Oscar-gaalassa paljastavan pukeutumisen peräseinä
Ei enää oikein voi vähempää vaatetta päälleen laittaa. Se tyttöparka, jolla oli vain kapea kangashöyhen rintojen tai oikeammin nännien päällä, joutui koko ajan asettelemaan sitä.
Seuraava vaihe: nainen puetaan päästä jalkoihin, mutta rintojen ja sukuelimen kohdalla on läpinäkyvä tirkistysluukku. Seuraava vaihe: tuon luukun materiaali on suurentavaa, vähän kuin suurennuslasi.
Kommentit (11)
Näin vanhana naisena sanon että "Voi tyttöparat" Huomiota kamalalla tavalla!
Tää on näitä, "kun mikään ei riitä"-juttuja, eli parin vuoden päästä osa naisista tulee paikalle alasti varmaankin... Mutta miehet edelleen tyylikkäissä puvuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on näitä, "kun mikään ei riitä"-juttuja, eli parin vuoden päästä osa naisista tulee paikalle alasti varmaankin... Mutta miehet edelleen tyylikkäissä puvuissaan.
Sepä se. Naiset on kuin muinaiset orjattaret vähissä vaatteissa, miehet tyylikkäät puvut yllä. Muistuttaa myös suosittua poke-skeneä.
Tuntisin oloni niin epämukavaksi tuollaisissa
Tämähän nyt on vain voimaannuttavaa ja me too-hengen mukaista pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon myös miettinyt, että mikä on seuraava askel herättää huomiota? :D
anaalitappiledi
Noloa, niin noloa. En ymmärrä, miten menevät mukaan nuo naiset tuollaiseen. Kyllä säväyttää voi myös tyylikkäällä pukeutumisella. N 45
Miehille riittää sitten "tennissukka". Toki materiaali pitää olla juhlavampi. 🧦
Vierailija kirjoitti:
Joku 90-vuotias veteraaninäyttelijätär verhonaan vain yksi sulka.
Minusta amerikkalainen viihdemaailma on muuttunut liian pervoksi. Kaiholla muistelen menneen ajan elegantteja naistähtiä. Miksi naisnäyttelijän pitää näyttää glamour-mallilta, mikä taitaa olla sievistelevä nimitys poke-mallille?
Miksi Metoo-porukka ei puutu tähän naisten itsensä esineellistämiseen ja alastomuudella kilpailuun? Amerikkalaiset ovat saaneet maailman uskomaan, että naisen tärkein ominaisuus on seksikkyys ja että naisten ihmisoikeus on seksuaalisten signaalien lähettäminen missä tahansa tilaisuudessa.
Milloin miehet tulevat sinne joissain Borat-uikkareissa läpinäkyvän puvun alla? Never?