Suomi onnistui kuin onnistuikin kääntämään huonon kisamenestyksen tuomareiden syyksi, tämä on minusta huvittavaa
Suomi pelasi aivan järjettömän huonosti koko kisojen ajan. Mä menin kirjaimellisesti nukkuu eilen toisen erän jälkeen, koska mua ei kiinnostanu katsoa meidän peliä. Mä olen vielä ihminen, kuka tykkää katella pelejä yleensä. Tänä vuonna mua ei vaan kiinnostanu enää katsoa Leijonien sähläämistä, koska se peli on huonoa nykyisin, se on saman toistamista kokoajan ja toivomista, että jatkopaikkoja tulee.
Jos Larmi ei olis ollu maalilla, toi peli ois ollu 20-1
Sit meil on viel Jalonen kuka huutaa tottakai tuomareista itsekin medialle, ettei kukaan vahingossakaan katso häntä itseään ja hänen valmennustyyliään. Hän on vastuussa meidän häviöstä ja tippumisesta, ei tuomarit, ei pelaajat, eikä kukaan muu.
Se on aika outoa, kun Suomi pärjää, Jalonen nostetaan aina jalustalle. Mutta kun Jalonen tekee virheitä, kukaan ei uskalla sanoa mitään.
Meidän on aika alkaa kehittämään meidän jääkiekkoa ja tuomaan NHL pelaajia mukaan kisoihin. Muutkin tekevät niin.
Kommentit (5)
Lopetin katsomisen Pietarin kisoihin yli 20 vuotta sitten, kun paljastui, että pelaajat olivat olleet dokaamassa koko yön ennen pudotuspeliä ja ottivat krapulassa pataan. Mitä järkeä tuollaista pellesakkia on kannattaa.
Tsekki Kanada Sveitsi ja Ruotsi jatkossa
Ne on kaikki täyteen NHL pelaajia.
Eli kukaan ei voi sanoa, että NHL pelaajat ei pelaa hyvin MM kisoissa. Tämäkin argumentti on nimittäin kuultu monesti.
Suomalaisten tapana on aina syytellä muita, vika ei ole koskaan itsessään vaan se vika on aina muissa.