Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele Kreikan lomakohdetta

Vierailija
24.05.2024 |

Kahdella aikuiselle, itse asiassa loma olisi häämatkamme.. 

Kreetalle pääsisi edullisesti, onko millainen? Entä Samos, Santorini? 

Ps. Arvostamme hiljaisuutta ja omaa rauhaa.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin kauan sitten saarihyppely kreikassa. Lennettiin Ateenaan ja siitä Mykonos, Paros, Naxos ja Santorini. Ei ollut kuin vähän päälle viikon matka, joten enempää ei ehditty. Santoriniltä lennettiin sitten pois. Se oli aika kiva reissu ja laivayhteydet on hyvät. Kreeta on kans kiva, mutta saarillehan sitä tulee Kreikassa mentyä vieläkin.

Vierailija
22/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Malta, löytyykö kokemuksia? Sielläkin näyttäisi olevan historiallisesti upeita paikkoja ja nähtävää.

Olen joskus matkustanut vanhempien kanssa ja varasimme loman Aurinkomatkojen kautta ja jäi luotettava fiilis. Millainen olisi Apollomatkat, löytyykö kokemusta?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä Malta, löytyykö kokemuksia? Sielläkin näyttäisi olevan historiallisesti upeita paikkoja ja nähtävää.

Olen joskus matkustanut vanhempien kanssa ja varasimme loman Aurinkomatkojen kautta ja jäi luotettava fiilis. Millainen olisi Apollomatkat, löytyykö kokemusta?

Ap

Malta on tosi mukava ja kiinnostava paikka. Paljon tekemistä ja näkemistä. Mutta miksi sä jonkun matkatoimiston tarvitset? Varaa lennot ja hotelli, niin saat valita just ne mitkä parhaiten sopii.

Vierailija
24/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetan pohjoisrannikko kannattaa unohtaa, mutta ihan saaren länsikärjessä on rauhallisempi paikka nimeltä Paleohora jonne kuitenkin tehdään pakettimatkoja.

Vierailija
25/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korppuun eli Korfulle mäkin lähtisin.

Vierailija
26/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi käytiin Kalymnoksella. Pieni rauhallinen saari Kossin vieressä. Turisteja ei nimeksikkään.

Vierailija
27/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpathos on kiva pieni saari. Itse lähden kuukauden päästä zakynthokselle.

Vierailija
28/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalla Agios Nikolaos on kiva.

Vierailija
29/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan Kreikkaa.

Vierailija
30/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi käytiin Kalymnoksella. Pieni rauhallinen saari Kossin vieressä. Turisteja ei nimeksikkään.

Kalymnos on ihan jäätävän pieni paikka. Mieluummin Kos.

Vierailija
31/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa matkalle actionia ja jännitystä, niin sitten vaan maastopalojen riivaamaan Kreikkaan! Jos ei, niin sitten ei ehkä kannata. Muistatte varmaan viime kesän? Ja uutinen huhtikuulta:

https://www.aamulehti.fi/ulkomaat/art-2000010343115.html

Nämä haluaa ulkomaille itkemään ettei heitä pelasteta pois paloista.

Vierailija
32/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Malta kallis ja onnistuuko vaan muutaman päivän reissu lentojen puolesta? Matkustanut kymmenissä maissa, mutta ei koskaan Maltalla.

Vierailija
33/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Malta on tosi mukava ja kiinnostava paikka. Paljon tekemistä ja näkemistä. Mutta miksi sä jonkun matkatoimiston tarvitset? Varaa lennot ja hotelli, niin saat valita just ne mitkä parhaiten sopii.

Kivikkoa 

Vierailija
34/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutut on Kreetalla tällä hetkellä. Kivannäköinen paikka, mutta kyllä tuolla ihmisiä näyttää pyörivän.

Kreetalla on kymmeniä lomakohteita... Elounda vois sopia häämatkalaisille. Santorini, helkkarin tungos ja ylihinnoiteltua Thirassa. 

Joku Karpatos on kiva rauhallinen saari.

Riippuu mitä kaikkea haluaa nähdä ja tehdä. 

Vierailija
35/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ehdottaisin Pargaa. Pieni, rauhallinen ja kuvankaunis kohde. Turisteja on, mutta ei riesaksi asti. Jos koko viikon viettää Pargassa, niin saattaa jo käydä aika pitkäksi, mutta lähistöllä on paljon kivoja päiväretkikohteita. Kaiken lisäksi taitaa olla edullisimmasta päästä Kreikan kohteista.

Vierailija
36/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kaupunki rethymnon oli kiva.

Vierailija
37/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalymnos on ihan jäätävän pieni paikka. Mieluummin Kos.

Aloituksessa just haluttiin rauhaa... 

Onhan noita saaria vaikka kuinka, Samos on hyvä, itse tykkään kovasti Tiloksesta. 

Vierailija
38/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdottaisin Pargaa. Pieni, rauhallinen ja kuvankaunis kohde. Turisteja on, mutta ei riesaksi asti. Jos koko viikon viettää Pargassa, niin saattaa jo käydä aika pitkäksi, mutta lähistöllä on paljon kivoja päiväretkikohteita. Kaiken lisäksi taitaa olla edullisimmasta päästä Kreikan kohteista.

Ajankohdasta riippuen, keskikesällä kaiketi ihan helkkarin tungos. Sitäpaitsi tylsin paikka missä oon Kreikassa ollut. 

Vierailija
39/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kefalonia

Vierailija
40/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symi.

Olen matkustanut 42 Kreikan saarta ja KAIKKI ovat erilaisia.

Symi on kaunis, autenttinen, rauhallinen.

Tätä vielä rauhallisempi ja romanttisempi on Kastelorizo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi