Lue keskustelun säännöt.
TAMMITENAVAT SYYSKUUN 8-->
Kommentit (42)
Olen muutaman kerran koittanut saada kuvan tänne, mutta sivusto kuulemma on epäkunnossa, aina heti sen jälkeen kun olen kuvan koittanut lähettää. Kokeilenkin nyt pelkän tekstin lähetystä...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hitsi kun tuolla vanhempien luona ei toimi netti, nyt on kertynyt liikaa juttua kommentoitavaksi tähän kellonaikaan..
Mutta omia uutisia: Ohto nukkui viime yön kahdella heräämisellä, sitä edellisen yhdellä! Eli on siis syytä uskoa että lääkärin diagnoosi on oikea, lääke auttaa. Sen antaminen on kyllä edelleen todella vaikeaa, luulen että koskaan ei ole edes puolet mennyt sisään asti...mutta vissiin se vajaa puoletkin auttaa..
Ja en tiedä yrittikö mutsi laittaa mua siivoamaan vieraiden takia tai muuta vkloppuna, mä vaan selkeästi ilmoitin sille meneväni päiväunille silloin kun Ohtokin, ja niin tein. Itseasiassa musta tuntuu että nyt se vihdoinkin ymmärsi että mua on hiukka väsyttänyt..
Tänään illalla kotona sattui kyllä kamala juttu....Ohto tippui sängyltä. Mä kun olin ihan varma että mun (neitsyt horoskoopiltani) huolellisuudella sitä ei tule sattumaan ikinä. Eikähän se mun ollessa sattunutkaan, mutta silti syytän itseäni. Mies antoi ilta-maitoa ohtolle meidän sängyllä, hämärässä huoneessa. Mä silläaikaa siirsin Ohton sänkyä noin 30cm irti meidän sängystä, kun yleensä se pinnis on siinä kii, mut oon huomannut että yöllä helpompi laittaa takaisin sänkyyn kun on itselle tila missä nousta seisomaan, nyt kun pinniksen pohja on alhaalla.
Teen näin joka ilta nykyään. Päiväksi siirrän takaisin kiinni niin on huoneessa enemmän tilaa.
Miehellä on huono näkö, hämärässä se on oikeastaan sokea kuin lepakko ilman laseja. Se oli ottanut lasit pois päästään syötön ajaksi, sitten kun pullo oli tyhjä niin kurottanut ottamaan rillinsä sängyltä. Ja sillä aikaa Ohto sitten kierähti sinne rakoon lattialle. Vitsi se huusi. Ja päässä oli kuhmu takaraivossa.
Mies oli todella järkyttynyt. Mä en edes uskaltanut näyttää omaa järkytystäni ettei se alkaisi syyttää liikaa itseään tuosta. Ei se nähnyt sitä rakoa, tai tiennyt siitä, kun pinnis on yleensä siinä.
Yritän hokea itselleni että varmaan suurin osa lapsista tippuu joskus, vauvan pää on joustava, jne..
Ihan kunnossa Ohto näyttää olevan, nukkuu nyt ja hengittää.
Silti mä en varmaan nuku kovin hyvin ensi yönä vaikka Ohto nukkuisikin, tarkkailen koko ajan..
En mä sen puoleen ole osannut muutenkaan nukkua vielä kovin hyvin. Mä heräilen tottumuksesta vaikka Ohto ei.. Mut enköhän mä opi taas nukkumaan..
Toivottavasti myös ipun luona helpottaisi!
Frimmy ja Ohto 250108