Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele Kreikan lomakohdetta

Vierailija
24.05.2024 |

Kahdella aikuiselle, itse asiassa loma olisi häämatkamme.. 

Kreetalle pääsisi edullisesti, onko millainen? Entä Samos, Santorini? 

Ps. Arvostamme hiljaisuutta ja omaa rauhaa.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreeta:

https://www.lyttosbeach.gr/?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIq7WrrK-mhgMV…

Tää on täydellinen kohde lapsiperheille, miljoona aktiviteettia vesipuistoineen ym, todellinen sporttiresortti. Ollaan käyty monesti ja meillä neljä lasta. Mutta ei tämä missään nimessä mikään rauhallinen häämatkakohde ole! Välttäisin ehdottomasti kun Ap pyytää vinkkejä rauhallisesta kohteesta. Viereinen sisarhotelli Lyttos Mare enemmän aikuiseen makuun, mutta silti valtavan kokoinen sekin. Zakynthos on todella kaunis ja siellä pieniä idyllisiä hotelleja tarjolla.

Vierailija
42/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka olis todella kiva. 

Suunnittelet häämatkaa ja mietit kohteita? Mun mielestä häät on sellainen juttu että ensin pitää ottaa hääVIIKKO jossain lähialueella täällä kivassa paikassa - joku kylpylä tai Lappi tms... sauna, uimahalli...  koska ei kait ole mitään järkeä matkustaa jotain tutustumismatkaa jonnekin kauas ja sit olla 'omissa oloissa' koko viikko... varsinkin jos partneria ei ole sisäänajettu jo ennestään niin kuin nykyään 'KAIKKI' parit edellisine eksineen... sun muine tapailusuhteineen... 

Sit viikon kuluttua voikin jo lähteä pitemmälle jos nykyajan elämänkokemus ei ole tuottanut että viikon kuluttua haluaakin paeta koko suhteesta... 

Suunnitelitko eilen Italiaa ja Gambiaan - samako olet??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteita, joissa oon Kreikassa käynyt ovat Kreeta, Rodos, Kos, Santorini, Thassos, Lefkas ja Ateena. Näistä suosittelen ehdottomasti häämatkalle Thassosta tai Lefkasta. Rodos, Santorini ja Kos eivät olleet mun makuun. Kreeta ihan kiva, mutta noista kahdesta pidin todella paljon. Kauniita pieniä saaria, joissa ihana rento tunnelma. Ateenaan en nyt häämatkalle menisi ja Euroopassa on kyllä mielenkiintoisempiakin kaupunkeja.

Vierailija
44/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symi.

Olen matkustanut 42 Kreikan saarta ja KAIKKI ovat erilaisia.

Symi on kaunis, autenttinen, rauhallinen.

Tätä vielä rauhallisempi ja romanttisempi on Kastelorizo.

Symilla päivisin aika härdelli niiden päiväretkeläisten takia. Onneks venäläisiä ei nykyään, aikoinaan niitä tuli tuhansia sinne mölyämään... 

Vierailija
45/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Symillä lomailevat viettävät keskipäivät rentoutuen veden ääressä esim. veneillä siellä on tapana mennä pikku lahden pukamiin. Tuskin päivää vietetään päiväturistien seassa keskustassa.

Vierailija
46/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi.

Vierailija
47/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kesällä menossa sinne pätsiin?

Vierailija
48/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Symillä lomailevat viettävät keskipäivät rentoutuen veden ääressä esim. veneillä siellä on tapana mennä pikku lahden pukamiin. Tuskin päivää vietetään päiväturistien seassa keskustassa.

En käynyt yhdessäkään pukamassa😉.

Mutta joo, koko päivää ei voi eikä jaksa rannallakaan olla. Tosi monethan vallan rakastaa Symia, mutta itse en toista kertaa varmaan sinne päädy... no käytiin itse asiassa viime vuonna itse päiväretkellä siellä. 

Vierailija
49/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää Ranskaan tai Portugaliin, Kroatialle.

Vierailija
50/57 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauritiukselle.

Vierailija
51/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa myytävät suomalaiset vaatteet ovat rumia, ja tylsiä. Joka niitä suunnittelee ,niin ei anna arvoa kauneudelle. Ei tarvitse mennä kun Ruotsin puolelle, niin vaatteet ovat ihan erilaisia, kauniita. Niistä pitäisi sitten maksaa vielä korkea hinta ja laatua ei enää ole, kaikki tehdään jossain Bangladeshissa tai Puolassa. 

Vierailija
52/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rodos on klassikkosaari, Kreeta on klassikkosaari ja Kos on pikkupaikka. Nämä 3 on ainakin ihan ok. Muualla en ole käynyt.

Vierailija
53/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää Tilokselle tai Lerokselle, jos rauhaa haluatte

Vierailija
54/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan Korfua, joten suosittelen sitä. Joonianmeren saaret ovat vehreämpiä ja Egeanmeren puolella on sitten karumpaa ympäristöä. Toki Kreeta on niin iso saari, että sinne mahtuu kaikenlaista, myös rauhallisia kohteita, mutta jo mainittu Hanian ympäristö ei sitä kyllä ole. Kauempaa kyllä löytyy kivoja paikkoja, esim. Kolymbari tai etelärannikolla vaikka Makrigialos, mutta älä mene niihin pariin jättihotelliin. 

Korfun lisäksi esim. Kefalonia on aivan ihana. Itse menen seuraavaksi Naxokselle tai Parokselle. Tai sitten päädyn taas kerran Korfulle, koska ei sieltä malta pysyä pois... Eli vastaan Korfu.

Myös peukku Korfullle, ehdottomasti.

Vierailija
55/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kehui vuolaasti Rhodosta. Aikovat mennä miehensä kanssa uudelleen. Ja ovat siis hyvin paljon matkustellut pariskunta. Rhodos oli yllättänyt super myönteisesti tunnelmallaan.

Vierailija
56/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santorini. Kauneus vailla vertaa. Kuntoa pitää löytyä, koska portaita... 

Vierailija
57/57 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreetalle en menisi enkä varsinkaan Chaniaan tai Plataniakseen. Jos on pakko niin mieluummin vaikka Rethymnoniin mutta se ei ole rauhallinen. 

Itse suosittelen Kosia, aivan ihana paikka ja melko pieni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi