Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei mies rakasta minua oikeasti?

Vierailija
24.05.2024 |

Olen löytänyt hyvän miehen, mutta hän on loukossa vaimonsa takia. Monta kertaa on luvannut jättää vaimon, koska ei rakasta häntä enää. Enkä ihmettele, sillä vaimo on ikävä ihminen. Keksii aina kaikkea, jotta mies ei voi ottaa avioeroa vaikka mies on minulle sanonut että haluaa erota. Nyt on alkanut tuntumaan että mitä jos mies ei oikeasti rakasta minua? Enkä käsitä miksei hän rakasta minua oikeasti? Hän sanoo että rakastaa minua suorastaan liikaa! Voiko häntä uskoa? Olen hänelle aina hyvä ja hänen vaimonsa ei. Tilanne on sydäntä raastava sekä minulle ja rakkaalleni!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama mutta olen mies. Tapailunainen roikkuu naimisissa ruman juopon läskin ukon kanssa vaikka minä olisin vapaana heti. Harmittaa ja itku tulee.

Ei ole olemassa mitään rumia läskejä ukkoja. Mies on aina komea, vika on typerän naisen läskisessä silmässä jos ei sitä huomaa!

Vierailija
22/23 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavaa, ettei pääse psostaan eroon. Olen itse aikoinaan eronnut kolmen pienen lapsen kanssa miehestä, joka ei halunnut erota. Eron kun voi yksinkin laittaa vireille. Kuulostaa ihan Uuno T-puron tasoisilta lätinöiltä. Anna sille määräaika, johan saakka odotat ja jos ei toimi, niin jätä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies rassaa miehen peräsuolta. Voimalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan