Kirjoitteletteko aaveelle työpaikan koneelta..?
Mites te vakkarit ja vieraat, lähteekö kommentit kotisohvalta käsin vai 9-17 työpaikalta?
Kommentit (30)
Aaveelle en viestittele mutta kummitukselle joskus
Tottakai
Oon Pietarissa ja saan tästä palkkaa 400 e / kk
Töistä tietenkin, en vapaa-aikaani tähän tuhlaa.
Oon työtön hunsvotti joka lorvii päivät himassa. On niin kovin vähän sisältöä elämässäni, ei ole perhettä, ei ystäviä, muita kuin morjesta-tuttavia.
Tämä on mun päivän viihdykettä tämä palsta. Tämä on mulle tärkeä juttu, oonko säälittävä.
Vierailija kirjoitti:
Oon työtön hunsvotti joka lorvii päivät himassa. On niin kovin vähän sisältöä elämässäni, ei ole perhettä, ei ystäviä, muita kuin morjesta-tuttavia.
Tämä on mun päivän viihdykettä tämä palsta. Tämä on mulle tärkeä juttu, oonko säälittävä.
Et missään nimessä ole säälittävä!
t.ap
Vierailija kirjoitti:
Tottakai
Oon Pietarissa ja saan tästä palkkaa 400 e / kk
Harasoo! Davai! Njet poni mai!
Viestittelen aaveen kanssa enimmäkseen telepaattisesti. Tänne kirjoitan puhelimella, en ikinä tietsikalla.
Taitaa tosi moni töistä naputella! Kun on niin halvatun tylsää, siellä (lue täällä) töissä, tämä antaa vähän kickass douppia vereen kun te ootte vaan niin hauskoja satiirikkoja täällä kaikki!
Av vauva on vaan ylivoimasen paras kokokansan yrjökippo.
No ei ole ihme, että Suomen talous sakkaa. Työssäkäyvät vaan lorvivat ja loisivat ja huutavat, että työttömien pitää mennä töihin. Tekisitte itse työtä.
haha, aapee on aavee ja humoristi ;))
Taa on ihan legendasaitti, kaikki täällä käy vauvasta vaariin vaikkei myönnetä..
Ei oo aaveen voittanutta, aavee on samaa kastia Turun sinapin, Nokian ja saunan ja mitä näitä nyt on kanssa! Sanokaa mun sanoneen aavee on olohuone.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihme, että Suomen talous sakkaa. Työssäkäyvät vaan lorvivat ja loisivat ja huutavat, että työttömien pitää mennä töihin. Tekisitte itse työtä.
No mitäs sinä täällä pauhaat, itse oot just nyt palstoilla kuten mekin, katkera k*nttura?!
Vierailija kirjoitti:
Miten muuten työpäivän muka saisi kulumaan?
Joojoo,kaikkia naurettavia suojatyöpaikkoja sitä onkin.Minulla on helvetillinen kiire.
Ohan meillä Suomi24 mutta eip Vaaville vertaa vejä ei millään.
Kyllähän näin on, en kävisi täällä omalla ajalla vaikka maksettaisiin. Ainoastaan töissä jos on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joojoo,kaikkia naurettavia suojatyöpaikkoja sitä onkin.Minulla on helvetillinen kiire.
Niin kiire että ehdit vauvalle ja vastata kommenttiin?
Vierailija kirjoitti:
Palkka juoksee ja työt tulee tehtyä ja palstalle ainoastaan kun on tylsää. Voi piipipiipi kun työt muuttuvat ja ei kaikkien tarvitse kirjaimellisesti paiskia hiki päässä töitä joka päivä. En pidä vastauksesta "ok boomer" mutta sopii tähän.