Kirjoitteletteko aaveelle työpaikan koneelta..?
Mites te vakkarit ja vieraat, lähteekö kommentit kotisohvalta käsin vai 9-17 työpaikalta?
Kommentit (30)
Koti on työpaikka. Se vähän riippuu kellonajasta ja päivästä, kirjoitellaanko täällä vapaalla vai töissä. Voi olla vapaalla, töissä tai työtön (ei ole työtä). Osan päivästä voin olla vapaalla ja osan töissä. Sitä ette täällä palstalla huomaa tai erota, olenko töissä, vapaalla vai työtön.
en usko aaveisiin, enkä muuhunkaan yliluonnollisen
En kirjoittele aaveelle enkä haamulle.
Sekä että.
Työpäivän lomassa silloin tällöin tänne kirjoittelen ja kotona kun huvittaa.
Vartoos nyt ap ko mä mietin. Vuodesta 2016 se tais alkaa, tuo säännöllinen piipahus vaavin palstalla. Tähän jää koukkuun oudolla tapaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihme, että Suomen talous sakkaa. Työssäkäyvät vaan lorvivat ja loisivat ja huutavat, että työttömien pitää mennä töihin. Tekisitte itse työtä.
"Terveisin aaveella lorviva loinen"
Töissä yleensä kirjoittelen. Täällä kesätyöntekijät tekee kaikki hommat, itsellä ei ole juuri mitään tekemistä.
Kirjoitan etätöitä tehdessä, mutta aina omalta koneelta, joka on työkoneen vieressä.
No voi piru! Narahettiinko me kaikki nyt, hö ho. Yks jos toinen saleen työscreenin suojissa scrollaa vauvista koko työpäivän! Mä ainaki! *näyttää kieltä*
En koskaan