Ruotsi - Suomi MM jääkiekko
Matsi alkoi ja suomee viedään koko ajan. Tasoero tuli selväksi heti 2 minuutissa.
Kommentit (56)
Pilli soi aika hepposasti suomelle kyllä, ja ainakin se yksi ruotsin antama paha tärsky taas jäi kokonaan viheltämättä. Hyvin leijonat kamppaili kaikesta huolimatta, olin varautunut pahempaankin, mikä trilleri!
Turha tuosta on itkeä kun Suomi ei olisi edes päässyt alun perin jatkoonkaan ellei Iso-Britannia olisi tuurilla voittanut otteluaan. Suomen joukkue oli ihan paska ja Jukka Jalonen surkea häviäjä joka kiukuttelee KOKO AJAN toimittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voittoa kusipääkansa Suomelle. Suomalaiset ovat maailman nro 1 idioottikansa.
Olen täysin samaa mieltä. Suomen paskakansa ansaitsi rangaistuksen ja Ruotsin sivistysvaltio tarjoili sen.
Mikä teitä vaivaa?!? Oletteko edellisen illan jäliltä kännissä vielä? Palsta pitäis avata varmaan vasta myöhemmin jotta kirjoittajat ehtivät selvitä niin etteivät aloita aamuaan omaa maataan solvaamalla.
Aina kun Suomi häviää, voittaja tuntuu olevan Ruotsi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voittoa kusipääkansa Suomelle. Suomalaiset ovat maailman nro 1 idioottikansa.
Olen täysin samaa mieltä. Suomen paskakansa ansaitsi rangaistuksen ja Ruotsin sivistysvaltio tarjoili sen.
Mikä teitä vaivaa?!? Oletteko edellisen illan jäliltä kännissä vielä? Palsta pitäis avata varmaan vasta myöhemmin jotta kirjoittajat ehtivät selvitä niin etteivät aloita aamuaan omaa maataan solvaamalla.
Ehkä Jalosen ei olisi pitänyt lähteä politikoimaan vaan pysyä kansan palvelijana ja omassa ammatissaan. Ei ne kaikki oikeistolaisia kannata ja Jalosen olisi kannattanut muistaa tämä. Yksityishenkilönä äänestäköön ketä tahtoo, mutta ei tuossa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nuo solvaajat ole ihan jostain toisesta maasta kotoisin. Maksettua solvaajajengiä.
Suomi pelasi todella hyvin eilen.
Harmittaa kyllä häviö, mutten sentään ulvonut kiukkua kuten naapuri keskellä yötä!!!
Vierailija kirjoitti:
Toisilla on menestyjän geenit, toisella ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jalosen ei olisi pitänyt lähteä politikoimaan vaan pysyä kansan palvelijana ja omassa ammatissaan. Ei ne kaikki oikeistolaisia kannata ja Jalosen olisi kannattanut muistaa tämä. Yksityishenkilönä äänestäköön ketä tahtoo, mutta ei tuossa asemassa.
Kuka vttu onnistuu sotkemaan politiikan tähänkin?!?!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomi hävisi ja kokoomus-Jalonen sai ansionsa mukaan.
Myös kokoomus Kummolakin yhtyi itkijöihin. Nyt sitten vaan Jalonen odottelee 3 vuotta että pääsee tekemään omaa kokoomus vaalikampanjaa eduskuntaan pääsemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep, suomihan ei tosiaan näissäkään kisoissa hävinnyt kuin ruotsille...
Jo oli aikakin hokihössötyksen loppua. Siirtykää eteenpäin olkaa hyvä.
Kun Suomi voittaa, niin voiton ratkaisee loistavana valmennus, loistava joukkuepeli ja loistavat yksilösuoritutukset.
Kun suomi höviää, niin se on tuomareiden vika.
Ruotsalaiset pelaavat niin huonoissa joukkueissa NHL:ssä, että saivat paljon vahvistuksia.
Vierailija kirjoitti:
Pilli soi aika hepposasti suomelle kyllä, ja ainakin se yksi ruotsin antama paha tärsky taas jäi kokonaan viheltämättä. Hyvin leijonat kamppaili kaikesta huolimatta, olin varautunut pahempaankin, mikä trilleri!
Aina, kun tuomari on amerikkalainen, NHL-pelureita suositaan.
Onneksi Suomi hävisi ja kokoomus-Jalonen sai ansionsa mukaan.