Miksei mies rakasta minua oikeasti?
Olen löytänyt hyvän miehen, mutta hän on loukossa vaimonsa takia. Monta kertaa on luvannut jättää vaimon, koska ei rakasta häntä enää. Enkä ihmettele, sillä vaimo on ikävä ihminen. Keksii aina kaikkea, jotta mies ei voi ottaa avioeroa vaikka mies on minulle sanonut että haluaa erota. Nyt on alkanut tuntumaan että mitä jos mies ei oikeasti rakasta minua? Enkä käsitä miksei hän rakasta minua oikeasti? Hän sanoo että rakastaa minua suorastaan liikaa! Voiko häntä uskoa? Olen hänelle aina hyvä ja hänen vaimonsa ei. Tilanne on sydäntä raastava sekä minulle ja rakkaalleni!
Kommentit (23)
Asuu edelleen vaimon kanssa? Ei ole omaa asuntoa? Ei ole eropaperit vetämässä? Lapsiakin voi nykyään nähdä usein, vaikkei asu samassa. Mitä jos oot täysin huijattu ja se pelaa, vakuuttelee ja vakuuttelee. Ei tee oikeasti mitään muutoksia. Se ei näy missään? Mikä ero tässä sitten on entiseen nähden.
Provohan tämä lienee, mutta tämäntyyppisiä keissejä on nähty maailman sivu. Mies syö kahdesta kuormasta. Kuulet vain hänen versionsa ja uskot kaiken?? Jos valitsee sut, olet pian se petettävä vaimo itse, ellei ole sua 20 v. vanhempi ja etsi omaishoitajaa eläkepäiville.
Mä olen vähän samassa tilanteessa. Mies on kyllä ollut ihan tosissaan ostamassa omaa asuntoa ja etsinyt töitä mun läheltä. Esitellyt mut kavereilleen ja vanhemmistakin on ollut puhetta.
En tiedä mikä on tilanne. Olen itse alkanut katsella jo muita jos homma ei selviä.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä lienee, mutta tämäntyyppisiä keissejä on nähty maailman sivu. Mies syö kahdesta kuormasta. Kuulet vain hänen versionsa ja uskot kaiken?? Jos valitsee sut, olet pian se petettävä vaimo itse, ellei ole sua 20 v. vanhempi ja etsi omaishoitajaa eläkepäiville.
Ei mies tekisi minulle niin, hän on lojaali ja luotettava. Ongelma on se noita aika joka ei päästä häntä otteestaan.
Ap
persaukinen ukko pelkää sitoutua uuteen suhteeseen.
En usko että hän pelkää sitouta. On sanonut että tykkää minusta tosi paljon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mies tekisi minulle niin, hän on lojaali ja luotettava. Ongelma on se noita aika joka ei päästä häntä otteestaan.
Ap
Noita-aika
Hassua
Tilanne on ikävä mieheni ja minun kannalta. Haluaisimme vain olla onnellisia.
Ap
Joku taitaa olla katkerana.. eikä se oo se vaimo..
Uskotko oikeesti että se mies jättää vaimonsa? I dont think so!
Mulla sama mutta olen mies. Tapailunainen roikkuu naimisissa ruman juopon läskin ukon kanssa vaikka minä olisin vapaana heti. Harmittaa ja itku tulee.
Voi apua, olet ilmeisesti hieman yksilamppuinen. Unohda se ukko ja hanki ihan ikioma mies.
Ukko ei anna eroa ja uhkaa pitää omakotitalon ja autot, muutenkin hankala ukko.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama mutta olen mies. Tapailunainen roikkuu naimisissa ruman juopon läskin ukon kanssa vaikka minä olisin vapaana heti. Harmittaa ja itku tulee.
😅
Ei tämä ole naurun asia. Itkettää. Nytkin nainen ukon kanssa saunassa.
Jaksa odottaa vielä hetki, kyllä hän ihan kohta eroaa ja saat hänet omaksesi. Tietoa on.
Se vedättää sua. Ei tuu eroamaan vaimostaan.