Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia yh-äidin kanssa seurustelusta?

Vierailija
24.05.2024 |

Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on seurustelusta yh-äitien kanssa? Itse olen tavannut kuukausi sitten mukavan yh-äidin ja tapailu on muuttunut aika tiiviiksi. Ymmärrän, että yh-äidin kanssa suhteessa joudutaan menemään pitkälti lapsen ehdoilla, varsinkin kun kyse on vielä taaperosta. Kaverit ovat hieman skeptisiä ja varoitelleet, että näissä jutuissa voi tulla eteen vähän kaikenlaista, vaikka ei heillä kellään ole omakohtaisia kokemuksia yh-äideistä. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ihmisiltä, joilla on omakohtaisia kokemuksia vastaavasta. Minkälaisia haasteita on tullut vastaan?

M26

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ikävältä ajatella, että jos nainen on saanut lapsen ja jäänyt syystä tai toisesta yksin lapsen kanssa, etteikö hän olisi enää uuden parisuhteen arvoinen. Kaikilla voi tulla elämässä eteen vaikeuksia ja eroja, mutta eikö silti ole oikeus uuteen parisuhteeseen ja onneen? Aloittajalle sanoisin, että jos olet riittävän kypsä ihminen lapsiarkeen ja todella pidät sekä naisesta että lapsesta, niin ilman muuta suhteeseen. Jos taas etsit enemmän hauskanpitoa ja vaikka kaupunkilomia kumppanin kanssa, niin älä.

Vierailija
22/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän hyvä sängyssä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa tyytyä väljään emättimen niin sitten yh äiti sopiva. 

Onko ihan omakohtaisia kokemuksia tästä? Omalla vaimolla on kolmen synnytyksen jälkeen edelleen tiukka emätin. Myös niitä lantiopohjalihaksia pystyy halutessaan treenaamaan, jne.

Vierailija
24/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä taapero eli parin vuoden sisään sitouttaa uuden ukon tulemalla raskaaksi. Näin teki kaverinikin joka oli yh mutta mies pakotti aborttiin

Vierailija
25/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli 28-29-vuotiaana muutaman kuukauden suhde samaa ikäluokkaa olleeseen yh-äitiin.

Lapsi oli 6-vuotias tyttö.

Alkuvaiheessa suhde toimi, kun joustin riittävästi, mutta sitten sain tarpeekseni jatkuvista myöhästelyistä,

tapaamisten perumisista (lapsi ei halunnut, että äiti lähtee) ja siitä, että minun itseni olisi pitänyt olla jatkuvassa

lähtövalmiudessa ("nyt mä sainkin lapselle hoitajan"). 

Viimeinen naula oli se, että minua vaadittiin tulemaan lauantai-iltana lapsenvahdiksi, kun yh-äidillä oli välttämätön meno (tyttöjen ilta) ja kun en suostunut, alkoi itku ja parku.

Vuosi suhteen päättymisen jälkeen tutustuin naiseen, joka on nyt vaimoni. Olen tyytyväinen tilanteeseen.

Vierailija
26/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä ryskyttää peräaukkoonkin ja ankkahuulten väliin, miksei kainaloonkin, sulta puuttuu mielikuvitusta. 

Vierailija
27/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on varmasti kuherruskuukausi vielä menossa, mutta oletko ajatellut sitä, millaiseksi suhde muodostuu, jos esim. muutatte yhteen? Silloin taapero on koko ajan paikalla ja se pikkulapsiarki iskee vasten kasvoja. Enkä sano, että se olisi huono asia, mutta vaatii asennoitumista. Pienen lapsen kanssa mennään pitkälti lapsen ehdoilla, eikä pientä lasta voi jättää yksin kotiin, kun haluaisit lähteä naisen kanssa jonnekin. Ns. normaalitilanteessa vanhemmat ikään kuin kasvavat tilanteeseen jo raskausaikana. Sinä joudut samaan tilanteeseen ns. kylmiltään. Ei välttämättä ole helppoa, mutta jos on motivaatiota, niin opit kyllä.

Vierailija
28/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan omakohtaisia kokemuksia tästä? Omalla vaimolla on kolmen synnytyksen jälkeen edelleen tiukka emätin. Myös niitä lantiopohjalihaksia pystyy halutessaan treenaamaan, jne.

Luulet näillä sankareilla olevan kokemusta? :D :D :D

Vierailija
29/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näistä vastauksista voi päätellä, että miehiä on joka lähtöön. Toinen toistaan ennakkoluuloisempia, suorastaan tyhmiä ja tietämättömiä, jopa ilkeitä.

Ja sitten on ihanat, joustavat, fiksut, tasapainoiset miehet, kaikki kunnia heille. Arvostan kunnon miestä! Sellaista perusjässikkää.

Vierailija
30/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin suunnilleen ap:n ikäinen, kun tapasin nykyisen vaimoni. Hänellä oli vuoden ikäinen lapsi ja lapsen biologinen isä ei ollut millään tavalla kuvioissa silloin, eikä sen jälkeenkään. Nyt on takana reilu 20 vuotta avioliittoa ja myös yhteisiä lapsia on tullut. Olen myös luonnollisesti ollut isä tälle ei biologiselle lapselle, enkä ole tehnyt mitään eroa hänen ja biologisten lasteni välille. Lapsi, joka on nyt siis jo aikuinen, on myös aina pitänyt minua isänään ja kutsunut isäksi. Jos alkaa liikaa miettimään, mikä voi mennä pieleen, niin ei suhteesta tule mitään, oli sitten yh tai sinkku.

Vierailija
31/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pojat kun tietäisit

Vierailija
32/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua vaivaa? Tässä iässä voit helposti löytää naisen ilman näitä ongelmia. Älä tuhoa elämääsi äläkä maksa jonkun virheistä. Etsi yksinäinen nainen ilman lapsia ja hanki lapsia yhdessä. Koko elämä edessä. Älä tuhoa sitä heti alussa.

Vierailija
33/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se täyttä helvettiä, olet vain ainostaan lompakko ja maksaja. Kaikki menee miten ex ottaa lapset lapsen. Lomat vkl ihan kaikki, mitään ei voi suunnitella kun ei tiedä miten ex ottaa. Panopuuna ihan jees, sen jälkeen kotiin.

Totta joka sana. Jos yh-liitteen tilalla on jokin muu liite. Yh-liitteen yhteydessä se ex ei ota niitä lapsia tai jos ottaa, äärimmäisen vähän. 

Kumma, kun miehet aina kehuvat olevansa niin hyviä isiä. Todellisuus siis taitaa olla ihan muuta, Ei tarvitse vieraannuttaa, miehet eivät viitsi alunperinkään hoitaa omaa osuuttaan lapsista.

Vierailija
34/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiimaisia ja kovia panemaan kun saa vaan lapset pois jaloista. Mutta kannattaa pitää huolta ehkäisystä ettei jää nalkkiin yh:n kanssa.

Juuri näin, haussa on rahoittava isäpuoli lapsille ja sen saadakseen seksiä on paljon mutta se loppuu sitten kun uusi mies on pannut yhäipän paksuksi ja näin nalkkiin.

Höpö höpö.

Minä toin omaisuutta ja varallisuutta suhteeseen ja palkkakin oli parempi kuin miehelläni silloin alkuvuosina. Nyt toisinpäin kun olen jo eläkkeellä ja miehen tulot yli 100ke vuodessa. 

Ja kaikki nämä vuodet olen ollut se aktiivisempi myös makuuhuoneessa. 

No tietämättömyys on typeryyttä! Parempi sun on ilman naista;)

9

Vierailija
35/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä taapero eli parin vuoden sisään sitouttaa uuden ukon tulemalla raskaaksi. Näin teki kaverinikin joka oli yh mutta mies pakotti aborttiin

Mies ei voi sellaiseen pakottaa.

Vierailija
36/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Tuokaan ei pidä paikkaansa. Mies valittaa aina että olen liian tiukka

Vierailija
37/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha! Tuokaan ei pidä paikkaansa. Mies valittaa aina että olen liian tiukka

Ja olet synnyttänyt? Käy lääkärissä, ei ole normaalia. Voi olla myös psykosomaattista.

Vierailija
38/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaikeaa ja usein se ex-mies kummittelee jossain. Voi olla jopa mustasukkainen exästään ja käy kimppuun.

Vierailija
39/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidille mies jolla itsellään lapsia. Jättäkää meidät lapsettomat rauhaan 👍

M37

Vierailija
40/61 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin tulevan vaimoni reilu 10 vuotta sitten, hänen ollessa pienen lapsen yh. Näin jälkikäteen sanoisin että tärkein osa kokonaisuutta oli se, että hänellä oli hyvät välit lapsen isään. Ero oli hoidettu siististi, ja siitä oli päästy henkisesti yli. Lapsi oli vuoroviikoin isällään, ja kaikesta oli mahdollista neuvotella hyvässä hengessä. Katkeruutta ei ollut kellään. SIlloin homma toimi hyvin, eikä ongelmia tullut. Riitaisaan, katkeraan isäsuhteen omaavaan yh-äitiin en olisi lähtenyt sekaantumaan.

Jälkikäteen katsottuna ollaan kyllä ymmärretty että taisi siellä olla eroseminaareista ja muusta henkisestä työstä huolimatta jotain selvittämättömiä asioita taustalla, jotka sotkivat meidänkin suhdetta. Turhia väärinkäsityksiä, oletuksia toisesta, sen sellaista. Intiimipuoli myös hieman vaikea, tosin siinä varmaan enemmän syynä vaimon vähäinen parisuhdekokemus kuin yh-äitiys (kun on tottunut vain yhteen kumppaniin, on helppo olettaa että kaikki miehet ovat samanlaisia, ja jos uusi kumppani ei sitten olekaan, voi siitä, yhdistettynä kommunikaatio-ongelmiin ja väärinkäsityksiin, syntyä kaikenlaista soppaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän