Ruotsi - Suomi MM jääkiekko
Matsi alkoi ja suomee viedään koko ajan. Tasoero tuli selväksi heti 2 minuutissa.
Kommentit (56)
Koskaan ei pääse mihinkään jos ei usko omiinsa! Mä uskon!
Kyllä Suomi-Ruotsi matseissa on aina jotain erikoista! Se Ruotsi olis nyt voitettava!
Vierailija kirjoitti:
Pelissä kun pitää normaalit äänet päällä niin mainokset huutavat. Kiitos Mtv. En osta. Mitään.
Aivan sama, kunhan ei maksukanaville nää mene.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on saanut tuomaripelistä kuudennen kenttäpelaajan itselleen.
Miten minusta tuntuu, että olen nähnyt tuon joskus ennekin?
Jep. Eikö se vain osoita, että päätuomari ei ole tehtävuensä tasalla ts. on ammattitaidoton kun alkaa puuttua peliin suosimalla toista joukkuetta.
Suomi ei saa kiekkoa haltuun millään edes 10 sekunniksi. ovat aivan liian hitaita.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei saa kiekkoa haltuun millään edes 10 sekunniksi. ovat aivan liian hitaita.
Usko ei lopu koskaan
Suomen pelaaja syötti vielä vaikka oli aivan vapaa paikka laukoa eikä yhtään ruotsalaista edessä. Se kertoo jo paljon ettei pää ole kunnossa.
0-0, enpä olis vielä aamulla uskonut! Hyvinhän tää menee.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on saanut tuomaripelistä kuudennen kenttäpelaajan itselleen.
Miten minusta tuntuu, että olen nähnyt tuon joskus ennekin?
Se yksi jäähy mistä Suomi sai rangaistuksen. Kun näytettiin uusintana niin minusta ruotsalainen ei edes osunut suomalaispelaajaan eli sukelsi.
Nhl-pelaajathan ovat tottuneet pelaamaan kapeammassa kaukalossa? Jos niitä on Ruotsilla 15 plus maalivahti, voisiko tuosta olla tai saada jotenkin hyötyä?
Kai tässä täytyy oikein keskittyä jännittämään kolmatta erää, kun Ruotsi ei vienytkään Suomea kuin pässiä narussa.
Hyvä ruotsi voittaa. Nämä kisat oli tässä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Suomi häviää.
On se nyt hurja
Lasken voitoksi, jos tulee vain vähän turpaan.
Ei vieläkään yhtään Ruotsin maalia.
Ja niin vei kuin pässiä narusta Ruotsi Suomea ! Ja ulos mitallipeleistä Jukka Jalosen Viimeinen Leijonien päävalmentaja pesti loppu tosi huonosti .
Tää on jukurit vastaan NHL, mä toivon ja uskon että voitetaan:)