Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää kuumuus ei lopu! Ei jaksais hellettä enää mutta pahenee vaan

Vierailija
23.05.2024 |

Kaiholla muistelen kuukauden takaista lumimyräkkää

Kommentit (443)

Vierailija
341/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä uskos että me ollaan Suomessa. Täällä on toistaviikkoa kelit ku jossai Saksassa tai Itävallassa =O

Vierailija
342/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään piittaa helteistä. Varsinkin toipilaana helle on yhtä helvettiä. Sellainen kylmä tuuli virkistäisi eikä sydänkään hakkaisi niin lujaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hienosti ilman vettä.

Vierailija
344/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä puolia varhaisessa helteessä on rutkasti, mm. se että hyttysiä, huonekärpäsiä, paarmoja ja puutiaisia sun muita öttiäisiä lienee luvassa ns. pilvin pimein, kuin myös kauniin vihreää "sinilevää" niille jotka uimisesta diggaa!

Vierailija
345/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ensi viikolla viilenee, ainakin täällä Espoossa. Jo tänään ilmestyi vihdoin pilviä taivaalle. Aurinko on porottanut armottomasti jo muutaman päivän. Parveke on ollut ihan pätsi, vaikka on mitkä kaihtimet, ja lasit auki. Sadetta saisi jo tulla kunnolla. Lauantaina oli taivas tumma ja jyrisi, mutta hienosti onnistuivat nämä luvatut kaatosateet jotenkin kiertämään juuri sen oman asuinpaikan. Miten voikin olla aina sama juttu?

Vierailija
346/443 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kurkkuani myöten täynnä lämpimiä kelejä ihan vain sen takia, että esim. rivitalo- ja omakotitaloalueilla huudatetaan täysillä radiota/musiikkivehkeillä. Linnun laulua on turha yrittää kuunnella siinä, kun toiselta puolelta pauhaa 80-luvun hitit ja toisella puolella synkkiä uskonnollisia virsiä. Kumma, että ei voi ottaa muita huomioon eli kuuntelisi kuulokkeilla siitä mistä itse tykkää. Tulisi jo pakkaset takaisin.

Onneksi minun taloyhtiössä saa kuunnella enimmäkseen linnunlaulua, ruohonleikkuri vähän joskus häirittee ja mopopojat.

Vierailija
347/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan uupunu tähän kuumuuteen! Päätä särkee ja kämpänki lämpötila lähentelee 27 astetta. Tästä kesästä on tulossa ihan kauhea!! Sen näkee jo nyt. Jos toukokuussa on 2 viikkoa näin kuumaa nii myöhemmin kesällä tulee tosi tukalat paikat 30 asteen helteinee. Viilennysvinkkejä kaivataan. En voi enää hyvin ja olen ihan normaalipainonen nuori jopa alipainoinen ja pienikokoinen ja en kestä tällasta kuumuutta

Vierailija
348/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan uupunu tähän kuumuuteen! Päätä särkee ja kämpänki lämpötila lähentelee 27 astetta. Tästä kesästä on tulossa ihan kauhea!! Sen näkee jo nyt. Jos toukokuussa on 2 viikkoa näin kuumaa nii myöhemmin kesällä tulee tosi tukalat paikat 30 asteen helteinee. Viilennysvinkkejä kaivataan. En voi enää hyvin ja olen ihan normaalipainonen nuori jopa alipainoinen ja pienikokoinen ja en kestä tällasta kuumuutta

Pahinta tässä on se että kesä on vasta alkanu ja tätä on pakko sietää useita kuukausia =s

Vierailija
349/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia viilennyslaite, tai ilmalämpöpumppu.

Vierailija
350/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä puolia varhaisessa helteessä on rutkasti, mm. se että hyttysiä, huonekärpäsiä, paarmoja ja puutiaisia sun muita öttiäisiä lienee luvassa ns. pilvin pimein, kuin myös kauniin vihreää "sinilevää" niille jotka uimisesta diggaa!

Hyttysmääriin ei kyllä helle vaikuta. Korkeintaan niin päin että niitä on vähemmän, jos ei ole ollut hyviä lammikoita missä ne kehittyy. Varhainen helle laittaa ne liikkeelle aiemmin, mutta mitäs se haittaa. Onpahan ennen juhannusta sitten sekin ohi.

Vierailija
351/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hankkia viilennyslaite, tai ilmalämpöpumppu.

Näillä helteillä kehon viilennyksessä auttaa loistavasti uiminen. Järvet on jo ihan mukavan lämpöisiä uimiseen. Itse olen uinut jo 5 kertaa ja se oikeasti viilentää kehoa näillä helteillä ja loppuu pariksi tunniksi se hikoilu

Vierailija
352/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh,aikuiset ihmiset valittaa ..

https://www.verkkokauppa.com/fi/catalog/air_conditioners/Ilmastointilai…

Siitä tilaamaan ja loppuu se kitinä.

T.Mies

Vierailija
353/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että on lämmintä

Vierailija
354/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilit ja muut nauttivat vähäsateisuudesta. Niiden mielestä on satanut jo aivan riittävästi alkuvuonna.

Vierailija
355/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna on jo  vilposta.

Vierailija
356/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siilit ja muut nauttivat vähäsateisuudesta. Niiden mielestä on satanut jo aivan riittävästi alkuvuonna.

Höpöhöpö kohta niitä pitää juottaa ja vettä kuskata.

Vierailija
357/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 30 astetta oulussakin ja on vasta toukokuu. Läkähdyttävä helle. Ei pohjoinen kansa ole tottunut tämmösee

Vierailija
358/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein 30 astetta oulussakin ja on vasta toukokuu. Läkähdyttävä helle. Ei pohjoinen kansa ole tottunut tämmösee

20 riittää kesällä. Ei tämmösessä kuumuudessa ole mitään positiivistä. Tulee vaan paha olo

Vierailija
359/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hälyttävää miten kauheaksi kuumaksi pätsiksi nää Suomen kesätki on menossa!! 20 vuotta sitten tää ois ollu todellinen ihme että toukokuu on kuin keskikesän heinäkuu lämpötiloiltaan. Ei taida semmosia normi kesiä enää tullakkaan. Samalaista käristystä näkyy olevan kesä toisensa perään. 2019 ollu viimeks semmone normaali Suomen kesä

Vierailija
360/443 |
30.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään piittaa helteistä. Varsinkin toipilaana helle on yhtä helvettiä. Sellainen kylmä tuuli virkistäisi eikä sydänkään hakkaisi niin lujaa. 

Hei,laita ilmastointi päälle,ei se nyt ihan mahdottomasti vie sähköä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan