Onko Tom Selleck mielestäsi komea?
Kommentit (26)
Oli nuorempana. Ja toki näyttää aika hyvältä yhä jos vertaa muihin ikäisiinsä.
Muistuttaa Burt Reynoldsia, josta en hänestäkään tykkää. Just niin kuin joku jo täällä kirjoitti, muistuttavat ilmiselvästi Tom of Finlandin ukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa Burt Reynoldsia, josta en hänestäkään tykkää. Just niin kuin joku jo täällä kirjoitti, muistuttavat ilmiselvästi Tom of Finlandin ukkoja.
Totta, ilmiselviä homoikoneja molemmat. En tiedä ovatko itse homoja tai muutenkaan heistä mitään, kun mikään heidän tekemänsä ei ole kiinnostanut. Tuon tyylisiä miehiä oli 70-luvulla paljon kyllä heteroissakin. Kumpikaan ei ole minun mielestäni komea, auttamatta tulee vain homovibat ja se taas ei herätä haluja yhtään. Ulkonäkökään ei miellytä, kasvonpiirteet tai väritys. Maskuliinisia kyllä ovat molemmat, mutta ei sitä maskuliinisuutta, joka minuun vetoaa.
On.
Minulle hän edustaa sitä ihanaa aikakautta kun miehet:
Olivat miehiä
Näyttivät miehiltä
Pukeutuivat kuin miehet.
Nykyaika on ihan paskaa.
Jos näet jonkun ankkahuulisen silaritisu bbl:n läpikäyneet henkilön, sinun täytyy varautua siihen että kyseessä saattaa olla 2020 luvun Tom selleck, jos syyllistyt minkään tason olettamiseen, se on duunit pois, tukka pois ja raiskaussyyte varmuuden vuoksi.
M41