sitä maskuliinisuutta, joka minuun vetoaa.

Vierailija
25/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm ...

Vierailija
26/26 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kuuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi