Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko myöntää että ois se kiva laueta pelkästä panemisesta!

Vierailija
24.05.2024 |

Kateellisena luen täältä siitä, miten naiset laukeaa kunnon nussimisesta. Ei tapahdu mulla. Ainoastaan jos klitorista hieroo samalla. Ärsyttävää!! Ja tämä asia tuskin tulee muuttumaan, mikäli olen oikein ymmärtänyt. 

N42

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä saanut vain yhdynnässä. Mutta saan helposti muuten klitorista stimuloimalla. Sillon ku saan seksiä minä tuntuu tosi hyvältä ja kestää enemmän ku 2min nii mä en ees mieti ikinä orkkua tai sen jäämistä. Ei mua kiinnosta.. nautin vaan siitä hyvän tuntuisesta nainnista. Orkun saa muulloinkin eikä se poista panetusta. Kunnon panon jälkeen taas menee tovi ennenkuin taas panettaa. Ilman sitä orkkuakin.

Näin on. Tuo yksi pöljä ei vain ymmärrä, että nainen voi nauttia enemmän suuseksiorgasmista ennen yhdyntää ja nauttia itse yhdynnästä enemmän sen jälkeen, vaikkei saisikaan enää toista orgasmia. Pillu on halukkaampi ja  valmiimpi ottamaan kullin vastaan ja nainen saa rauhassa keskittyä nauttimiseen ilman paineita ja orgasmin metsästystä.&n

Miten sinä mahtisonni kuvittelet, että joku olisi kateellinen sun pippelillesi. Luuletko ihan aikuisten oikeasti, että vain sulla olisi iso muna?

Vierailija
42/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämemajavia nyt ei kukaan jaksa, netistä löytyy parempaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset on rämemajavia ja miehet pelaa pelejä ja runkkaavat nettinaisille, niin tämähän on hyvä lopputulos!

Vierailija
44/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin saan pelkässä yhdynnässä mutta ratsastusasennossa jos miehellä seisoo kunnolla on oikeassa kulmassa mahdollista laueta samoin jos mies hieroo aluksi kunnolla märäksi ja työntyy sitten voimakkaasti häpykumpua painaen lähetyssaarnaajassa niin olen saanut.

N48

Vierailija
45/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen täytyy laittaa lantio sellaiseen asentoon, että häpykumpu osuu klitorikseen. Itsellä se onnistuu kun ollaan lähärissä ja minä koholla käsien varassa ja selkä notkolla. Joka työnnöllä hieron samalla häpykummullani klitorista. Vaimo on kyllä herkkä saamaan orgasmeja.

M52

Vierailija
46/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen täytyy laittaa lantio sellaiseen asentoon, että häpykumpu osuu klitorikseen. Itsellä se onnistuu kun ollaan lähärissä ja minä koholla käsien varassa ja selkä notkolla. Joka työnnöllä hieron samalla häpykummullani klitorista. Vaimo on kyllä herkkä saamaan orgasmeja.

M52

Vaimolle onnistunut helposti, koska hänellä on etupillu ja korkea häpykumpu ja häpyluu.  Joko minä keinun päällä ollessa häpyluun päällä kulli tyveä myöten sisässä tai hän on päällä keinuen häpyluunsa varassa päälläni.. Sama juttu. Siksi olenkin nimittänyt hänen häpykumpuaan huvikummuksi. Itselleni tullut toisinaan kullin yläpuolelta araksi, kun ollut tai tai vaimo ollut koko painollaan sen päällä. Kerran erehdyin ajamaan posliiniksi samoin vaimo. Meinasi tulla palohaavoja kitkasta. Kerta riitti. 

Vierailija
47/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M52

Veli todistaa vahvasti. Se on just näin.

M50

Vierailija
48/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain elämäni ensimmäisen kerran pelkästä panemisesta ollessani 38 tai 39. Sitä ennen luulin sen olevan mahdotonta. Tähän mennessä on onnistunut alle kymmenkunta kertaa ja kahden miehen kanssa. Vaatii tietyn mielentilan, tietyn asennon (lähäri niin että miehen häpyluu osuu klitorikseen), tietyn rytmin ja kestävyyttä mieheltä.

Vierailija
49/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo ikinä saanut vain yhdynnässä. Mutta saan helposti muuten klitorista stimuloimalla. Sillon ku saan seksiä minä tuntuu tosi hyvältä ja kestää enemmän ku 2min nii mä en ees mieti ikinä orkkua tai sen jäämistä. Ei mua kiinnosta.. nautin vaan siitä hyvän tuntuisesta nainnista. Orkun saa muulloinkin eikä se poista panetusta. Kunnon panon jälkeen taas menee tovi ennenkuin taas panettaa. Ilman sitä orkkuakin.

Näin on. Tuo yksi pöljä ei vain ymmärrä, että nainen voi nauttia enemmän suuseksiorgasmista ennen yhdyntää ja nauttia itse yhdynnästä enemmän sen jälkeen, vaikkei saisikaan enää toista orgasmia. Pillu on halukkaampi ja  valmiimpi ottamaan kullin vastaan ja nainen saa rauhassa keskittyä nauttimiseen ilman paineita ja orgasmin metsästystä. 

Joku nainen ehkä voi. Mutta kymmenien vuosien kokemus tuosta ensin nuolemalla/sormettamalla annetusta orkusta ja sen perään panosta ilman orkkua, ja nyt muutaman vuoden kokemus yhdyntäorkkujen harvinaisesta herkusta, ja itse en kyllä puhuisi näistä samassa lauseessakaan. Seksi oli kivaa ennenkin, mutta kyllä tämä tuntui avaavan seksissä ihan uuden maailman.

Vierailija
50/55 |
26.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Tuo yksi pöljä ei vain ymmärrä, että nainen voi nauttia enemmän suuseksiorgasmista ennen yhdyntää ja nauttia itse yhdynnästä enemmän sen jälkeen, vaikkei saisikaan enää toista orgasmia. Pillu on halukkaampi ja  valmiimpi ottamaan kullin vastaan ja nainen saa rauhassa keskittyä nauttimiseen ilman paineita ja orgasmin metsästystä. 

Joku nainen ehkä voi.

No meillä meni tuosin päin, ensin useita osikymmeniä lähes aina orgasmit naidessa ja vasta viimeisen 10v aikana vaimo halunnut enemmän ensin suuseksillä orgasmit ennen yhdyntöjä. Aikaisempina vuosikymmeninä tuota käytettiin harvoin ja lähinnä silloin varmanpäälle jos vaimolta jäi edellisellä kerralla saamatta. Vaikka koko loppuelämä saisi suuseksillä, ei määrät silti tavoita yhdynnöissä saatuja. Halujen muutoksiin lienee eniten syynä ikä ja krempat. 65v  ei ole enää mikään nuori. Niin että jos miehet joutuu vanhetessaan säätämään ja hankkimaan sildeä niin kyllä se vanheneminen näkyy naisillakin. Mutta onneksi on ollut vielä haluja ja kykyä saada orgasmit. Sekään ole mitenkään kirkossa kuulutettu iäkkäillä naisilla. Muuten pillu on voimissaan ja halukas vielä. Nyt mennään näillä, mutta tilanne voi taas muuttua että mielii enemmän yhdynnässä. Minusta ja kullini seisokista ne ei ainakaan ole kiinni, kun kestävyys on parantunut. 

Vierailija
51/55 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku nainen ehkä voi.

Pate tietysti eri mieltä, kun se ei enää pysty pano-orkkuihin. Yrittää sitten selitellä asiaa itselleen parhain päin.

Vierailija
52/55 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Tuo yksi pöljä ei vain ymmärrä, että nainen voi nauttia enemmän suuseksiorgasmista ennen yhdyntää ja nauttia itse yhdynnästä enemmän sen jälkeen, vaikkei saisikaan enää toista orgasmia. Pillu on halukkaampi ja  valmiimpi ottamaan kullin vastaan ja nainen saa rauhassa keskittyä nauttimiseen ilman paineita ja orgasmin metsästystä.&n

Ei kymmeneen vuoteen. Eli orkut loppu jo 55 vuotiaana vaimolta. Buhahahaa. Sä olet totaalinen luuseri.

Orgasmi lähes aina. Sähän olet täällä buustailliut, että mankelipillu on saanut JOKA kerta ja että SINÄ olet ne orkut tarjoillut. Voi mikä Ruuneperi koko ukko on. Eikä ongelma tietenkään johdu susta vaan vaimosta. Mitäpä muutakaan.

Vierailija
53/55 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin sanoa samaa kuin ap, että olisi kiva laueta pelkästä panemisesta. Laukean vain joka kolmas tai neljäs kerta pelkällä yhdynnällä. Siksi yhdyntä on mulle melkein pakkopullaa, tykkään enemmän suuseksistä sekä antavana, että saavana osapuolena. Mutta aina silloin kun kuitenkin laukean yhdynnässä, se tuntuu tosi hyvältä.

Vierailija
54/55 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. esileikit ovat tyhjänpäiväisiä. Minulle riittää pelkkä pano.

Vierailija
55/55 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki vaikka vibraava penisrengas esim. mallia pupu, niin ei tarvitse itse hieroa.....tähän pulmaan on kehitetty satoja erilaisia leluja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi