Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petolliset kausi 2

Vierailija
23.05.2024 |

Kyllähän on hyvät osallistujat!

Kurkkaa seuraavat Petolliset-lähetysajat  Iltapulu Iltapulusta

Kommentit (2297)

Vierailija
1601/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cristal ansaitsee voiton eikä tuppusuu Janne, mutta Janne yrittää koko ajan häädättää Cristalin. Poju on kylmä kuin kala. 

Vierailija
1602/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janne on tehnyt hienoa työtä. Toivon että voittavat yhdessä Cristalin kanssa koko potin. Uskolliset ovat niin kujalla etten toivoisi heidän voittavan. Tuolla hyvällä työllä tarkoitin sitä mitä hän on tehnyt siviilissä.

Toi viimeinen lause pelasti viestisi. 

Petolisissa Janne on enimmäkseen uhrannut muita petollista ja ohjaillut muita pelaajia. Onkohan oikeassa elämässäkin noin jäätävä ja manipuloiva .?

Toisaalta petollisuuttahan tässä ohjelmassa petollisilta vaaditaan. En tajua miksi se menee ihmisillä niin tunteisiin kun tehdään mitä ohjelmassa vaaditaan. Moni muukin olisi halunnut petollisiin, esimerkiksi Fatim, joka väittää että petollisena ei olisi pystynyt epäreiluun peliin. No, siksi hän varmaan olisikin ollut huono petollinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä Jannen demonisointia. Tuo hänen pelaamisensa kertoo vain että hän on älykäs ja ymmärtää ryhmädynamiikkaa, ei muuta. Ehkä hän näkee samat mahdollisuudet kanssaihmisten manipulointiin arkielämässä, mutta ei ala toteuttaa niitä koska on moraalinen ihminen. Näin ainakin voimme toivoa.

Sama juttuhan oli sitan kanssa. Ihmiset ottavat leikkimielisen viihdeohjelman aivan liian tosissaan.

Vierailija
1604/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minä olisi jakamassa jonkun kanssa 17 000 € hopeaharkkosaalista, mutta tämä viime metreillä täysin arvaamatta manipuloisi minut ulos, voin sanoa, että olisin oikeasti aivan helvetin katkera ja vihainen.

Enkä koskaan sen jälkeen haluaisi olla tyypin kanssa tekemisissä, oli peliä tai ei. Varmaan olen sitten tosikko. Mutta selvää on, että tämänkaltaista käytöstä Petolliset haluaa nostaa kilpailijoilla pintaan.

Cristal näyttää hyväuskoiselta eikä tajua että Janne on masinoimassa sitä ulos pelistä. Toivotaan että tajuaa mistä on kyse. Olis kiva saada jännittävä vika jakso!!

Samaa mieltä tosta että peli on vaan peliä mutta Janne tosiaan syötti kamerallekin yksilöhaastattelussa palturia siitä kuinka Sabina muka ihan itse kekkas juonen 🤣 ja "jos kaikki kääntyy Cristalia vastaan niin nyyh mitä minä sille voin" vaikka itse on tehnyt kaikkensa siell

Sehän meni tosiasiassa niin, että Sabina autossa istuessa alkoi pohtia ääneen, että mitenköhän se maljapuhe, oliko sillä joku merkitys. Janne sitten viattomasti kysäisi, että muistatteko nimiä, kenen nimen Cristal ensin mainitsi. Siinä vaiheessa Sabina sai ahaa elämyksen ja huusi, että Samuel ja Nooran kanssa olivat molemmat ihan täpinöissään. Eli kyllä Sabina sen maljapuheen otti itse puheeksi, mutta Janne ovelasti syötti loput.

Vierailija
1605/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään siellä on nyt jäljellä viimeisessä jaksossa?

Christal, Janne, Noora, Fatu, Ramses, Miisa, Sabina , Pinja?

Joku on yön aikana ehkä murhattu?

Sabinaa en nähnyt mainospätkässä enkä Miisaa, Pinjaa tai Ramsesta?

Janne istui Fatun vieressä ja kysyikö hän Fatulta, että kenen kanssa haluat mennä jatkoon?

Voivat ehkä arvata toisen petturin, mutta voi olla että toista eivät arvaa.

Christal voi herkistyä, jos häneen osuu epäilyjä.  Pinjaa myös epäillään.

Mutta toivon kyllä, että uskolliset yllättäisivät tällä kertaa ja voittaisivat.

Vierailija
1606/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutti siltä, että petolliset miettivät että tiputtavat joko Sabinan tai Pinjan.

Christal ei halua, että Sabina tippuu.

Pinjaa monet uskolliset pitävät petollisena. Häntä ei myöskään ehkä kannattaisi tiputtaa 

Arvaan, että viimeiset jäljelle jäävät ovat ehkä:  Janne, Fatu, Ramses, Milla, Noora, Sabina

Uskolliset eivät ehkä osaa epäillä Jannea. 

Vielä muutama päivä ja sitten selviää.

Vierailija
1607/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutti siltä, että petolliset miettivät että tiputtavat joko Sabinan tai Pinjan.

Christal ei halua, että Sabina tippuu.

Pinjaa monet uskolliset pitävät petollisena. Häntä ei myöskään ehkä kannattaisi tiputtaa 

Arvaan, että viimeiset jäljelle jäävät ovat ehkä:  Janne, Fatu, Ramses, Milla, Noora, Sabina

Uskolliset eivät ehkä osaa epäillä Jannea. 

Vielä muutama päivä ja sitten selviää.

Ai, Cristal karkotettaisiin ensimmäisenä? Toki mahdollinen, jos Sabina ei tule aamiaiselle. Kuka on Milla??

Noora epäili vahvasti Jannea, joten hän varmasti jatkaa linjallaan. Mitä muut uskolliset siitä ajattelevat? Uskon, että Miisa ostaa Nooran epäilyt Janneen, mutta hän epäilee myös Nooraa petolliseksi. Ainoastaan Fatim luottaa Janneen, muilla on ollut epäilyjä paljon Jannen suuntaan. Ramses on tuuliviirinä vähän kysymysmerkki?

Jannea vastaan muodostuu helposti Miisa, Noora, Sabina ja Ramses ryhmä. Janne, Cristal ja Fatim ei kolmistaan pärjää heille. Jos Noora karkotetaan Jannea ennen naispetollisena (?), niin Jannen mahdollisuudet ovat paremmat.

Cristal ei ole saanut ääniä koskaan, joten hän on paremmassa asemassa kuin Janne. En tiedä, toimisiko Cristalin taktiikkana vedota Ramsekseen naisia vastaan? Petollisten pitäisi kuitenkin pelata yhtenäisesti tiiminä,muuten voi käydä molemmille heikosti.

Vierailija
1608/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulis että epäilisivät naisia kun Dan sanoi roustissa, että "täällä on pakko olla myös naisia petollisina" - vois ajatella että siinä "petollinen koittaa haastaa petollista ulos"..

Mä luulen, että janne vaan ei pidä kristalia niin hyvänä pelaajana. Esimerkiksi se keskustelu juhan kanssa pyöreässä pöydässä olisi ainakin mun silmissä ollut tosi epäilyttävöö. Kristal on ehkä liian hyväuskoinen. Hän ei taida kehdata kääntyä jannea vastaan, vaikka olisi kannattanut jo aikoja sitten. Jannelle uskollisena pysymisestä kun ei kuulu mitään vastakaikua.

Sitä en kuitenkaan ymmärrä, miksi janne on keskittynyt niin paljon toisten petollisten käräyttämiseen. Nyt näyttää siltä, että uskolliset voivat voittaa. Esimerkiksi miisaa ei epäillä enää ollenkaan, häntä on todella vaikea lähteä tiputtamaan. Myös ainakin ramsesia, sabinaa, pinjaa ei oikein kukaan epäile.

Viime kaudella petolliset oli paljon vahvemmilla. Ehkä siksi, että Sita ja Heikki olivat liittoutuneita eivätkä yrittäneet lähteä sooloilemaan.

Vierailija
1609/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on kyllä melkoinen pokerinaama. Cristal voi paljastua petolliseksi kun on niin tunteellinen.

Vierailija
1610/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan antoi uskollisille vihjeitä petollisista. Ilmeisesti ihan vahingossa. Uskolliset eivät ilmeisesti niitä huomanneet.

Vierailija
1611/2297 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dan antoi uskollisille vihjeitä petollisista. Ilmeisesti ihan vahingossa. Uskolliset eivät ilmeisesti niitä huomanneet.

Mitä vihjeitä?

Vierailija
1612/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun osallistujat meni sinne ekassa jaksossa niin kaikki nostivat jotain pussista (nopan?). Sen värin perusteella kahdelle sanottiin että vielä ei ole sinun aikasi mennä linnaan. Joko ne kaksi ovat tulleet mukaan peliin? 

Vierailija
1613/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan Tolppanen sanoi että on jokakerran äänestänyt uskollista. Sanoi myös että petollisissa on myös nainen. Dan antoi siis vihjeitä uskollisille. Ei olisi ehkä antanut vääriä vihjeitä jos olisi tiennyt että putoaa.

Vierailija
1614/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dan sanoi, että petollisissa on ehkä myös nainen.  Hän sanoi sen siksi, että välittäisi itse pudotuksen ja että huomio kääntyisi pois hänestä itsestään.

Vierailija
1615/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannelta ovelaa ehdottaa seuraaviksi murhattaviksi  Sabinaa ja Pinjaa.   Christal ei halua pudottaa Sabinaa.

Jos he pudottavat Pinjan, jota muutenkin epäillään petolliseksi, niin sitten seuraavana lähtö vuorossa saattaapi olla Christal ehkä...ihan sen perusteella, että Sabina on heittänyt tietämättään ihan oikeita johtopäätöksiä siitä maljan nostamisesta. 

Vierailija
1616/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa "varma" uskollinen pöydässä on Miisa, joten ihmettelen jos eivät m urhaa häntä. Vihjeissä kerrottiin, että petollinen on äänestänyt petollista, joka oli väärin. Jone äänesti Miisaa, joten on varma uskollinen.

Nyt ovat vakuuttuneita, että Dan oli käännytetty (kuten olikin) joten jäljellä olisivat alkuperäiset petolliset. Tästä paluu tuohon vihjeeseen, eli Miisa on uskollinen 100% varmuudella. Eli Miisaa ei karkoteta finaalipöydässä tai saa juurikaan ääniä, mutta voi itse vaikuttaa muiden putoamiseen. Itse siis nirhaisin Miisan.

Vierailija
1617/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon järkyttynyt! Tuli kyllä nyt extraa tähän viikkoon

Vierailija
1618/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää. 😭

Vierailija
1619/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän ohjelman jatkoesitysten kanssa toimitaan. Onno eettisesti oikein jatkaa näyttämistä. En oo katsonut ohjelmaa ja voi olla mun väärä läsitys, että ohjelmassa oli jonkun kilpailijan " hautajaiset". 

Vierailija
1620/2297 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cristal ansaitsee voiton eikä tuppusuu Janne, mutta Janne yrittää koko ajan häädättää Cristalin. Poju on kylmä kuin kala. 

Cristal on liian kiltti. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi