Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi italialaiset ovat niin tummia jos ovat valkoisia?

Vierailija
24.05.2024 |

Mikä tää italialaisten etnisyys oikein on kun eivät kuulemma ole hispaanoja ja kieltävät olevansa latinoja tai romaneja? Mikä selittää tummuuden? Eiväthän suomalaiset, skandinaavit, britit, saksalaiset tai slaavit ole tummia ja siksi meitä kutsutaankin valkoisiksi. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä Italia-vihaa täällä. En kyllä heistä suurempaa vikaa keksi. Upea historia ja kulttuuri, ruoka, taide jne.

Mukavampaa väkeä kuin moni muu Euroopan kansa.

Vierailija
42/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Valkoisuutta on eri asteista. Suomalaiset taitavat olla kaikkein valkoisimpia. Välimeren ihmiset taitavat olla valkoisista tummimpia.

Joskus kuulee eurooppalaisista etnisyyksistä puhuttaessa käytettävän (virheellistä) termiä "Mediterranean race" ikään kuin Välimeren kansoilla olisi oma yhteinen etnisyytensä. 

Ei ole suomalaiset valkoisempia. Irkuissa ja briteissä löytyy niin lakanankalpeita, ettei sellaisia näe Suomessa käytännössä koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liikun paljon ulkona ja minua on joskus luultu italialaiseksi tummien hiusten ja rusketuksen ansiosta vaikka sukututkimusten mukaan olen niin suomalainen kun vaan olla voi.

Vierailija
44/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän suomalaiset eivät ole millään tavalla "puhtaita" jos ideaali on joku 30-luvun nassestandardi. Perimässä on germaniaa, baltiaa, saamea, venäjää ja mongoliaa muun muassa.

Vierailija
45/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap koskaan käynyt Italiassa? Kyllä iso osa on vaaleita.

Vierailija
46/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japhetista polveutuvat eurooppalaiset, suuren tulvan jäljiltä, josta sisävesille ajautunut saimaannorppa esimerkkinä Suomessa.

Niin ihmeellistä on elämä.

Vierailija
47/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisilla on maurien eli berberien geenejä etenkin etelässä. Sisiliassa eniten.

Eipä kyllä hirveästi. Muinaista Lähi-idän perimää taas on kylläkin enemmän pohjoiseurooppalaisiin verrattuna. 

Vierailija
48/48 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italialaisten miesten olen kuullut naisistaan sanovan että niiden kasvonpiirteet on "kolhon maskuliinisia" ja että näyttävät drag-queeneilta kun laittautuvat.

Siksi innostuvat muiden maiden naisista enemmän, pehmeät ja herkät piirteet ovat heikkoutensa.

Toki kun katsoo yhtä aikojensa tunnetuinta italialaista poppitähteä Sabrina Salernoa niin onhan hän aika maskuliininen kasvoistaan, ja jos ei olisi asennuttanut paikallisten missikisojen jälkeen silikoneja niin näyttäisi vielä vähemmän naiselliselta.

https://i.pinimg.com/736x/39/6a/6e/396a6e73e83c9f5c24ddf17cac69e2b2.jpg

Kun taas täällä Suomessa silikooni-Sabrinaa pidettiin useimpien miesten osalta kauniina jumalattarena. :D Naamastakin. Me naiset oltiin aina sitä mieltä että hänen kasvot näyttävät meikatulta mieheltä, että monien bändien meikatut miehetkin (Poison, Mötley Crue, Hanoi Rocksin Monroe jne) näytti naisellisimmilta kuin Sabrina!

Olen samaa mieltä, etteivät italialaiset naiset ole kasvoiltaan kauniimpia, mutta usein näillä on solakat ja naiselliset vartalot verrattuna laatikkomaisiin ja jätkämäisiin naisvartaloihin, jotka ovat tavallisempia pohjoisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän