Kokemuksia yh-äidin kanssa seurustelusta?
Minkälaisia kokemuksia ihmisillä on seurustelusta yh-äitien kanssa? Itse olen tavannut kuukausi sitten mukavan yh-äidin ja tapailu on muuttunut aika tiiviiksi. Ymmärrän, että yh-äidin kanssa suhteessa joudutaan menemään pitkälti lapsen ehdoilla, varsinkin kun kyse on vielä taaperosta. Kaverit ovat hieman skeptisiä ja varoitelleet, että näissä jutuissa voi tulla eteen vähän kaikenlaista, vaikka ei heillä kellään ole omakohtaisia kokemuksia yh-äideistä. Kiinnostaisi kuulla kokemuksia ihmisiltä, joilla on omakohtaisia kokemuksia vastaavasta. Minkälaisia haasteita on tullut vastaan?
M26
Kommentit (61)
Ei olis mulla ongelmaa, kiva vaan että nainen tykkää seksistä, mutta tosiaan aivan ehdoton edellytys olisi että hän tekisi täysin selväksi että tykkää siitä myös minun kanssani. Haluttomuutta tai lahnailua olisi kyllä vaikea hyväksyä jos takana on noin värikäs historia, siitä vetäisin kyllä väistämättä johtopäätöksen että olen hänelle selvästi väärä mies, kun ei syty samalla tavalla kanssani.
Toinen tärkeä aspekti on tietty tuo mahdollinen mielenterveyspuoli: on totta että joskus tuollainen määrä kumppaneita noin nuorena kielii jostain pääkopan ongelmista, mutta niitä tarkkailemalla ja olettaen että niitä ei (enää) ole, en antaisi sen häiritä.
Vierailija kirjoitti:
Kilttimiehellä on yh-äitien kanssa mahdollisuus, kun yleensä hakevat rauhallista ja kotona viihtyvää miestä. Siinä on kiltillä taviksella mahdollisuus saada ns. upgreidaus tasoteoriaankin, eli tasoaan kauniimpi nainen, joka ei muuten taviksesta kiinnostuisi.
Miten niin? Lapsettomiakin on. https://www.rosebrides.com/search/results/?skey=10e10ed6b322f7ca8257282…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa tyytyä väljään emättimen niin sitten yh äiti sopiva.
Haha! Tuokaan ei pidä paikkaansa. Mies valittaa aina että olen liian tiukka
Ja olet synnyttänyt? Käy lääkärissä, ei ole normaalia. Voi olla myös psykosomaattista.
4x. Mulla on hyvät lantionpohjan lihakset ja osan myös käyttää niitä.
Helpolla päässyt elämässä/helpolla saanut rahaa jos on valmis käyttämään energiaansa toisen ihmisen jälkikasvuun.
Myönnän olevani itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Helpolla päässyt elämässä/helpolla saanut rahaa jos on valmis käyttämään energiaansa toisen ihmisen jälkikasvuun.
Myönnän olevani itsekäs.
Mun mies ei kyllä rahaa ajatellut (tai sen "menettämistä") kun rakastui minuun.
Kumppanuus, keskinäinen arvostus ja ystävyys, rakkaus, upea parisuhde, läheisyys ja seksi on olleet rahaa tärkeämpiä meille.
Mutta kukin tyylillään. Rahat varmaan lämmittää sua kivasti yksinäisinä iltoinasi??
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani itsekäs.
Suhteen voi hoitaa myös niin, ettei maksa penniäkään toisen lapsista tai käytä niihin kauheasti energiaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani itsekäs.
Kumppanuus, keskinäinen arvostus ja ystävyys, rakkaus, upea parisuhde, läheisyys ja seksi on olleet rahaa tärkeämpiä meille.
Mutta kukin tyylillään. Rahat varmaan lämmittää sua kivasti yksinäisinä iltoinasi??
Ehkä hän on jo löytänyt tai aikoo etsiä lapsettoman puolison?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani itsekäs.
Edellistäkö tarkoitat.
Toivotan onnea tuolla asenteella!!
Parisuhde on aina jakamista ja kompromisseja vaikka molemnat olisivat lapsettomia. Muuten kyseessä on vain 2 hengen panosuhde ei parisuhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani itsekäs.
Edellistäkö tarkoitat.
Toivotan onnea tuolla asenteella!!
Parisuhde on aina jakamista ja kompromisseja vaikka molemnat olisivat lapsettomia. Muuten kyseessä on
Totta kai, mutta eihän hän sanonut muuta kuin ettei haluaisi käyttää rahaa ja energiaa toisen ihmisen lapsiin. Ei ole pakko, voi pariutua lapsettoman kanssa.
Yleensä yh-äipät on tosi halukkaita, kun saavat harvoin. En tiedä miten sitten parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä yh-äipät on tosi halukkaita, kun saavat harvoin. En tiedä miten sitten parisuhteessa?
Kiitos panoksestasi tähän keskusteluun!
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni oli yh kun tavattiin, eikä kyllä istu tähän kategoriaan ollenkaan. Oli mennyt yhteen lukioaikaisen poikaystävänsä kanssa, olivat molemmat toistensa ensimmäiset. Jossain vaiheessa kolmenkympin tietämillä tiensä erkanivat, mies oli löytänyt toisen. Uskon (nyt, näin vuosien kokemuksella) että tuo mies oli hairahduttuaan sivusuhteeseen saanut makua siitä mitä halukkaan naisen kanssa oleminen on, ja siitä alkoi heidän alamäkensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni oli yh kun tavattiin, eikä kyllä istu tähän kategoriaan ollenkaan. Oli mennyt yhteen lukioaikaisen poikaystävänsä kanssa, olivat molemmat toistensa ensimmäiset. Jossain vaiheessa kolmenkympin tietämillä tiensä erkanivat, mies oli löytänyt toisen. Uskon (nyt, näin vuosien kokemuksella) että tuo mies oli hairahduttuaan sivusuhteeseen saanut makua siitä mitä halukkaan naisen kanssa oleminen on, ja siitä alkoi heidän alamäkensä.
Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että onko yh vai ei.
Turun suunnalla on ihan tavallista,että yh-äipät lähtevät ruotsinlaivoille pantaviksi ja risteilyn jälkeen voi taas palata siihen äippämoodiin.
Ihanko todella te raukat kuvittelette, että kaikki eronneet naiset, joilla on lapsia, ovat yksinhuoltajia? Vaikka yleisin huoltajuuskuvio on yhteishuoltajuus?
``Ylivoimaisesti suurin osa vanhemmista hoitaa lapsia eron jälkeenkin yhteishuollossa. Yksinhuoltajuus tarkoittaa, että toinen vanhemmista päättää yksin merkittävistä asioista. Perusteita yksinhuoltajuuden saamiselle ovat esimerkiksi vanhemman vakava päihde- tai mielenterveydenongelma tai lapseen tai toiseen vanhempaan kohdistunut väkivalta.``
Vai todellako suomalaiset miehet ovat noin juoppoja, väkivältaisia ja / tai päästään sairaita?
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani itsekäs.
Tosi hienoa kun joku on rehellinen tärkeissä asioissa. Itsetuntemus on hyvä asia. Monet eivät edes tiedosta olevansa itsekkäitä, saati myöntäisi sitä muille.
Vierailija kirjoitti:
Ihanko todella te raukat kuvittelette, että kaikki eronneet naiset, joilla on lapsia, ovat yksinhuoltajia? Vaikka yleisin huoltajuuskuvio on yhteishuoltajuus?
``Ylivoimaisesti suurin osa vanhemmista hoitaa lapsia eron jälkeenkin yhteishuollossa. Yksinhuoltajuus tarkoittaa, että toinen vanhemmista päättää yksin merkittävistä asioista. Perusteita yksinhuoltajuuden saamiselle ovat esimerkiksi vanhemman vakava päihde- tai mielenterveydenongelma tai lapseen tai toiseen vanhempaan kohdistunut väkivalta.``
Vai todellako suomalaiset miehet ovat noin juoppoja, väkivältaisia ja / tai päästään sairaita?
Termi yh menee myös naisilla yhtä usein sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Termi yh menee myös naisilla yhtä usein sekaisin.
Jep. Ollaan niin yksinhuoltajia, vaikka lapset ovat isällään pari kertaa viikossa ja joka toinen viikonloppu. Lisäksi mies maksaa elarit. Tiedän parikin tapausta.
Puhekielessä eronnut äiti on hyvin usein yh. Eronnut isä taas ei, vaikka luonapitoa voi hyvinkin olla yhtä paljon kuin äidillä. Kyllä siihen samaan jotain asenne- tai tunnelatausta liittyy.
Sulla alkaa tulemaan vähitellen kiire, jos meinaat omia lapsia hankkia oman ikäisen naisen kanssa.