Kaveri naljailee ostoksilla
Onko muilla kavereita/ystäviä, joilla tapana ehkä tiedostamattaan olla v-mäisiä, piikittelemällä tyyliin että joopa joo, niin kuin sulla ei olisi jo tuollaisia, tai niin niin, ai että ihan tarvitset.. minusta sulla on jo tuollainen, tmv.
Tosi rentouttavaa olla kaupoilla, kun mihin saa tana tahansa koskee, niin saa kuulla, kuinka sullahan on tuollainen jo - ja asia ei todellakaan ole niin, vaan olen hyvinkin harkitsevainen ostaja.
Kommentit (3)
Onko sulla joku vika, että meet tuollaisen kaverin kanssa aina? Jätä se! Ja mee omassa rauhassa onnellisena. Tai ota joku positiivinen ja kiva sinne. Vihdoin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla joku vika, että meet tuollaisen kaverin kanssa aina? Jätä se! Ja mee omassa rauhassa onnellisena. Tai ota joku positiivinen ja kiva sinne. Vihdoin.
Aina? Missä kohtaa sanoin, että olen hänen kanssaan aina? Kysyin, että onko kenelläkään kaveria, jolla tapana piikitellä ostoksilla. Riittää se hermojen menetykseen kerta-parikin.
Mulla OLI kaveri jonka kanssa kaupoilla ei koskaan kierretty siellä mihin minä halusin, vain hänen asioidensa perässä. Ja jos joku tuttavani tuli vastaan, minut komennettiin äkkiä takaisin liikkeelle mutta hänen tuttavien kanssa jäätiin pitkiksi ajoiksi juttelemaan...
Kaikkea sitä onkin tullut koettua, huhhuh.